ریاضی دوازدهم تجربی سه بعدی نشر الگو

میانگین: 3 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۶۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۰۸٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
464
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786226390088

ریاضی دوازدهم تجربی سه بعدی نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ریاضی دوازدهم تجربی سه بعدی نشر الگو از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF کتاب در ادامه مطلب :

کتاب ریاضی دوازدهم سه‌ بعدی الگو 

کتاب ریاضی دوازدهم تجربی سه‌بعدی نشر الگو ویژه دانش‌آموزان رشته تجربی است و برای دانش‌آموزان سطح متوسط و ضعیف در درس ریاضی مفید خواهد بود. کتاب ریاضی دوازدهم سه‌بعدی شامل درسنامه، تمرین تشریحی و تست بوده و یکی از بهترین منابع آموزشی درس ریاضی برای دانش‌آموزان رشته تجربی است. بهتر است این کتاب را که حجم زیادی دارد در طول سال تحصیلی و همراه با تدریس معلم مطالعه کنید. این کتاب توسط کاظم اجلالی و ارشک حمیدی تالیف شده و فصل‌بندی کتاب کاملا بر اساس کتاب درسی ریاضی دوازدهم تجربی است.

فهرست کتاب ریاضی دوازدهم سه‌بعدی الگو

فصل 1

تابع 

فصل  2

مثلثات  

فصل 3

حد بی‌نهایت و حد دربی‌نهایت 

فصل4

مشتق

فصل 5

کاربرد مشتق 

فصل6

هندسه  

فصل 7

احتمال

ظاهر کتاب ریاضی دوازدهم تجربی سه‌ بعدی الگو چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنگامی که سایز نوشته، فاصله خطوط و فونت کتاب استاندارد باشد مطالعه چند ساعته آن آزاردهنده نخواهد بود و این کتاب این ویژگی را دارا است. مطالب کتاب در درسنامه به خوبی از هم تفکیک شده و صفحه‌آرایی کتاب مناسب است.

 ترکیب رنگی استفاده شده در کتاب سبز و مشکی است و برای رسم نمودارها از دو رنگ استفاده شده است. همچنین طرح روی جلد کتاب با موضوع محتوای کتاب مرتبط بوده و یک طرح کاریکاتوری از یک فرد در حال موج‌سواری است که به مبحث مشتق و خط مماس اشاره دارد.

ویژگی‌های کتاب ریاضی دوازدهم سه‌ بعدی الگو در یک نگاه

در ادامه مطلب با چند مورد از ویژگی‌های کتاب بیشتر آشنا خواهید شد:

  •    ارائه سوالات تستی و تشریحی
  •    ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم تجربی و داوطلبان کنکور رشته تجربی
  •    درسنامه با محتوای آموزشی غنی
  •    بالاتر از سطح کتاب درسی
  •    ارائه مطالب درسی به صورت درس به درس 

درسنامه کامل و جامع

درسنامه کتاب ریاضی دوازدهم سه‌بعدی الگو از هر نظر جامع و غنی است. زبان درسنامه ساده بوده و هر مبحث را به‌طور مفصل تحلیل و بررسی می‌کند. درسنامه از تعداد زیادی مثال تشکیل شده است که به زبان ساده یادگیری دانش‌آموزان را کامل می‌کند.لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به تست های بیشتر دارید حتما از ریاضی دوازدهم تجربی تست نشر الگو .استفاده کنید.

آموزش از طریق مثال‌های مختلف، باعث ماندگاری بیشتر مطالب درسی در ذهن دانش‌آموزان می‌شود و به یادگیری عمیق دروس کمک می‌کند. این روش آموزش کامل و گام به گام ممکن است برای دانش‌آموزان سطح قوی کمی خسته‌کننده باشد ولی دانش‌آموزان سطوح ضعیف و متوسط از این روش می‌توانند استفاده زیادی ببرند و به صورت خودآموز مسائل را یاد بگیرند. در ادامه چند ویژگی درسنامه کتاب را به زبان خلاصه توضیح می‌دهیم؛

  •    مطالب ارائه شده در درسنامه کاملا در راستای کتاب درسی است و موارد بسیار کمی خارج از چارچوب کتاب درسی است که برای حل کردن بعضی از تست‌ها نیاز به فهم مطالب خارج از کتاب است.
  •    از تمرینات کتاب در درسنامه و تست‌های چهارگزینه‌ای استفاده شده است.
  •    درسنامه‌های فصل‌های اول کتاب از کیفیت بهتری به نسبت فصل‌های آخر برخوردار هستند .

شکستن سد کنکور با بانک تست کتاب

بعد از هر درسنامه نوبت می‌رسد به تمرین‌های تشریحی و سوالات چهارگزینه‌ای کتاب که روند آموزش را کامل می‌کنند.  تمرین‌های تشریحی ارائه شده در کتاب چند مزیت دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  •    آمادگی برای تست‌‌زنی
  •    آمادگی برای امتحانات نهایی
  •    مرور مطالب ارائه‌شده در درسنامه 

با ذکر مزیت‌های سوالات تشریحی لازم است حتما این تمرینات را حل کنید و مروری بر مطالب درسنامه داشته باشید‌. همچنین، در مورد تست‌های کتاب باید گفت سطح‌بندی تست‌های کتاب از ساده به دشوار است و انواع تیپ‌های تستی در کتاب وجود دارد.

ریاضی 12 الگو

پاسخنامه تشریحی

مانند دیگر کتاب‌های نشر الگو، پاسخنامه کتاب در انتهای آن قرار دارد و با توضیحات کامل به ارائه پاسخ‌های درست می‌پردازد. بعضی از سوالات دارای دو پاسخ هستند که این روش پاسخگویی باعث خلاقیت بیشتر دانش‌آموزان می‌شود‌.

ویژگی‌های کتاب‌های سه‌ بعدی الگو

کتاب‌های سری سه‌بعدی، کتاب‌های کامل و جامعی برای آموزش مفاهیم درسی هستند. یادگیری مطالب درسی در این کتاب‌ها در چند مرحله صورت می‌گیرد:

  •    ارائه مطالب و نکات مهم
  •    ارائه نمونه سوالات مختلف تشریحی و انواع سوالات دیگر و پاسخگویی به آن
  •    افزایش مهارت تست‌‌زنی که ویژه داوطلبان کنکور سراسری است
  •    آمادگی برای آزمون های تستی و تشریحی

برای تکمیل این پروسه آموزش نیاز به منابع آموزشی کامل است که نشر الگو کتاب‌های سه‌بعدی را که شامل این چهار روش یادگیری است ارائه می‌دهد.

خرید کتاب ریاضی دوازدهم سه‌ بعدی انتشارات الگو

دانش‌آموزان رشته تجربی در پایه دوازدهم می‌توانند کتاب ریاضی دوازدهم سه‌بعدی الگو را از سایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کرده و آن را با تخفیف مناسبی که دارد درب منزل خود تحویل بگیرند.

 کتاب ریاضی 12 سه‌بعدی الگو برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

این کتاب با محتوای کامل و مفصل خود برای دانش‌آموزان سطح ضعیف و متوسط بسیار مناسب است و بدون‌شک مطالعه این کتاب تسلط دانش‌آموزان را در درس ریاضی افزایش می‌دهد، دانش‌آموزان سطح قوی در کنار این کتاب به یک منبع آموزشی با بانک تست کامل‌تر نیاز دارند.

کتاب‌های مشابه ریاضی دوازدهم سه‌بعدی الگو در تلکتاب 

دانش‌آموزان می‌توانند در صورت تمایل از سایر کتاب‌های مرتبط در تلکتاب استفاده کنند. چند مورد از کتاب‌های مشابه به شرح زیر است:

جمع‌بندی

کتاب دوازدهم ریاضی سه‌بعدی الگو، یک منبع کامل و معتبر برای دانش‌آموزان سال دوازدهم است که موفقیت دانش‌آموزان را در امتحانات پایان سال و کنکور سراسری تضمین می‌کند و مهارت تست‌‌زنی آن‌ها را تا حد زیادی رشد می‌دهد.

 

نظرات کاربران