فرستنده:ناشناس اثر جولی باکسبام ترجمه علی مجتهدزاده

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۰٬۰۰۰
- 15%
‎تومان۲۲۹٬۵۰۰

فرستنده:ناشناس اثر جولی باکسبام ترجمه علی مجتهدزاده

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب فرستنده:ناشناس اثر جولی باکسبام ترجمه علی مجتهدزاده انتشارات مون کتاب "فرستنده ناشناس" ماجرای دختری نوجوان به نام «جسی» است که پس از مرگ مادرش و ازدواج دوباره پدرش، به‌همراه خانواده‌اش به لس‌آنجلس منتقل می‌شود. جسی با مشکلات زیادی روبرو می‌شود و در تلاش برای سازگاری با محیط جدید و وضعیت خانوادگی تازه‌اش دچار بحران هویت می‌شود. 
در این دوره سخت، جسی یک ایمیل از یک فرستنده ناشناس به نام "Somebody/Nobody" (S/N) دریافت می‌کند. این فرد ناشناس که خود را دانش‌آموزی از مدرسه جدید جسی معرفی می‌کند، قدم به قدم به او کمک می‌کند تا با مشکلاتش کنار بیاید. این ارتباط جدید باعث می‌شود جسی احساس درد و تنهایی کمتری کند و خود را بهتر بشناسد. هرچند تلاش‌های جسی برای کشف هویت واقعی S/N اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی را به دنبال دارد. 
رمان در قالب ایمیل‌ها، پیام‌ها و روایت‌های شخصی جسی نه تنها مسائل مربوط به نوجوانی و بلوغ را بررسی می‌کند، بلکه به اهمیت ارتباطات انسانی و تاثیر آن‌ها بر روان و رفتار افراد می‌پردازد. در نهایت، داستان نشان می‌دهد که ناشناس بودن S/N چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد و چگونه یک رابطه معنادار می‌تواند به فرد کمک کند تا بهترین نسخه از خود را پیدا کند.

درباره نویسنده:

تصویر
فرستنده ناشناس نویسنده جولی باکسبام
تلکتاب

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML