فیزیک دهم ریاضی تست الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۶۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
438
نوع جلد
وزن
655
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950388

فیزیک دهم ریاضی تست الگو

کتاب فیزیک دهم ریاضی تست الگو ، ویژه دانش‌آموزان کلاس دهم رشته ریاضی و داوطلبان کنکور سراسری رشته ریاضی است. این کتاب شامل پنج فصل بوده و فصل‌بندی آن بر اساس کتاب درسی فیزیک دهم است، در فهرست کتاب می‌توانید شماره صفحه هر بخش را مشاهده کنید. کتاب شامل درسنامه جامع، تست‌های استاندارد، کد کیو آر و پاسخنامه تشریحی است. در ادامه به معرفی کامل‌تر کتاب که تالیف سیروس یعقوبی و رضا خالو است می‌پردازیم.

فهرست فصل‌‌بندی و تعداد تست‌های هر فصل

شماره فصل 

عنوان فصل 

تعداد تست

فصل اول 

فیزیک و اندازه‌گیری 

135

فصل دوم 

ویژگی‌های مواد 

255

فصل سوم 

کار و انرژی 

281

فصل چهارم 

دما و گرما 

371

فصل پنجم 

ترمودینامیک 

218

ویژگی‌های مهم کتاب فیزیک دهم ریاضی در یک نگاه

در ادامه مطلب، شما را با بهترین ویژگی‌های این کتاب آشنا می‌کنیم:

  •    ویژه دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور سراسری ریاضی

  •    درسنامههایمنطبق با مطالب کتاب درسی فیزیک دهم 

  •    ارائه تعداد کافی پرسش چهارگزینهای

  • ارائه پرسشهایچهارگزینه تالیفی 

  • ارائهسوالاتکنکورسالهایگذشته 

  • ارائه پرسشهایچهارگزینه ای درسطحدومبرایدانش آموزان سطح قوی

  • ارائه آزمون‌های جامع برای مرور مطالب و جمع‌بندی مطالب

  • ارائه پاسخنامه تشریحی 

آموزش فیزیک به زبان ساده و روان

درس‌نامه‌های کتاب فیزیک دهم ریاضی الگو خلاصه، ساده و مختصر بوده و با ارائه مثال‌های مختلف و تست‌های استاندارد موضوعات مختلف کتاب درسی را آموزش می‌دهد. درسنامه‌های کتاب فیزیک دهم الگو از هر نظر کامل بوده و تمام مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهد و از تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی در درسنامه‌ها استفاده شده، البته باید خاطر نشان کرد نمونه‌های تست‌های کنکوری و آزمایشی کمتری در درسنامه قرار دارد. سطح‌بندی تست‌های درسنامه از ساده به دشوار بوده و از بیان مطالب اضافه و بیهوده خودداری شده است.

درسنامه فیزیک دهم ریاضی الگو

تست‌های کتاب فیزیک دهم ریاضی

تعداد تست‌های موجود در کتاب، با توجه به مطالب فیزیک دهم مناسب و کافی بوده و سطح‌بندی مناسبی دارد. با اینکه تست‌ها به صورت میکرو طبقه‌بندی شده نیستند اما دسته‌بندی و نظم مناسبی دارد. بیشتر تست‌های کتاب تالیفی بوده و از تست‌های کنکور سراسری و آزمون قلم‌چی به میزان کمی استفاده شده است. در میان تست‌های کتاب، تست‌های پیچیده و چالشی که مخصوص دانش‌آموزان سطح قوی است وجود دارد، این موضوع باعث می‌شود که دانش‌آموزان سطح قوی بتوانند خود را به درصد بالاتری در درس فیزیک برسانند.. نکته مثبت بانک تست کتاب، مشخص کردن تست‌های مهم برای دوره مرور و جمع‌بندی بوده که با علامت « ماشین در حال حرکت» در کنار تست مشخص شده است.لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به درسنامه زباد کامل دارید حتما از فیزیک دهم ریاضی سه بعدی الگو استفاده کنید.

مولفین کتاب تمام تلاش خود را کردند تا از فصل‌های سنگین و پر حجم کتاب، تست‌های بیشتری طراحی کنند تا نیاز داوطلبان کنکور را برطرف کنند، بنابراین شما می‌توانید به تعداد تست‌های این کتاب اعتماد کرده و با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزانی که سطح متوسط یا ضعیفی در درس فیزیک دارند در صورت پاسخ اشتباه به تست‌های کتاب ناامید نشوند و با مرور مجدد درسنامه تست‌ها را دوباره پاسخ دهند. 

پاسخنامه تشریحی کتاب فیزیک دهم ریاضی الگو 

پاسخنامه تشریحی کتاب همه مطالب را به خوبی پوشش داده و سعی کرده است که همه مطالب را به خوبی بیان کند، اما در بعضی از سوالات، محاسبات آن خیلی سریع انجام شده و این مطلب برای دانش‌آموزانی که در محاسبات ضعیف هستند کمی مشکل‌ساز خواهد شد. سوالات در پاسخنامه دارای سطح‌بندی هستند و سطح دشواری آن‌ها با علامت A, B  و مشخص شده است.

در پاسخنامه، نکته تستی وجود ندارد اما در ابتدای هر تیپ سوال تستی، قسمتی به نام «خط فکری» قرار دارد که در آن به روش و تاکتیک پاسخگویی تست پرداخته شده، در صورت مشکل در پاسخ دادن به تست مورد‌نظر، این بخش را مطالعه کرده و مجددا تست را حل کنید.

پاسخنامه کتاب به سوالات سطح اول کتاب جواب داده و برای دسترسی به سوالات دیگر کد کیو آر را قرار داده که با اسکن آن بتوانید به پی دی اف سوالات دسترسی داشته باشید.

کتاب فیزیک دهم ریاضی الگو برای چه دانش‌آموزانی پیشنهاد می‌شود؟

همانطور که اشاره شد درسنامه‌های مختصر و جامع بوده و این مطلب برای دانش‌آموزانی که سطح قوی ندارند می‌تواند کمی مشکل‌ساز شود بنابراین دانش‌آموزانی که سطح قوی در فیزیک دارند بهتر می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و با تست‌های سطح دوم کتاب که سطح بالاتری از دیگر تست‌های کتاب دارند خود را به چالش بکشند.

 ظاهر کتاب

ظاهر کتاب فیزیک از نظر فونت و سایز نوشته‌های کتاب استاندارد بوده و صفحه‌آرایی ساده و مناسبی دارد. شکل‌ها و تصاویر موجود در کتاب از کیفیت خوبی برخوردار بوده که از خستگی و کسل شدن خواننده کتاب جلوگیری می‌کند. ترکیب رنگی استفاده شده در کتاب آبی، مشکی و طوسی بوده که روی کاغذ سفید ترکیب رنگی متناسبی ایجاد می‌کند. همچنین، کیفیت کاغذ کتاب خوب بوده و از ضخامت خوبی برخوردار است.

خرید اینترنتی کتاب فیزیک دهم ریاضی الگو

کلیه دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تلکتاب و ثبت سفارش کتاب موردنظر خود را ثبت سفارش کرده و کتاب تک‌جلدی کتاب فیزیک دهم ریاضی تست الگو را که از تخفیف مناسبی برخوردار است خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرند. توجه داشته باشید کتاب‌های موجود در تلکتاب همه دارای ضمانت اصالت بوده و در صورت وجود کوچکترین ایراد و مشکلی امکان مرجوعی کتاب وجود دارد.

کتاب‌های مشابه فیزیک دهم ریاضی الگو در تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی می‌توانند در صورت تمایل از کتاب‌های مرتبط با فیزیک دهم ریاضی الگو در تلکتاب استفاده کنند. نام تعدادی از کتاب‌های مشابه در تلکتاب را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

جمع‌بندی

حجم کتاب فیزیک دهم رشته ریاضی الگو مناسب بوده و برای دوره دوره مرور و جمع‌بندی دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود. آزمون‌های جامع پایان فصل برای محک زدن تسلط دانش‌آموزان بسیار کاربردی است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML