عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز

میانگین: 4.3 (6 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۱۰٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۴۲۳٬۳۰۰

قطع
نوع جلد

عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی تست خیلی سبز نویسنده بهروز حیدربکی, محمد برغمدی, محمد علی جنانی 

عربی جامع انسانی خیلی سبز

کتاب عربی جامع رشته انسانی خیلی سبز نوشته بهروز حیدربکی و کاظم غلامی یک کمک آموزشی برجسته برای دانش آموزان علوم انسانی است. به داوطلبانی که برای کنکور سراسری زبان عربی آماده می شوند بسیار توصیه می شود. نقاط قوت کتاب در کتاب های درسی کاربردی، تست های تالیفی متعدد، آزمون های طبقه بندی شده و پاسخ نامه های جامع آن نهفته است. تمام مطالب درس عربی علوم انسانی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و دانش آموزان را قادر می سازد تا بدون تکرار غیر ضروری به مطالب به صورت مفهومی تسلط پیدا کنند. علاوه بر این، کتاب با آخرین تغییرات برنامه درسی به روز شده و شامل تست های جدید کنکور می باشد. در مجموع منبع ارزشمندی است که هر چیزی را که یک داوطلب کنکور انسانی برای موفقیت در این درس نیاز دارد را فراهم می کند.

مشخصات کتاب عربی جامع انسانی انتشارات خیلی سبز

 

وزن

1.290کیلوگرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست، آزمون

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

 

دوازدهم انسانی, یازدهم انسانی, دهم انسانی

تالیف

بهروز حیدربکی, کاظم غلامی

دروس مرتبط

عربی دوازدهم انسانی, عربی یازدهم انسانی, عربی دهم انسانی

تعداد صفحه

549

درسنامه

دارد

تعداد تست

2948

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

نشده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلدی

شابک

 

 

قسمت های مختلف کتاب

کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز  با سه بخش اصلی طراحی شده است:

  •    درسنامه: این بخش حاوی محتوای واقعی دروس است که تمامی مباحث و مفاهیم مربوط به درس عربی علوم انسانی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. 
  •    تست: در این بخش، دانش آموزان تست های کتبی مختلف و آزمون های طبقه بندی شده را پیدا می کنند که دانش و درک آنها را از مطالب مطرح شده در کتاب درسی ارزیابی می کند. 
  •    پاسخنامه تشریحی: این پاسخ ها به دانش آموزان کمک می کند تا پاسخ های صحیح را درک کنند و مهارت های حل مسئله خود را بهبود بخشند.

کتاب عربی جامع انسانی انتشارات خیلی سبز با گنجاندن این سه بخش، بسته آموزشی کاملی را ارائه می‌کند که یادگیری، تمرین و آمادگی مؤثر را برای دانشجویانی که در رشته علوم انسانی به زبان عربی تحصیل می‌کنند، تسهیل می‌کند.

  1.     درسنامه

عربی جامع رشته انسانی خیلی سبز بر اساس مطالب درسی تنظیم شده است و پیگیری آن را آسان می کند. زبان مورد استفاده در کتاب درسی دوستانه و ساده است و توضیحات جامعی در مورد کلیه قوانین و مفاهیم ارائه می دهد. این شامل تست های نمونه خوبی برای تمرین است و تکنیک های ترجمه از جمله مترادف ها و متضادها را پوشش می دهد.

کتاب درسی شامل نمودارها و جداول برای کمک به درک موضوعاتی مانند استفاده از فعل و قوانین اعداد است. هر مبحث با مثال‌ها و نمونه‌های تست به تفصیل توضیح داده می‌شود و برای دانش‌آموزان سطح متوسط مفید است. نسخه جدید با برنامه درسی و الزامات کنکور مطابقت دارد و در پایان هر درس یک واژه نامه، جملات مهم، تمرین ها و موارد دیگر ارائه می دهد.

در حالی که کتاب درسی جامع و متعادل است، ممکن است برای دانش‌آموزانی که تسلط ضعیف‌تری به زبان عربی دارند، درک برخی مفاهیم چالش برانگیز باشد. در مجموع برای دانش آموزان متوسط و پیشرفته مطالعه این کتاب درسی می تواند منجر به تسلط کافی بر زبان عربی و موفقیت در امتحانات و کنکور علوم انسانی شود.

 

  1.     تست

کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز  شامل یک بخش تست ارزشمند است که طیف گسترده ای از سوالات را برای کمک به دانش آموزان کنکور در افزایش دانش و آمادگی خود ارائه می دهد. این آزمون‌ها چهار نوع سؤال را شامل می‌شوند: واژگان، ترجمه، مفهوم، و قواعد و درک، با سطوح دشواری مختلف. برخی از آزمون ها با علامت ستاره مشخص شده اند که نشان دهنده نیاز به کمک معلم است.

تمرکز این کتاب بر آموزش مهارت های ترجمه با استفاده از واژگان سطح بالا است که برای موفقیت در دوره عربی ضروری است. با تعداد قابل توجهی از سوالات ترجمه و راهنمایی از کتاب درسی، داوطلبان می توانند توانایی های ترجمه خود را به طور موثر بهبود بخشند. نسخه جدید شامل 2948 تست است که جنبه های مختلف زبان را پوشش می دهد.

در حالی که آزمون ها از ساده به دشوار پیشرفت می کنند، اما فاقد طبقه بندی خاص هستند. با وجود این، آزمون ها با سؤالات امتحانی هماهنگ هستند. اما ممکن است موضوعاتی در کتاب درسی ذکر شده باشد که دارای تست های مربوطه نباشد. این کتاب برای دانش‌آموزان با سطح متوسط زبان عربی مناسب است، اما برای کسانی که مهارت پیشرفته دارند، تست‌های سطح بالاتری نیز ارائه می‌دهد.

پاسخنامه های توضیحی کامل هستند و دلایلی برای رد گزینه های دیگر و یادآوری های مهم ارائه می دهند. این کتاب درسی روش ها و نکاتی را برای پاسخگویی به تست ها ارائه می دهد و آن را به منبعی جامع برای دانش آموزان تبدیل می کند تا در آمادگی خود برای کنکور عربی سرآمد شوند.

  1.     پاسخنامه

کتاب عربی جامع انسانی انتشارات خیلی سبز برای دانش آموزانی که برای درس عربی و کنکور آماده می شوند ضروری است. بر قوانین، اصول ترجمه و واژگان تمرکز دارد. یکی از نقاط قوت کلیدی آن ارائه پاسخنامه های تشریحی و کلیدی است. نویسندگان بر سادگی و وضوح در پاسخنامه ها تاکید می کنند و گزینه های صحیح و نادرست را به طور کامل توضیح می دهند.

پاسخنامه تشریحی جامع است و توضیحات مفصلی را ارائه می دهد و دانش آموزان را تشویق می کند تا پاسخ های خود را حتی اگر صحیح باشند، مرور کنند. پاسخ ها در قالبی دوستانه ارائه می شوند و از انسجام اطمینان حاصل می کنند. از ویژگی های قابل توجه پاسخنامه تشریحی می توان به توضیحات کامل، زبان ساده، بررسی گزینه های سوال، ترجمه کلمات و عبارات مهم و بیان واضح نکات مهم در سوالات اشاره کرد. پاسخنامه های کتاب ابزار ارزشمندی برای درک و بهبود عملکرد دانش آموزان در امتحانات زبان عربی است.

ظاهر کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز  

کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز  تک جلدی و مشتمل بر 624 صفحه می باشد. تالیف کاظم غلامی و دکتر بهروز حیدربکی همراه با مطالبی از اساتید دیگر است. آخرین ویرایش کتاب در سال 1401 منتشر شد که مخصوص امتحان 1402 بود.کتاب حاضر کتاب های زیر را شامل میشود که شما میتوانید این درس ها را نیز به صورت تکی تهیه کنید:

عربی دهم انسانی تست خیلی سبز

عربی یازدهم انسانی تست خیلی سبز

عربی دوازدهم انسانی تست خیلی سبز

این کتاب به تمامی مطالب مرتبط با درس عربی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در رشته علوم انسانی پرداخته است. طبق کتاب‌های درسی سازمان‌دهی و طبقه‌بندی شده است و به راحتی می‌تواند مطالب درسی خود را دنبال کرده و ترتیب دهد.

یکی از ویژگی های قابل توجه کتاب جلد منحصر به فرد و خوش طرح آن است که کاملاً ماهیت و اهمیت درس عربی را منعکس می کند. طرح جلد احتمالاً دارای خط عربی یا نمادهای مرتبط است که نمادی از اهمیت زبان و ادبیات عربی است.

به طور کلی، کتاب جامع عربی تعهد خود را به ارائه یک منبع یادگیری جامع و مؤثر برای دانش‌آموزانی که برای امتحانات علوم انسانی خود آماده می‌کنند، نشان می‌دهد.

این کتاب مناسب چه افرادی است؟

سوالات چهارگزینه ای عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز به دانشجویانی که در رشته های علوم انسانی مطالعه می کنند پیشنهاد می شود. این کتاب یک منبع کامل و جامع برای این درس است که آن را برای تمام سطوح دانش آموزان از جمله دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم مناسب می کند. به ویژه برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر مفید است، زیرا کتاب‌های درسی مفصل می‌توانند به آنها در درک بهتر موضوعات کمک کنند. بانک آزمون استاندارد همچنین به بهبود تسلط دانش آموزان بر موضوع درسی کمک می کند. به طور کلی، هر دانش‌آموزی که در رشته علوم انسانی تحصیل می‌کند، به‌ویژه دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم یا دوازدهم، می‌توانند از استفاده از این کتاب برای افزایش درک و عملکرد خود در این موضوع بهره ببرند.

قیمت عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز

با توجه به محتوای باکیفیت و چاپ دو رنگ آن، قیمت منصفانه به نظر می رسد. این کتاب با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف به صورت آنلاین و با ارسال رایگان عرضه می شود. قیمت عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز نسخه 1402 در سایت تلکتاب 423.300 تومان است.

خرید عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز

برای خرید عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز و سایر کتاب های آموزشی از ناشران مختلف می توانید در تلکتاب ثبت نام کنید. کتاب های مورد نظر خود را انتخاب کنید، آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید و آدرس گیرنده را ارائه دهید. هزینه سفارش خود را آنلاین پرداخت کنید و تمامی کتاب ها با ضمانت اصالت و تعویض ارائه می شوند. 

جمع بندی

کتاب عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز  یک کمک آموزشی عالی برای دانش آموزانی است که در رشته علوم انسانی عربی را مطالعه می کنند. تمام مطالب درس عربی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و آن را برای طیف گسترده ای از دانش آموزان مناسب می کند. این کتاب دارای کتاب های درسی کاربردی، تست های تالیفی متعدد، آزمون های طبقه بندی شده و پاسخنامه های تشریحی است که به دانش آموزان کمک می کند تا برای امتحانات خود و کنکور سراسری آماده شوند. توضیحات و مثال‌های کتاب واضح و قابل درک است و حتی برای دانش‌آموزان ضعیف‌تر نیز مفید است. بانک آزمون متنوع و استاندارد این کتاب به سطوح دشواری مختلف پاسخ می‌دهد و مهارت دانش‌آموزان را در زبان عربی افزایش می‌دهد. علاوه بر این، این کتاب با توجه به کیفیت بالای محتوا و چاپ آن، قیمت مناسبی دارد. به طور کلی، عربی انسانی خیلی سبز منبع ارزشمندی برای دانش آموزانی است که به دنبال تسلط بر زبان عربی و موفقیت در امتحانات خود هستند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML