زمزمه های چرنوبیل اثر سویتلانا آلکسیویچ ترجمه شهرام همت زاده

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۷۶٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۶۰٬۸۰۰

زمزمه های چرنوبیل اثر سویتلانا آلکسیویچ ترجمه شهرام همت زاده

کتاب زمزمه های چرنوبیل اثر سویتلانا آلکسیویچ ترجمه شهرام همت زاده نشر نیستان

کتاب "زمزمه‌های چرنوبیل" نوشته‌ی سویتلانا آلکسیویچ، نویسنده و روزنامه‌نگار بلاروسی است که در آن وی به بررسی و مستندنگاری واقعه‌ی فاجعه‌ی هسته‌ای چرنوبیل پرداخته است. این کتاب مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها و روایت‌های شاهدان عینی و بازماندگان این فاجعه است که تأثیرات عمیق و وحشتناک آن بر زندگی افراد را به تصویر می‌کشد. 
کتاب به شکل روایاتی زنده و مستقیم از زبان شخصیت‌های مختلف ساخته شده است. هر یک از این افراد تجربیات و احساسات خود را از این فاجعه بزرگ تاریخی بیان می‌کنند. این شاهدان شامل افراد متعددی نظیر آتش‌نشانانی که اولین بار در محل حادثه حضور یافتند، سربازانی که به پاکسازی منطقه پرداخته‌اند، افراد محلی و خانواده‌های آنان می‌باشند. 
- سویتلانا آلکسیویچ با نثری ساده و در عین حال تاثیرگذار، توانسته است تصویری بسیار واقعی و انسانی از این فاجعه ارائه کند. - کتاب نه تنها به شرح وقایع و شدت فاجعه می‌پردازد، بلکه به عمق روانی و انسانی آن‌ها نیز نگاهی می‌اندازد. - این کتاب نقدی بر سیستم‌های دولتی و ناکارآمدی آن‌ها در مواجهه با فجایع بزرگ است. - "زمزمه‌های چرنوبیل" به شدت متاثر و موجز است و می‌تواند خوانندگان را به فکر فروبرد و عمق فاجعه را بفهماند. 
- این کتاب یکی از آثار برجسته سویتلانا آلکسیویچ است که به خاطر آن موفق به دریافت جوایزی بسیاری شده است. سویتلانا آلکسیویچ در سال 2015 موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شد. 
 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML