فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی خیلی سبز جلد اول

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۶۵٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۳۰۲٬۹۵۰

قطع
تعداد صفحات
350
نوع جلد

فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی خیلی سبز جلد اول

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی خیلی سبز جلد اول شامل:

فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز

کتاب "فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز" به عنوان یک منبع آموزشی برای دانش‌آموزان مقطع دهم و یازدهم رشته ریاضی طراحی شده است. هدف اصلی این کتاب، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های کنکور سراسری و آزمایشی می‌باشد.

این کتاب دو جلدی است؛ در جلد اول سوالات تستی قرار دارد و در جلد دوم ابتدا درسنامه‌های مربوط به هر مبحث فیزیک آورده شده است و سپس پاسخ‌های تشریحی مربوط به سوالات آن مبحث بیان شده است. به طور مثال، در فصل چهارم کتاب (فصل دما و گرما)، ابتدا مفاهیم اولیه و مقیاس‌های دما آورده شده و سپس پاسخ‌های سوالات این فصل نیز ارائه شده است.

کتاب شامل 3233 تا تست مختلف می‌باشد که این تعداد در جلد اول و دوم گنجانده شده است. جلد اول کتاب دارای 348 صفحه و جلد دوم آن 656 صفحه می‌باشد.

توجه داشته باشید که مولفان این کتاب وعده‌های اعلام شده در مقدمه را رعایت کرده‌اند و مطالب ارائه شده در کتاب به صورت رسمی و حرفه‌ای هستند. با توجه به آماده‌سازی کتاب برای آزمون‌های کنکور و آزمایشی، می‌توانید از این کتاب به عنوان یکی از منابع مرجع برای تقویت مطالب فیزیک خود استفاده کنید.

قبل از خرید اینترنتی کتاب "فیزیک پایه ریاضی تست خیلی سبز"، می‌توانید مطالب مربوط به کتاب را به‌طور کامل مورد بررسی قرار داده و از محتوا و مناسب بودن آن برای نیازهای خود اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فیزیک پایه ریاضی جلد اول انتشارات  خیلی سبز

 

وزن

 772کیلوگرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

تست

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

یازدهم ریاضی، دهم ریاضی

 

تالیف

ایمان سلیمان زاده, پگاه اسدی, جمال خم خاجی, رضا سبز میدانی, نوید شاهی

تعداد صفحه

348

درسنامه

ندارد

تعداد تست

3233

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

شده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

دو جلدی

شابک

 

 

ویژگی ظاهری فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز

در کتاب "فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز"، دارای ویژگی‌های ظاهری جذابی است. طراحی جلد کتاب شامل کاریکاتوری از نیوتون است که برای دانش‌آموزان جلب توجه و انگیزه‌بخش می‌باشد. این کتاب، با صفحه‌آرایی ساده‌ای طراحی شده است و از رنگ‌های آبی و خاکستری به عنوان رنگ‌های مکمل در آن استفاده شده است.

نویسندگان این کتاب شامل "رضا سبزمیدانی"، "نوید شاهی"، "پگاه اسدی"، "ایمان سلیم‌زاده" و "جمال خم‌خاج" می‌باشند. آخرین چاپ این کتاب، چاپ بیست و نهم آن در سال ۱۴۰۱ است و به طول ۳۴۰ صفحه می‌رسد.

کتاب "فیزیک پایه رشته ریاضی" خیلی سبز دارای ۹ فصل است که مطابق با سرفصل‌های کتاب‌های درسی فیزیک دهم و یازدهم می‌باشد. هر فصل به چند بخش تقسیم شده است و هر بخش نیز خود به چند درس مجزا تقسیم شده است. تست‌های موجود در کتاب به صورت میکرو طبقه‌بندی شده‌اند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بخش‌های خاصی از مباحث را مورد تمرین و بررسی قرار دهند.

یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب، ارائه کد QR در داخل کتاب است که به دانش‌آموزان امکان بارگیری کنکورهای اخیر مرتبط با مطالب کتاب به همراه پاسخ تشریحی آن‌ها را می‌دهد. این امکان به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برای آماده‌سازی برای کنکورها از منابع معتبر استفاده کنند.

بررسی تست

در کتاب "فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز"، دارای بخش مقدمه است که در آن درسنامه‌ای با عنوان "چند مهارت ریاضی مهم" به ۵ صفحه اختصاص یافته است. این بخش شامل سه مبحث اساسی در فرمول‌های فیزیک، درصد تغییرات کمیت‌های فیزیکی و نسبت‌های هندسی مهم است که به همراه چند مثال چهار گزینه‌ای با پاسخ‌های تشریحی آورده شده تا دانش‌آموزان بهتر مفاهیم مورد نیاز را درک کنند.

جلد اول کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه رشته ریاضی خیلی سبز شامل ۳23۳ تست است که در ۹ فصل مطابق سرفصل‌های کتاب‌های درسی فیزیک دهم و یازدهم قرار گرفته‌اند. این تست‌ها شامل تست‌های تألیفی، تست‌های کنکورهای سراسری و تست‌های برگرفته از کتاب درسی می‌شوند. هر بخش دارای آزمونک و هر فصل دارای آزمون جامعی است تا دانش‌آموزان بتوانند مطالب خود را به صورت مداوم مرور کنند و دانش‌آموزان با استفاده از تست‌های قوی و سطح بالا در بخش "سری Z" مهارت‌های خود را به‌چالش بکشند.

تست‌ها به طور کامل و با تنوع متنوعی از تیپ‌ها طراحی شده‌اند و به صورت ریز به ریز و میکرو طبقه‌بندی شده‌اند. همچنین، در میان سؤالات کامنت‌هایی با فونت متفاوت و لحن محاوره‌ای و صمیمی قرار داده شده است که نکته‌های مهم مرتبط با سؤالات را آورده و دانش‌آموزان را در حل آن‌ها هدایت می‌کند.

در نهایت، تست‌های مهم کتاب با رنگ آبی شماره‌گذاری شده‌اند و حل این تست‌ها و یادگیری روش‌های حل آن‌ها برای دانش‌آموزانی که به دنبال نتیجهٔ موفق در آزمون‌ها هستند، بسیار مؤثر است. همچنین تعداد تست‌ها برای هر فصل به مناسبت مباحث آن اختصاص داده شده است و دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند این تست‌ها را به خوبی حل کرده و تسلط خود را بر فیزیک پایه ارتقا دهند.

پاسخنامه کلیدی

پاسخ‌نامه کلیدی سوالات در انتهای جلد اول کتاب قرار داده شده است، اما جهت مشاهده تشریح پاسخ‌ها، دانش‌آموزان باید به جلد دوم مراجعه کنند. پاسخ‌نامه‌ها به صورت کاملاً تشریحی نوشته شده‌اند و تمامی جوانب سوالات مورد بررسی قرار گرفته است. در این پاسخ‌نامه‌ها، هر گونه نکته‌ی تستی و راه‌حل میان‌بر اجتناب شده است.در صورتی که سوالات مفهومی و نیازمند بررسی تمامی گزینه‌ها هستند، مؤلفین در پاسخ‌نامه همه‌ی گزینه‌های سوال را بررسی کرده‌اند. بنابراین، دانش‌آموزان با مطالعه این پاسخ‌نامه‌ها، بهترین راهکارها و روش‌های حل سوالات را می‌آموزند که کاملاً منطبق با آموزش‌های درسنامه می‌باشد.

در جلد دوم کتاب، تشریح کامل و جزئیات تمامی پاسخ‌ها ارائه شده است، به‌طوری‌که دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند فهم کاملی از راه‌حل‌ها و مباحث پرسش‌ها پیدا کنند. این مرجع کامل برای دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان یک ابزار آموزشی و ارزیابی مناسب عمل می‌کند.

کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز مناسب چه کسانی است؟

جلد اول کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک پایه رشته ریاضی از انتشارات خیلی سبز، برای دانش‌آموزانی که در سال دوازدهم دروس فیزیک پایه را مطالعه می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. این کتاب، به عنوان یک منبع جامع برای تست‌زنی در فیزیک پایه و آمادگی برای کنکورها، بسیار مناسب است. با تنوع تست‌ها و پوشش تیپ‌های مختلف تستی، همه‌ی دانش‌آموزان با هر سطح دانش فیزیک، از این کتاب بهره‌مندی کرده و استفاده نمایند.

همچنین، این کتاب مناسب دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم نیز است زیرا سرفصل‌های آن مطابق کتاب‌های درسی فیزیک ۱ و فیزیک ۲ می‌باشد. کتاب دارای جلد دومی نیز است که پاسخ‌نامه‌ها و تشریح‌های کامل تست‌ها را شامل می‌شود، بنابراین به‌عنوان منبع جامعی برای تست‌زنی و آمادگی در دروس فیزیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانش‌آموزان سال دوازدهم و همچنین دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم که به دنبال یک منبع جامع و تست‌های متنوع برای فیزیک پایه هستند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند. همچنین، کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک ۳ رشته ریاضی خیلی سبز نیز به عنوان ادامه‌ی این کتاب، به دانش‌آموزان به‌عنوان یک منبع جامع برای فیزیک کنکور نیز پیشنهاد می‌شود.

قیمت فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز

کتاب فیزیک پایه رشته ریاضی از انتشارات خیلی سبز با کیفیت بالا در چاپ و کاغذ تهیه شده است که باعث شده قیمت مناسبی داشته باشد. محتوای کتاب نیز با کیفیت و دقت بالا طراحی شده است و چاپ دو رنگ برای راحتی بیشتر خوانندگان به کار گرفته شده است. این موارد باعث می‌شود که قیمت فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز منصفانه و مناسب به نظر برسد.

فروشگاه "تلکتاب" نیز اعلام می‌کند که این کتاب با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف می‌تواند به صورت آنلاین خریداری شود و ارسال رایگان آن به درب منزل انجام می‌شود. این ضمانت به خریداران اطمینان می‌دهد که می‌توانند از این کتاب با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بهره‌مند شوند و از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه بهره‌مند شوند.

خرید فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز

کتاب "فیزیک پایه رشته ریاضی خیلی سبز" به دلیل کیفیت بالا و محتوای مناسب، جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های درس فیزیک برای آمادگی در کنکورها است. این کتاب با استفاده از روش‌های آموزشی موثر و تست‌های متنوع و کامل، برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به دروس فیزیک پایه و آمادگی برای کنکورها بسیار جذاب و مفید است.

شما می‌توانید برای خرید فیزیک پایه ریاضی جلد اول خیلی سبز از طریق سایت تلکتاب اقدام کنید. این سایت یکی از منابع معتبر برای خرید کتاب‌های درسی و منابع آموزشی است و با ارائه خدمات سریع و مطمئن، امکان خرید آنلاین و تحویل سفارش به شما را فراهم می‌کند.

جمع بندی

اگر داوطلب رشته ریاضی هستید، اگرچه مطالعه این کتاب را می‌توانید لذت ببرید، اما باید توجه داشته باشید که سطح آموزشی شما در درس فیزیک بسیار پایین نباشد. این کتاب برای دانش‌آموزانی که به جدیت در آموزش نگریسته‌اند، ممکن است کمی سخت باشد. بهتر است اگر به آموزش کامل و جدی علاقه‌مند هستید، از کتاب‌هایی با درسنامه‌های مفصل مانند مجموعه شگفت‌انگیز خیلی سبز یا سیر تاپیاز فیزیک رشته ریاضی گاج استفاده کنید.

در همین حال، اهمیت دادن به جلد پاسخ‌های تشریحی این کتاب بسیار ضروری است. بدون آن، نمی‌توانید مشکلات خود در تست‌زنی را به خوبی شناسایی کنید و روش‌های حل تست‌ها را به‌دست نیاورید. بنابراین به‌هیچ وجه این جلد را از دست ندهید. در کل، برای آمادگی جدی برای کنکور سراسری، باید درس فیزیک را با جدیت و تمرکز بالا بگیرید و از منابع مؤثر و کامل استفاده کنید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML