شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۲۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۸۳٬۲۰۰

قطع
تعداد صفحات
376
نوع جلد
وزن
795
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
نوبت چاپ
1
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786226174770

شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

ویژگی و محتوای کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

در اینجا قصد داریم محصولی را ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی، امیدهای آینده این سرزمین، به شما معرفی کنیم. دانش‌آموزان عزیز اول ابتدایی جوانه‌های نورسی هستند که در ابتدا باید به آموزش صحیح آن‌ها توجه کرد. اگر آموزش به درستی برای این عزیزان و امیدان ایران، به درستی صورت پذیرد می‌توان به آینده درخشان نیز چشم دوخت. 

هر چیزی که از پایه درست بنا شود بدون شک نتیجه خواهد داشت. در این راستا و برای آموزش دانش‌آموزان ابتدایی انتشارات کلاغ سپید زیر نظر انتشارات گاج سری کتاب‌هایی را روانه بازار کرده است که یکی از سری کتاب‌ها، سری شاه کلید است که برای مقاطع مختلف کتاب‌های کمک درسی منتشر می‌کند. 

هدف مجموعه کتاب‌های شاه کلید رفع ایرادات دانش‌آموزان در حل تمرین‌ها و سوالات کتاب درسی است تا برای امتحان آماده شوند و جواب تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی در آن موجود است.

در ادامه قصد داریم کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

والدین محترمی که فرزندانشان به تازه‌گی وارد عرصه تحصیل و آموزش شده‌اند مطمئنا از همین حالا باید به فکر آموزش فرزندانشان باشند. اگر احساس می‌کنید فرزند شما علاوه بر کتاب درسی به کتاب‌های کمک آموزشی نیز نیاز دارد می‌توانید روی مجموعه کتاب‌های سری شاه‌کلید کلاغ سپید حساب باز کنید. 

در اینجا ما ساختار کتاب را در حد توان به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید با این کتاب آشنا شوید.

کتاب شاه کلید اول دبستان یا شاه کلید گام به گام دروس اول ابتدایی کلاغ سپید مجموعه‌ای از تمرین‌های تمام دروس پایه اول دبستان است که در یک کتاب گردآوری شده است و دروس فارسی، املاء، ریاضی و علوم تجربی را دربرمی‌گیرد. کتاب حاضر توسط خانم‌ها عشرت بالغ و طاهره نقی‌نژادیان تالیف شده است. 

با هم نگاهی به فهرست این کتاب می‌اندازیم:

شاه کلید اول کلاغ

همانطور که ملاحظه می‌کنید کتاب برای درس فارسی و املا فهرست مشترکی در نظر گرفته و درس‌ها با صفحاتشان مشخص شده‌اند. برای درس ریاضی و علوم تجربی نیز فهرست جداگانه در نظر گرفته شده است. 

طراحی و صفحه‌آرایی کتاب نیز زیبا و دلنشین انتخاب شده تا دانش‌آموز از خواندن لذت ببرد. 

شروع کتاب با درس فارسی است. در درس فارسی این کتاب تمرین‌های مربوط به آموزش حروف و کلمات، جمله نویسی، املا نویسی را به خوبی ارائه کرده‌اند. علاوه بر این برای والدین گرامی نیز در برخی قسمت‌ها که لازم است بخش‌هایی را به عنوان راهنما قرار داده‌اند تا والدین بتوانند با مطالعه این بخش‌ها فرزندان خود را در نحوه استفاده صحیح از کتاب یاری کنند.

در تصویر زیر بخش از کتاب فارسی این کتاب را مشاهده می‌کنید که به آموزش حرف سین پرداخته است:

کتاب فارسی اول ابتدایی در 22 درس آموزش داده می‌شود و بعد از تمام شدن درس فارسی درس املا شروع می‌شود. در درس املا برای این 22 درس فارسی املا در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر املای درس چهاردهم را مشاهده می‌کنید:

بعد از این که درس املا نیز به پایان رسید نوبت به درس ریاضی می‌رسد. 

تمرین‌های ریاضی به خوبی و با تصاویر زیبا و دلنشین ارائه شده است تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی با آن ارتباط بگیرند در ضمن توضیحاتی نیز در خصوص برخی تمارین به والدین یا معلم‌ بیان شده تا بتوانند به بچه‌ها روش انجام تمرین‌ها را به خوبی بیان کنند. در تصویر زیر بخشی از درس چهاردهم کتاب ریاضی را مشاهده می‌کنید که در حال آموزش مبحث تفریق به دانش‌آموزان است.

در نهایت بعد از اتمام درس ریاضی کتاب علوم تجربی آورده شده است. در این کتاب با ارائه تصاویر زیبا و مرتبط به سادگی مفاهیم را در قالب تمرین به دانش‌آموزان آموزش ‌می‌دهند. در این کتاب تمرین‌های کتاب را به سبکی زیبا و ساده به دانش‌آموز یاد می‌دهند و در انتهای کتاب نیز پاسخنامه درس‌ها قرار داده شده است. بعد از اینکه همه درس‌ها‌ تمام شد، پاسخنامه شروع می‌شود و جواب سوالات و تمرین‌ها را می‌توانید از این قسمت مقایسه کنید. بهتر است ابتدا دانش‌آموز را تشویق کنید تا خودش تمرین‌ها را حل کند و خود را به چالش بکشد و اگر نیاز به راهنمایی داشت او را راهنمایی کنید تا بتواند به جواب سوالات برسد و اگر نتوانست سوالی را حل کند به سراغ پاسخنامه برود. این کار برای دانش‌آموز مفید است و پایه درسی او را تقویت می‌کند. در ادامه بخش از پاسخنامه درس علوم تجربی را مشاهده می‌کنید:

کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید یکی از منابع خوب کمک آموزشی است و می‌تواند در کنار کتاب درسی و آموزش معلم در طول سال تحصیلی به پیشرفت دانش‌آموزان کمک زیادی بکند و فرزندان شما را در مسیر آموزش یاری کند. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

کتاب اول دبستان کلاغ سپید به لحاظ ظاهری برای کودکان بسیار مناسب است و در صفحه آرایی و فونت نوشته‌ها به روحیه شاد و سرزنده کودکان نیز توجه کرده است. رنگ‌هایی که برای صفحه آرایی استفاده شده و هم چنین طرح‌هایی که برای سوالات و تمرین‌ها انتخاب شده بسیار زیبا و دوست داشتنی است و کودکان را سرگرم می‌کند تا روند آموزش و انجام تمرین‌ها برای کودکان خوشایند و جذاب باشد. جنس کاغذ استفاده شده برای کتاب بسیار مرغوب و با کیفیت است. لحن کتاب نیز صمیمی و دوستانه است. 

نحوه‌ی خرید کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

برای خرید کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین کتاب را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید

دانش‌آموزان اول ابتدایی می‌توانند کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید را با 20 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. وبسایت تلکتاب برای اکثر کتاب‌های کمک آموزشی تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته است تا همه دانش‌آموزان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

جمع‌بندی

آموزش صحیح و اصولی از همان سال‌های ابتدایی تحصیل این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با تقویت پایه درسی خود از تحصیل خود لذت ببرند و در آینده بتوانند گام‌های محکمی برای آینده خود بردارند. کتاب شاه کلید اول دبستان کلاغ سپید یکی از منابع خوب و مناسب برای دانش‌آموزان اول ابتدایی است و تمام دروس پایه اول ابتدایی را در یک جلد در اختیار فرزندتان قرار می‌دهد تا در طول تحصیل بدون دغدغه روند آموزشی خود را تکمیل کنند. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML