رفتن به محتوای اصلی
  • سیر تا پیاز ترسیم فنی اخوان

سیر تا پیاز ترسیم فنی اخوان

انتشارات: اخوان

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1401
تعداد صفحه:
قطع: رحلی

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
20%
‏۱۱۶,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (1 رای دادن)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

سیر تا پیاز ترسیم فنی اخوان

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب سیر تا پیاز ترسیم فنی اخوان

معرفی کتاب

«ترسیم فنی» یکی از درسهای چالش‌برانگیز کنکور هنر به شمار می‌آید، زیرا که از یک طرف برای بسیاری از داوطلبان دارای ضریب 1 است و از طرف دیگر به دلیل همین ضریب پایین، کسب نمره‌ی خوب در این درس در نتیجه‌ی نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت

این کتاب شامل فصل های : ابزار و تجهیزات نقشه کشی – هندسه و ترسیمات دو بعدی ، اندازه گیری ، مقیاس ، اندازه گیری – آشنایی با تصویر ( تصاویر نقطه ، خط ، صفحه و …) – مجهول یابی ، آشنایی با احجام – احجام ، گسترده احجام ، دوران ، مکمل – برش – پرسپکتیو ، سایه و انعکاس – معماری است

منابع آن نیز بسیار گسترده هستند، به طوری که بسیاری از کتاب‌های هنرستان و منابع آزاد را شامل می‌شوند، در نتیجه مطالعه‌ی تمام آن‌ها بسیار کند و وقت‌گیر می‌باشد.

به علاوه حفظی بودن مطالب این درس نیز عامل دیگری در پایین آمدن سطح میانگین خلاقیت موسیقی در بین بیشتر داوطلبان به شمار می‌آید.

بنابراین کسب نمره‌ی بالا در این درس موجب موفقیت چشمگیری برای هنرجویان می‌شود، اما روش کسب درصد قابل قبول در این درس چگونه خواهد بود؟ مساله‌ی مهم تسلط بر منابع جدید است که مورد استفاده‌ی طراحان کنکور قرار می‌گیرد و در تالیف این کتاب مبنای کار قرار گرفته‌اند.

در عین حال با توجه به زیاد بودن مطالبِ هر کتاب، فقط به ذکر مباحث مهمی که در کنکورها مطرح بوده، بسنده شده است و تلاش گردیده تا با زبانی ساده و به طور طبقه‌بندی شده بیان شوند.

درسنامه 

درسنامه کتاب بسیار روان و بسیار پرمغز است.نویسندگان کتاب سیرتاپیاز ترسیم فنی انتشارات اخوان مفاهیم و موضوعات را به صورت ساده بیان کند تا خواننده به درک درستی از مطالب برسد. همچنین در بخشهایی به مطالب‌ترکیبی برای موضوع مورد نظر اشاره شده و درسنامه آموزشی این کتاب با پوشش تمام جوانب از حجم مناسب برخوردار میباشد. در ارائه درسنامه هر بخش سعی شده تا به تمرینات کتاب درسی توجه ویژه‌ای شود و نکات کلیدی و مهم از سوالات کنکور سال‌های قبل در درسنامه آورده شده است.با توجه به بیان مطالب با لحن روان این کتاب برای دانش آموزان مختلف با هر سطحی به خصوص دانش آموزان ضعیف گزینه بسیار مناسبی میباشد

تست

تست های هر کتاب طی فرآیندی بسیار تخصصی یک به یک مبحث شناسی شدند و با دقت بسیار زیادی به همان تربیتی که در اکثر منابع آموزشی و مرجع وجود دارد طبقه بندی شده اند تا داوطلبانی که نیاز به مطالعه ی تست های بخش مشخصی از یک درس دارند به راحتی بتوانند صرفا همان فصل را مطالعه داشته باشند همچنین سوالات کنکور سراسری داخل و خارج کشور نیز به خوبی پوشش داده شده است

پاسخ نامه

در پاسخنامه کتاب ترسیم فنی انتشارات اخوان تا حدی توضیح داده شده که ضعیف‌ترین دانش‌آموزان هم در فهم آن مشکلی نداشته باشند.

وجود پاسخ تشریحی در این مجموعه از دو بابت حائز اهمیت است اول آنکه مطالعه پاسخ تشریحی سوالات کمک شایانی به یادگیری بهتر سوالات خواهد کرد اما دلیل دوم که می توان گفت از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد ارائه نکته های طلایی در بین پاسخ نامه هست که کمک بسیاری در یادآوری مکطالب درسی دارد.

قطع رحلی
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر اخوان
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1401
دسته بندی موضوعی
مناسب برای گروه سنی ه - دهم و یازدهم و دوازدهم دبیرستان
شابک 981544254584

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.