ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

میانگین: 3.8 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۶۸٬۰۰۰

ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم

ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم شامل دروس علوم، ریاضی، عربی، انگلیسی و فارسی است که با هدف ارائه مطالب و درس‌نامه‌های آموزشی تالیف شده است. و با طراحی سوالات استاندارد به آماده‌سازی مخاطبین برای شرکت در آزمون‌های داخلی و پایان ترم کمک می‌کند. کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز هشتم برای دانش‌آموزان در هر سطح آموزشی مناسب است که باعث موفقیت دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی می‌شود. برای خرید اینترنتی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کتاب ماجراهای من و درسام هشتم خیلی سبز در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم

کتاب ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم از درس‌نامه‌های کاربردی و سوالات تشریحی و تستی در هر فصل تشکیل شده که مخاطب را در رسیدن به هدفش راهنمایی می‌کند. فهرست ماجراهای من و درسام خیلی سبز هشتم صفحات شروع هر فصل را بیان می‌کند و اطلاعات بیشتری به مخاطبین نمی‌دهد. این کتاب از ۵۲۲ صفحه، ۷۹۲ سوال تشریحی و ۱۸۰ سوال تستی تشکیل شده که با لحنی کاملا رسمی و ساده تالیف شده که فاقد CD و QR code و سایر اپلیکیشن‌ها است. 

آموزش و درسنامه 

اولین بخش کتاب از درسنامه تشکیل شده که بسیار ساده و قابل فهم است همچنین حجمی معقول و مناسبی دارد. درسنامه کتاب ریاضی هشتم و با درس‌نامه ماجراهای من و درسام ریاضی یکسان است به همین دلیل ۹۰ درصد سوالات یکسان هستند. در دروس علوم، عربی، زبان و فارسی پایه هشتم درس‌نامه‌ها به صورت فصل به فصل هستند و هر فصل به یک درس اختصاص دارد و در کتاب ریاضی هر فصل به چند درس تقسیم می‌شود. درس‌نامه ماجراهای من و درسام هشتم خیلی سبز با نگاهی آموزشی نوشته شده و تمامی مطالب را از صفر تا صد توضیح می‌دهد که مخاطب به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. نکات و تذکراتی در کادرهای مستطیلی شکل آورده شده که خسته‌کننده نیست و که ترکیب آموزشی را گام‌به گام به مخاطب نمایش می‌دهد. 

 برخی از دروس به کارهای ویژه‌ای اختصاص دارد که مخاطبین زیادی را جذب کرده است در درس عربی و انگلیسی بخش‌های جداگانه را به معنی لغات، قواعد، گرامر، ترجمه عبارت عربی و لاتین اختصاص داده‌ شده است و در درس ریاضی مطالبی بالاتر از سطح کتاب درسی آموزش داده و در درس ادبیات بخش‌های واژگان، تاریخ ادبیات، واژه‌های املایی، ترجمه اشعار و ادبیات به صورت جداگانه آورده شده که به راحتی در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. 

ماجراهای جامع هشتم خیلی سبز

تست (تمرین)

در کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز بلافاصله بعد از درس‌نامه سؤالات و تست‌ها به کار گرفته شده است که این فرصت را به مخاطب می‌دهد تا به راحتی به سوالات پاسخ دهد. هر درس‌نامه سؤالات مختلفی را شامل می‌شود که می‌توان به سوالات تشریحی، صحیح و غلط، تست چهارگزینه‌ای، جاهای خالی و غیره اشاره کرد که تمام ابعاد و زاویه‌ها را پوشش می‌دهد. تمامی سوالات استاندارد و مطابق با آزمون‌های داخلی و پایان ترم هستند هر مخاطبی با هر نوع سطح آموزشی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. این کتاب عاری از هر گونه سؤالات تکراری است ‌که سوالات تشریحی بیشتر از سوالات تستی است. سوالات همگی تالیفی هستند برای هر سوال یک آزمون پایان ترم اول و یک آزمون برای پایان ترم دوم گرفته می‌شود. پاسخ‌نامه کامل ارائه شده و از بیان  راه‌حل‌های تستی و نکته‌ای خود‌داری شده است، سوالات پرسشی برای هر تمرین کتاب پیشنهاد شده که در میان سؤالات کتاب می‌توان مشابه تمرینات کتاب درسی را مشاهد کرد. 

ظاهر کتاب

ماجراهای من و درسام هشتم خیلی سبز از فونت استاندارد و ظاهر خوبی برخوردار است. سایز فاصله بین خطوط به گونه‌ای است که در هنگام استفاده طولانی چشم را خسته نمی‌کند. رنگ زرد به کار رفته در روی جلد کتاب بر روی جلوه زیبا نشان دادن آن تاثیر خوبی می‌گذارد. تنوع رنگ‌بندی بالا، صفحه‌آرایی زیبا و رنگارنگ، ورق کاغذ باکیفیت، اشکال کتاب با وضوح بالا و غیره بر روی ظاهر کتاب تاثیر خوبی داشته است. 

قیمت ماجراهای من و درسام جامع هشتم انتشارات خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم یکی از کتاب‌های کمک درسی در چند سال‌ اخیر است که با افزایش قیمت روبه‌رو شده است. این مجموعه مرجعی کامل و مورد اعتماد برای تامین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی است. برای مشاهده و خرید اینترنتی ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم از مجموعه ما ضمن دسترسی سریع و آسان به انواع کتاب درسی از تخفیفات بی نظیر ما بهره‌مند می‌شوید. با مشاهده‌ی لیست کتب‌هاب ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز هشتم و مقایسه این کتاب‌ها با سایر همکاران متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی نظیر آنها خواهید شد. 

فروش ماجراهای من و درسام جامع 8 خیلی سبز

ماجراهای من و درسام جامع هشتم از انتشارات خیلی سبز به عنوان کمک‌آموزشی و راهنمایی دروس پایه هشتم استفاده می‌شود. تمرکز اصلی این کتاب به سوالات متنوع و درسنامه‌ها است که با تکیه بر جداول و نمونه سوالات مختلف تألیف شده است. ماجراهای من و درسام خیلی سبز تمام سوالات آزمون‌های نهایی را در خود جای داده و دارای تعداد زیادی نمونه سوالات و تمرین‌های تکمیلی برای دانش‌آموزان است. از ویژگی مهم این کتاب می‌توان به آمادگی جهت شرکت در امتحانات تشریحی اشاره داشت. در این مجموعه انواع کتاب‌های کمک‌آموزشی مشاهد می‌شود که به راحت‌‌ترین روش می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی آنها کنید. ما در این مجموعه مفتخریم که با همکاری بهترین ناشران بازار به یکی از کامل‌ترین مجموعه درسی کمک آموزشی درسی تبدیل شدیم. برای مشاهده و خرید انواع کمک آموزشی انتشارات خیلی سبز با در ارتباط باشید. 

جمع‌بندی

کتاب جامع ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز با داشتن محتوای آموزشی خوب همواره با استقبال بالایی روبه‌رو بوده است و به عنوان کتاب مکمل و راهنمای آموزشی از آن استفاده می‌شود. کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز از حجم خوبی برخوردار است که متناسب با مطالب و مباحث درسی است. دقت نگارش و علمی این کتاب زیاد است که هیچ‌گونه غلط املایی و علمی در آن دیده نمی‌شود. مهم‌ترین هدف انتشارات خیلی سبز از تالیف ماجراهای من و درسام جامع هشتم عملکرد عالی در امتحان‌ها و یادگیری عمیق مطالب درسی است که منجر به داشتن پایه‌ای قوی در سال خواهد شد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML