قصه های کوتاه و خارق العاده نویسنده خورخه لوييس بورخس - آدولفو بيوي كاسارس مترجم ونداد جلیلی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۸۵٬۰۰۰

قصه های کوتاه و خارق العاده نویسنده خورخه لوييس بورخس - آدولفو بيوي كاسارس مترجم ونداد جلیلی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب قصه های کوتاه و خارق العاده نویسنده خورخه لوييس بورخس - آدولفو بيوي كاسارس مترجم ونداد جلیلی نشر نیلوفر

درباره کتاب:

کتاب قصه های کوتاه و خارج العاده گلچینی از حدود 81 داستان کوتاه خارق العاده ، قطعه ، گزیده و شعر است که توسط خورخه لوئیس بورخس و آدولفو بیوی کاسارس، نویسندگان آرژانتینی و اسپانیایی زبان بازنویسی، گردآوری و ویرایش شده اند.
خورخه لوئیس بورخس داستان کوتاه نویس، مقاله نویس و شاعر آرژانتینی است که چهره ای شاخص در ادبیات اسپانیا و جهان است. آثار بورخس به ادبیات فلسفی و ژانر فانتزی کمک شایانی کرده است و برخی از منتقدان آنها را به عنوان آغاز جنبش رئالیسم جادویی در ادبیات قرن 20 آمریکای لاتین در نظر گرفته اند. آدولفو بیوی کاسارس ، نویسنده، روزنامه نگار و مترجم آرژانتینی است که همکاری و دوستی عمیقی با هم وطن و همکارش خورخه لوئیس بورخس داشته است.
ایده و بذر کتاب داستان های کوتاه و خارق العاده در سال 1937 در بوینس آیرس ، زمانی که خورخه لوئیس بورخس ، آدولفو بیو کازارس و سیلوینا اوکامپو به گفتگو می پرداختند شکل گرفته است. کاسارس به آنها در مورد ادبیات خارق العاده می گوید. مجموعه ای ساده از داستانهایی کوتاه که در عین سادگی خارق العاده و فانتزی هستند.
کتاب داستان های کوتاه و خارق العاده مجموعه ای شگفت انگیز از مثل ها ، حکایات و داستانهای کوتاه ، خیالی و تاریخی ، از دور دنیا - شرق دور ، قاره آمریکا ، اروپا ، جهان عرب – است که توسط دو نویسنده آرژانتینی بی نظیر که در جستجوی آن ها بوده اند جمع آوری شده است. این کتاب یک گلچین جذاب و خواندنی از داستان هایی از فرهنگ های مختلف ، رویاها ، کابوس ها ، خدایان و پادشاهان است.

 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML