رفتن به محتوای اصلی
  • فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظر و عمل 1 گائینی

فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظر و عمل 1 گائینی

انتشارات: حتمی

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1399
تعداد صفحه: 400
قطع: وزیری

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۴۴۹,۰۰۰ تومان
No votes yet

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظروعمل یک دریانوش

کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفیق نظروعمل یک دریانوش نشر حتمی تالیف ویلیام جی کرامر، استیون جی فلک ، مایکل آرد سچنز ترجمه عباسعلی گائینی، فرهاد دریا نوش و عباسعلی گائینی شامل  7 فصل با عناوین زیر می باشد: 

کاربرد پژوهش در فعالیت ورزشی و ورزش روزانه
انرزی زاهای زیستی و تامین  نیازهای متابولیکی ویژه انرژی
دستگاه عضله اسکلتی
دستگاه عصبی
دستگاه قلبی عروقی
دستگاه تنفسی
دستگاه غدد درون ریز

توضیحات:
دیدگاه این کتاب درسی در مقایسه با کتاب هایی که امروزه درباره فیزیولوژی ورزشی وجود دارد.تا حدودی فرق میکند. این کتاب برای دانشجویان دوره های کارشناسی،مربیان شخصی،متخصصین بدنسازی و قدرت،مربیان آمادگی جسمانی،تکنیسین های فعالیت ورزشی،دستیاران فیزیوتراپی،کمک مربیان ورزشی،متخصصان ورزش های تفریحی با معلمان تربیت بدنی یا تندرستی در آموزش و پرورش نگاشته شده است. هدف ایجاد علاقه و تحریک دانشجویان بوده است.هدف ما آشنایی دانشجویان با چگونگی فعالیت بدن و واکنش های آن به فعالیت ورزشی است.ما میخواهیم دانشجویان متوجه شوند یک فرد چگونه میتواند با انجام تمرینات ورزشی،عملکرد خود را گسترش دهد.همچنین،میخواهیم ان ها با سازوکارهای فیزیولوژیکی_که اجازه میدهید.فیزیولوژیک هنکان فعالیت ورزشی اشنا شوند. به علاوه میخواهیم آن ها با فواید بدنی در زندگی و نیز گروه های خاص آشنا شوند.

ویژگی ها:

فیزیولوژی ورزشی:تلفیقی نظر و عمل حاوی ویژگی های آموزشی بسیاری است که به دانشجویان کمک خواهد کرد مواد آموزشی ارائه شده به آن ها را به یاد آورند و به کار بندند.در آغاز هر فصل،اهداف فصل و اطلاعات مهمی بیان شده است که دانشجویان بابد بعد از مطالعه یادبگیرند.

درهر فصل کادر های گوناگونی وجود دارد که به دانشجویان کمک میکند تا بین آشنایی با مطالب مطرح شده در فصل و کاربرد آن در فعالیت ورزشی و ورزش ارتباط برقرار کنند. در بخش مرور سریع، خلاصه نکاتی که بحث شده اند ارائه میشوند. در کادر های پژوهش کاربردی،به ویژه نتایج پژوهش و تاثیر ان در شرایط واقعی  که دانشجویان احتمالا در کار خود با آن مواجه میشوندبحث میشود.در کادر های پرسش از دانشجویان،به سوالاتی پاسخ داده میشود که به نظر می رسد سوال بیشتر افراد می باشد. در کارهای دیدگاه کارشناس،عقاید دست اول و نگرش_متخصصان که با محتوا ارائه شده در فصل ارتباط دارد_منعکس میشود. سرانجام در مطالعه موردی،مسایل و سوالاتی که ممکن است در محیط واقعی به وجود آید و پاسخ های احتمالی به آن ها ، ارائه میشود.

در پایان هر فصل،فهرست جامعی از مرور پرسش ها ارائه شده است تا دانشجویان متوجه شوند چه چیزی یادگرفته اند و دانش خودشان را با پر کردن جای خالی پرسش های چند گزینه ایی صحیح/غلط،جواب کوتاه و با بیندیشید ارزیابی کنند. واژه های کلیدی در پایان در پایان هر فصل،تعریف مهم ترین واژه های علمی است که در آن فصل بحث شده است.

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن 670
نویسنده/نویسندگان
ناشر حتمی
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1399
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 978-600-6904-06-1

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.