رفتن به محتوای اصلی
  • فرقش چیه؟2 اثر نرگس صفری خیلی سبز

فرقش چیه؟2 اثر نرگس صفری خیلی سبز

انتشارات: خیلی سبز

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه:
قطع: وزیری
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۶۵,۰۰۰ تومان 20% -
‏۵۲,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (1 رای دادن)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

فرقش چیه؟2 اثر نرگس صفری خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب فرقش چیه؟2 اثر نرگس صفری خیلی سبز انتشارات خیلی سبز کتاب "فرقش چیه؟ 2" اثر نرگس صفری از انتشارات خیلی سبز ادامه‌ای بر کتاب اول "فرقش چیه؟" است که همان‌ گونه به تفکیک تفاوت‌ها و شباهت‌ها میان مفاهیم و موضوعات مختلف پرداخته و به صورت جذاب برای کودکان و نوجوانان ارائه شده است. 
"فرقش چیه؟ 2" همانند جلد اول به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها در طیف وسیعی از موضوعات می‌پردازد، اما این بار با مطالب جدید و متنوع‌تر. این کتاب نیز به سبک پرسش و پاسخ عرضه شده و اطلاعات علمی و عمومی را به زبانی ساده و تصویری به خوانندگان جوان منتقل می‌کند. 

مباحث کلیدی کتاب:

1. موضوعات جدید و متنوع: - جلد دوم کتاب شامل موضوعات جدیدتری است که ممکن است در جلد اول به آنها پرداخته نشده باشد، برای افزایش دامنه دانش کودکان. 

2. قالب پرسش و پاسخ: - استفاده از روش سوال و جواب، کودکان را در یادگیری فعال نگه می‌دارد و به تامل و تفکر بیشتر تشویق می‌کند. 

3. تصاویر جذاب و آموزنده: - مانند جلد اول، تصاویر رنگی و جذاب باعث می‌شود مفاهیم بهتر در ذهن کودکان جا بگیرد و مطالعه را لذت‌بخش‌تر کند.

 4. پرورش خلاقیت و تفکر تحلیلی: - این کتاب نیز به پرورش تفکر تحلیلی و خلاقیت کودکان کمک می‌کند، زیرا آنها را ترغیب به کنجکاوی و پرسش‌های بیشتر می‌کند. 5. تقویت مهارت‌های زبانی و واژگانی: - مطالعه‌ی این کتاب به توسعه دایره لغات و مهارت‌های زبانی کودکان کمک خواهد کرد.

"فرقش چیه؟ 2" می‌تواند به عنوان یک منبع آموزشی در مدارس، کتاب‌خانه‌های کودک، و همچنین در خانه برای مطالعه خودکارآمد مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب می‌تواند کمک بزرگی به والدین و معلمان برای آموزش اطلاعات علمی و عمومی به کودکان و نوجوانان باشد. 
 

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر خیلی سبز
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 9786221973

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.