فلسفه یازدهم میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۸٬۰۰۰

فلسفه یازدهم میکرو گاج 

کتاب‌های میکروطبقه‌بندی انتشارات گاج برای دانشآموزانی می‌باشد که در سطح متوسطه دوم در حال تحصیل هستند. از جمله این کتاب‌ها فلسفه یازدهم میکرو گاج است. این کتاب‌ها برای آمادهسازی دانشآموزان در جهت آزمون کنکور و امتحانات مختلف آزمایشی می‌باشد. ویژگی عمده کتابهای فوق را می‌توان راحتی تست‌ها و نکات آنها در این مجموعه معرفی نمود در واقع طبقه‌بندی جزئی مطالب درسی مهم‌ترین گامی است که در تالیف این کتاب‌ها وجود دارد.

ما سعی داریم شما را در این مقاله با ویژگیهای بارز کتاب فلسفه یازدهم میکرو گاج آشنا نماییم تا بتوانید انتخاب درست و صحیحی داشته باشید.

چرا باید از کتابهای میکرو طبقهبندی گاج استفاده کنیم؟

یکی از ویژگیهای کتابهای میکروطبقه بندی گاج که به صورت کلی به انتخاب صحیح آن کمک میکند وجود سوالات چهارگزینهای استاندارد و سوالات تالیفی است که از سالهای گذشته و در کنکور سالهای قبل مورد استفاده قرار میگرفتهاند. این نکات در کتاب فلسفه یازدهم میکرو گاج  نیز رعایت شده است و تمامی این ویژگیها در این کتاب به چشم میخورد .

فلسفه 11 میکرو گاج

بررسی مشخصات و ویژگیهای کتاب فلسفه یازدهم میکرو انتشارات گاج 

کتاب در وزن بسیار کم و سبکی برای دانشآموزان پایه یازدهم انسانی جهت آمادگی برای آزمون سراسری تالیف شده است. کتابها در قطعهای مختلفی به چاپ میرسند نوع قطع چاپی این کتاب به صورت رحلی است.  کتاب فوق در ۲۰۷ صفحه تمامی مطالب و نکات لازم را پوشش میدهد و درسنامههای کاملی دارد؛ داشتن این درسنامههای کامل کمک شایانی در فهم مطالب برای مخاطبان خود ایجاد میکند. یکی دیگر از ویژگیهای مهم این کتاب این است که تستهای کنکور داخل و خارج را در طی سالهای اخیر جمعبندی نموده است .

نکته قابل توجه دیگر در خصوص کتاب فلسفه‌ 11 میکرو گاج پوشش تستهای تالیفی است و وجود آزمونهایی که فکر دانشآموزان را راحت میکند چرا که میتوانند به واسطه این امتحانات آمادگی لازم را برای آزمونهای اصلی و آزمایشی در طی زمان تکرار و تمرین داشته باشند.

بررسی فصلها و درسنامه ها 

به صورت کلی اگر بخواهیم این کتاب را از بُعد فصلبندی بررسی کنیم در این کتاب سه فصل اصلی وجود دارد فصل اول آن شامل موارد زیر میشوند : 

فصل اول( فلسفه و ابعاد آن) که به تنهایی شامل پنج بخش متفاوت است و در درسهای آن به عناوینی چون موارد زیر میپردازد : 

  •    چیستی فلسفه 
  •    ریشه و شاخههای فلسفه 
  •    فلسفه و زندگی
  •    آغاز تاریخی فلسفه 
  •    زندگی بر اساس اندیشه 

که هر یک شامل تعدادی تست و تعدادی سوالات تشریحی میشود .

فصل دوم ( معرفت و شناخت) است که شامل موارد زیر در مجموعه میشود .

  •    امکان شناخت
  •    ابزارهای شناخت
  •    نگاهی به تاریخچه معرفت

در نهایت فصل سوم از فلسفه یازدهم میکرو گاج که شامل موارد زیر است:

  •    چیستی انسان (۱)
  •    چیستی انسان(۲)
  •    انسان موجودی اخلاقگرا 

به صورت مجموع این کتاب دارای ۴۹۶ تست و ۶۸۲ سوال تشریحی میباشد .

دانشآموزان پایه یازدهم در این کتاب با استفاده از درسنامههای کامل و جامع میتوانند انواع سوالات از جمله سوالات چهارگزینهای درست و نادرست، کامل کردنی و پاسخهای کوتاه و بلند تشریحی خود را در هر سطحی برطرف‌کنند. مولفان این مجموعه کتاب تلاش کردهاند تا بخشهای سخت و نامفهوم کتاب درسی را به خوبی توضیح داده و آن را از هالههای ابهام خارج نمایند و یه زبانی ساده و شیواتر بیان کنند و بتوانند نیازهای مخاطب را در هر سطحی که هستند طبقهبندی و برطرف نمایند، به گونهایی که داوطلبان بتوانند از عهده تمام آزمونها به ویژه کنکور سراسری برآیند. 

نکته قابل توجه و شایان ذکر این میباشد که داوطلبان میتوانند از پاسخنامههای تشریحی که به صورت کلی به کتاب پیوست شده است نیز استفاده کنند.

کتاب میکرو فلسفه یازدهم با همکاری حیدر جلالی و ابراهیم امینی نوشته شده است که در نتیجه این همکاری مشترک، اثری تالیف شده است که میتواند کمک بسیار زیادی به دانشآموزان در حال تحصیل و دانشآموزانی که قصد دارند تا در کنکور سراسری موفق شوند، کند .

با توجه به تمام نکاتی که بررسی شد میتوان این کتاب را به عنوان بهترین منبع انتخابی کمک درسی معرفی نمود چرا که به گونه ای جمعآوری شده است تا مطالب حجیم را در یک کتاب به صورت سریع و قابل درک به مخاطب خود ارائه دهد و این مزیت کتاب است که موجب شده تا در میان علاقهمندان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

تعداد سوالات و تستها

اطلاع داشتن از تعداد تستها و عناوین کتاب میتواند برای برنامهریزی بهتر به دانشآموزان کمک کند و نوعی راهنمایی بزرگ محسوب میشود.

 

فصل

درس

فصل

سوالات تشریحی

فصل اول(فلسفه و ابعاد آن)

درس اول: چیستی فلسفه

53

68

درس دوم: ریشه و شاخه های فلسفه

26

38

درس سوم: فلسفه و زندگی

40

36

درس چهارم: آغاز تاریخی فلسفه

50

75

درس پنجم: زندگی بر اساس اندیشه

57

57

فصل دوم(معرفت و شناخت)

درس ششم: امکان شناخت

45

39

درس هفتم: ابزارهای شناخت

35

51

درس هشتم: نگاهی به تاریخچه معرفت

90

92

فصل سوم(انسان)

درس نهم: چیستی انسان(1)

35

82

درس دهم: چیستی انسان(2)

24

60

درس یازدهم: انسان، موجود اخلاق گرا

41

84

مجموع 

496

682

 

سخن پایانی 

از ویژگیهای موجود در کتاب فلسفه یازدهم میکرو  وجود تستهای سراسری داخل و خارج است که میتواند به دانشآموزان در آزمون سراسری کمک نماید و نیز قابلیت افزایش مهارت تستزنی و تسلط بر پرسش و پاسخ تشریحی را به همراه خود دارد. این تستها همچنین نقش مهمی در شکل دادن به درک و دریافت و فهم اطلاعات دانشآموزان در رشته علوم انسانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کتاب به سایت رسمی کتابفروشی اینترنتی گاج و یا کتابفروشی‌ها مراجعه کنید. به یاد داشته باشید، یک پایه قوی در فلسفه یازدهم برای یک فرایند علمی موفق در رشته علوم انسانی بسیار مهم است و برای این امر میتوانید از این کتاب استفاده نمایید .

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML