شیمی دهم تست خیلی سبز

میانگین: 5 (7 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۶۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
544
نوع جلد

 شیمی دهم تست خیلی سبز ( ویژه کنکور 1405 )

یکی از کتاب‌هایی که می‌تواند به شما در یادگیری بهتر و عمیق‌تر شیمی کمک کند، شیمی دهم تست خیلی سبز است. دارای درسنامه، تست‌های متنوع و پاسخنامه کامل برای مطالعه کامل این درس می‌باشد.این کتاب مخصوص دانش‌آموزان پایه دهم، رشته علوم‌تجربی و ریاضی فیزیک است. همچنین شامل تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج کشور می‌باشد که یک مرجع کامل و کاربردی برای آمادگی کامل داوطلبین کنکور است.در این کتاب 3 فصلی، تلاش شده که تست‌ها به‌گونه‌ای طراحی شوند که باعث ایجاد تفکری عمیق‌تر، آشنایی کامل با مفاهیم شیمی و افزایش میزان یادگیری دانش‌آموزان شود.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای، این است که در آن تست‌های متنوعی از جمله تست‌های کنکور سراسری، آزمون‌های آزمایشی و تست‌های تألیفی قرار دارد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد شیمی دهم تست انتشارات خیلی سبز :

آیا به دنبال یک کتاب کامل و جامع برای یادگیری عمیق شیمی دهم هستید که به شما با تست‌های متنوع، تمامی مباحث این درس را آموزش دهد؟ اگر پاسخ شما بله است، این کتاب ( شیمی دهم تست خیلی سبز) مخصوص شماست.

درسنامهٔ کامل و جامع  شیمی دهم تست خیلی سبز

 با درسنامهٔ روان و جذاب این کتاب، مفاهیم شیمی را به‌صورت کامل و منسجم فرا خواهید گرفت. به‌راحتی مطالب مهم را در اختیار داشته و به تسلط کامل بر روی موضوعات خواهید رسید.

تست‌های متنوع

بانک تست تألیفی و کنکوری محور برای تسلط شما بر روی مباحث شیمی با سطح سؤالات کنکور که شامل 1370 تست از همه بخش‌های کتاب‌درسی و کنکورهای سراسری سال‌های اخیر است. با انجام این تست‌ها، به‌تمامی نکات و اصول شیمی مسلط خواهید شد.

شیمی 10 تست خیلی سبز

پاسخنامه‌های کلیدی

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای به نویسندگی (دکتر نیما سپهری و مهدی براتی) دارای پاسخنامه‌های کلیدی تشریحی برای تست‌ها می‌باشد. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آخر کتاب علاوه بر پاسخ تشریحی، پاسخ همه تست‌ها را به‌صورت کاملاً خلاصه و کلیدی فقط در چند صفحه مشاهده کنند.همین باعث می‌شود که نکات کلیدی و مهم هر سؤال دوباره برای دانش‌آموز تکرار شود. کتابی که دارای پاسخ‌نامه روان باشد، باعث می‌شود شخص بعد از پاسخ به سؤالات به آن‌ها مراجعه کند و اشکالات خود را برطرف سازد.

مطابق با کنکور نظام جدید 

این کتاب برای کنکور نظام جدید طراحی شده و مطابق با کتاب‌درسی شیمی آموزش‌وپرورش است. شامل تست‌های کنکور چند سال اخیر داخلی و خارجی می‌باشد؛ بنابراین، داوطلبین کنکور می‌توانند از این کتاب برای آمادگی کامل در امتحان استفاده کنند.

طراحی گرافیک و صفحه‌آرایی  شیمی دهم تست خیلی سبز

با طراحی گرافیکی منحصربه‌فرد و صفحه‌آرایی مناسب، مطالعه این کتاب برای شما لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. همچنین ظاهری مینیمالیستی دارد و مثل همیشه کیفیت صفحات و تصاویر بسیار عالی هستند. صفحات چاپ رنگی دارد تاچشم خواننده از مطالعه طولانی‌مدت مطالب خسته نشود.

فهرست کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای خیلی سبز

فصل

تعداد تست فصل

فصل 1: 

کیهان زادگاه الفبای هستی

463

فصل 2: 

ردپای گازها در زندگی

397

فصل 3: 

آب آهنگ زندگی

429

کنکور سراسری

82

پاسخنامه تشریحی

 

برسی و تحلیل کامل کتاب تست شیمی دهم 

کتاب شیمی دهم تست خیلی سبز، کتابی بسیار کاربردی با درسنامه کامل و تست‌های متنوع که باعث یادگیری عمیق این درس می‌شود.درسنامه کتاب با زبانی ساده، روان و قابل‌فهم مطابق با کتاب‌درسی است که تمام نکات مهم کتاب را برسی کرده و گاهی توضیحات بسیار فراتر و کامل‌تر می‌باشد.اما به این نکته دقت کنید که بخشی به نام درسنامه در این کتاب وجود ندارد. درسنامه کامل همان پاسخنامه تشریحی می‌باشد که همه نکات کتاب را با جمع‌آوری نکات تستی و طراحی جداول مهم، برسی و شما را در یادگیری همراهی می‌کند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای شیمی خیلی سبز، شامل تست‌های بسیار متنوع تألیفی و کنکوری مطابق با کتاب‌درسی شیمی دهم است که برای درک بهتر به بخش‌های مختلف تقسیم شده: پرسش‌های چهارگزینه‌ای سری A، تست‌های سری Z و سؤالات واجب.تست‌های طبقه‌بندی‌شده از آسان به مشکل آورده شده. تست‌هایی که با سطح z نامیده شده‌اند، مناسب کسانی می‌باشد که به دنبال سؤال‌هایی با سطح بالاتر هستند. این سؤالات بسیار برای داوطلبین آزمون رقابتی کنکور سراسری مفید می‌باشد. همچنین برخی از تست‌ها با علامت +، مناسب دانش‌آموزانی هست که وقت کافی برای حل تست‌های متفاوت را ندارند. این علامت‌گذاری به معنای مهم‌تر بودن این سؤالات از سایر تست‌ها است.

مهم‌ترین ویژگی این کتاب پاسخنامه جامع و کاربردی آن برای سطح مبتدی می‌باشد به این معنا که تلاش شده در پاسخنامه مخاطب را دانش‌آموزان مبتدی و متوسط در نظر بگیرند. به همین علت به‌تمامی تست‌های موجود، جواب تشریحی به همراه راه‌حل‌های مختلف برای درک بهتر ارائه شده. 

جمع‌بندی

در نتیجه، کتاب "شیمی دهم تست انتشارات خیلی سبز" انتشارات خیلی سبز یک منبع بی‌نظیر و کامل برای دانش‌آموزان پایه دهم، رشته علوم‌تجربی و ریاضی فیزیک است. با ارائهٔ درسنامه‌ای کامل و همچنین تست‌های متنوع با سطح آسان متوسط و سخت، دانش‌آموزان را در یادگیری بهتر همراهی می‌کند تا به‌راحتی مفاهیم و نکات مهم را در درس شیمی دهم فرابگیرند.همان‌طور که گفته شد این کتاب برای دانش‌آموزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند، مناسب است؛ زیرا تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج کشور که دربرگرفته است.اگر قصد خرید این کتاب کاربردی و مهم را دارید می‌توانید از طریق وبسایت ثبت سفارش کنید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML