رفتن به محتوای اصلی
  • مانند الگو بکش اثر مرجان ده حقی خیلی سبز

مانند الگو بکش اثر مرجان ده حقی خیلی سبز

انتشارات: خیلی سبز

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه:
قطع: وزیری
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۶۵,۰۰۰ تومان 20% -
‏۵۲,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (1 رای دادن)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

مانند الگو بکش اثر مرجان ده حقی خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مانند الگو بکش اثر مرجان ده حقی خیلی سبز انتشارات خیلی سبز کتاب "مانند الگو بکش" توسط مرجان ده حقی نوشته و توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است. این کتاب برای تقویت مهارت‌های طراحی، درک بصری و توانایی تقلید دقیق از الگوهای گرافیکی در کودکان طراحی شده است. ( کودکان 3 تا 6سال)

خلاصه و محتوای کتاب:

- تمرینات طراحی: این کتاب شامل مجموعه‌ای از تمرینات طراحی است که کودکان با دنبال کردن الگوهای گرافیکی ارائه‌شده به تقویت مهارت‌های دستی و بصری خود می‌پردازند. - تقلید از الگوها: تمرینات کتاب کودکان را به دقت و جزئی‌نگری در طراحی ترغیب می‌کند تا بتوانند مشابه الگوهای ارائه‌شده طراحی کنند. - تقویت دقت و مشاهده: فعالیت‌های طراحی در این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا دقت و توانایی مشاهده جزئیات را تقویت کنند. - خلاقیت: کتاب با تمرین‌های متنوع و جذاب، باعث تحریک خلاقیت کودکان می‌شود و آنان را تشویق می‌کند تا طراحی‌های خود را به صورت دقیق و مشابه الگوهای داده شده انجام دهند. - سرگرمی آموزشی: فعالیت‌های طراحی کتاب به شکل سرگرم‌کننده‌ای ارائه شده‌اند که کودکان بتوانند با لذت و انگیزه بیشتری به انجام آن‌ها بپردازند.

کتاب "مانند الگو بکش" با تمرکز بر تقویت مهارت‌های عملی و بصری در کودکان، به‌صورتی طراحی شده است که هم مفید و هم سرگرم‌کننده باشد. این کتاب می‌تواند به‌عنوان یک ابزار آموزشی توسط والدین، معلمان و مربیان برای کمک به توسعه‌ی مهارت‌های طراحی و دقت کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر خیلی سبز
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای کودک و نوجوان
شابک 9786221648

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.