فیزیک یازدهم ریاضی محمودزاده مبتکران

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

قطع
تعداد صفحات
314
نوع جلد
وزن
535

فیزیک یازدهم ریاضی محمودزاده مبتکران

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب فیزیک یازدهم ریاضی محمودزاده پرسش های چهار گزینه ای مبتکران تألیف غلامعلی محمودزاده شامل:

- آموزش مفهومی درس
- پرسش های مفهومی
- مثال های حل شده
- پرسش های چهارگزینه ای تألیفی
- سوال های کنکورهای سراسری سنوات اخیر
- به همراه پاسخ های تشریحی کلیه پرسش ها

- در بخش پرسش های مفهومی، عناوین اصلی و کلیدی هر فصل کتاب با طرح پرسش هایی مورد بررسی قرار داده شده تا شما دربارۀ آن ها فکر کرده و تلاش به پاسخ دادن کنید. در هر جا لازم بوده، راهنمایی انجام شده است.
- در قسمت پاسخ های این پرسش ها، ضمن پاسخ به هر پرسش، مطلب درسی به طور مختصر و مفید بیان شده تا شما با مفهوم مطالب درسی آشنا شده و آن را فراگیرید. در جای لازم، شمارۀ درسنامه مربوط به آن مطلب درسی بیان شده که شما با مراجعه به آن، با تشریح بیشتر و کامل تر، مطلب درسی را بیاموزید. این پاسخ ها شبیه به پاسخی است که شما در امتحان های دبیرستانی باید به پرسش ها جواب دهید.
- درسنامه های هر فصل، بعد از پاسخ به پرسش های مفهومی آورده شده اند. مطلب های هر فصل کتاب به چند درسنامه تقسیم شده به طوری که هر قسمت در یک جلسه درسی دبیرستانی قابل تدریس باشند. هر درسنامه با شماره و عنوان اصلی آن قسمت، مشخص شده استو مطلب هر درسنامه به طور کامل و در حد لازم بیان شده و شما را برای گذراندن امتحان تشریحی در دبیرستان و آزمون های تستی، آماده می کند.
- در بخش تست، با طرح پرسش های تستی و نیز نمونه تست های کنکور سراسری در سال های گذشته، شما را برای گذراندن این گونه آزمون ها و نیز کنکورهای سراسری آماده می کند.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML