آخرین نبرد اثر کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۱۴٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۷۱٬۲۰۰

آخرین نبرد اثر کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آخرین نبرد اثر کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی انتشارات پرتقال کتاب «آخرین نبرد» (The Last Battle) از مجموعه داستان‌های «سرزمین افسانه‌ها» اثر کریس کالفر، یک داستان فانتزی برای کودکان و نوجوانان است. این اثر به زبان فارسی ترجمه شده و از مترجمین آن الهام فیاضی است. 
کتاب «آخرین نبرد» داستان دو قهرمان اصلی، دوقلوهای الکس و کانر بیلی را دنبال می‌کند، که وارد دنیای افسانه‌ای شده و باید در مقابل چالش‌هایی ایستادگی کنند که آینده این سرزمین افسانه‌ای را تهدید می‌کنند. در این قسمت از مجموعه، دوقلوها و دوستانشان با نبردی مواجه می‌شوند که سرنوشت سرزمین افسانه‌ها را رقم می‌زند. جادوگران، قصرها، شوالیه‌ها و موجودات افسانه‌ای مختلف وارد داستان شده و هر یک نقشی حیاتی در این نبرد بزرگ ایفا می‌کنند. دوقلوها باید از تمام مهارت‌ها و دانشی که در تجربه‌های قبلی خود به دست آورده‌اند، استفاده کنند تا بتوانند در این مقابله شرکت کرده و سرزمین افسانه‌ها را نجات دهند. 
این کتاب، همراه با سایر عناوین گروه «سرزمین افسانه‌ها»، به مخاطبان نوجوان کمک می‌کند تا در دنیایی پر از تخیل و ماجرا غرق شوند و از آن لذت ببرند. این مجموعه به‌خاطر داستان‌های جذابش و پیام‌های مثبت و آموزنده‌ای که به مخاطبان انتقال می‌دهد، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML