مایکل وی 4 اثر ریچارد پل اوانز ترجمه فرانک معنوی امین

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۸۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۱۱٬۲۰۰

مایکل وی 4 اثر ریچارد پل اوانز ترجمه فرانک معنوی امین

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مایکل وی 4 اثر ریچارد پل اوانز ترجمه فرانک معنوی امین انتشارات پرتقال کتاب «مایکل وی 4: شکار ژن» (Michael Vey: Hunt for Jade Dragon) اثر ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans)، چهارمین جلد از مجموعه‌های پرفروش و محبوب «مایکل وی» است. این مجموعه با تمرکز بر داستان‌های مهیج و پرمخاطره شخصیت‌های نوجوان با توانایی‌های الکتریکی ویژه، خوانندگان را به دنیاهای پر از ماجراجویی و هیجان می‌برد. این کتاب به فارسی توسط فرانک معنوی امین ترجمه شده است. 
در این جلد از مجموعه، مایکل وی و دوستانش که به «الکتریکان» معروف هستند، درگیر مأموریتی جدید و خطرناک می‌شوند. این مأموریت آن‌ها را به تایوان می‌برد، جایی که باید دختری نابغه به نام "جید دراگون" را از دست نیروهای شرور «الگن» نجات دهند. 
الگن، تشکیلاتی قدرتمند و بی‌رحم، جید دراگون را به اسارت گرفته و قصد دارد از توانایی‌های ویژه او برای افزایش قدرت و کنترل خود بر دنیا استفاده کند. دختر جوانی که قدرت فکری حیرت‌انگیزی دارد و الگن برای رمزگشایی از اسرار قدرت‌های الکتریکی خود به او نیاز دارد. 
مایکل و دوستانش باید از چین تایپه عبور کنند و با چالش‌ها و خطراتی که در مسیرشان قرار می‌گیرد، مقابله کنند. آن‌ها باید با هوش و توانایی‌های الکتریکی خود، عملیات نجات جید دراگون را به موفقیت برسانند و جلوی نقشه‌های شوم الگن را بگیرند. این عملیات نیازمند هماهنگی، شجاعت و فداکاری همه اعضای گروه است. 
کتاب «مایکل وی 4: شکار ژن» با ترکیب هیجان، ماجراجویی، و مضامین انسانی همچون دوستی، فداکاری و شجاعت، توانسته است قلب مخاطبان جوان خود را به دست آورد. این اثر علاوه بر سرگرمی، پیامی الهام‌بخش برای اعتماد به نفس، همکاری و ایستادگی در برابر ظلم و ناعدالتی نیز به همراه دارد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML