ریاضی دهم تست نشر الگو

میانگین: 4.6 (9 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۴۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
366
نوع جلد
وزن
585

 ریاضی دهم تست نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو تألیف کاظم اجلالی، ارشک حمیدی و نوید صفایی شامل:

ریاضی دهم تست الگو 

ریاضی دهم تست نشر الگو مکمل کتاب درسی است که مهارت حل پرسش‌های چهار گزینه‌ای را به دانش‌آموزان می‌آموزد. ترتیب موضوعات مطابق با کتاب درسی و لذت کتاب رسمی است. عنوان فصل‌ها و درس‌های‌ هر فصل مطابق با کتاب درسی است که فقط چند تغییر کوچک کرده است. قالب درسی کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو به گونه‌ای است که بعد از هر درسنامه از تست‌های مناسبی استفاده شده و پاسخ تشریحی به تمام تست‌ها داده شده است. 

ویژگی‌های ریاضی دهم تست انتشارات الگو 

ریاضی دهم تست نشر الگو یک مکمل کتاب درسی است که به رویکرد نکات و مطالب آموزشی می پردازد. هر فصل کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو به چند درس تقسیم می‌شود و با مرور نکات به پرسش‌های آن پاسخ داده می‌شود. در این کتاب تعداد زیادی پرسش‌های چهارگزینه وجود دارد که در انتهای هر فصل گنجانده شده است.  

درسنامه (آموزش)


درسنامه کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو نکته‌وار و کاملا مختصر است که به عنوان کتاب آموزشی و یادآوری مطالب در کنکور استفاده می‌شود. در این حالت دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور و مرور ریاضی دهم می‌توانند ریاضی دهم سه بعدی نشر الگو این کتاب را مطالعه کنند. درسنامه‌ها به صورت تست و نکته تألیف می‌شود که بعد از آموزش سریع هر مطلب همانند تست‌‌های تمرینی از آن استفاده می‌شود. به جواب تست‌ها در لابه لای درسنامه پاسخ داده شده که خواننده را مجبور به مطالعه کامل پاسخ تشریحی مطالب می‌کند. اگر کسی در منبع اصلی آموزش از آن استفاده کند احتمال اینکه در تست‌های درسنامه دچار مشکل شود زیاد است. هدف اصلی ارائه کتاب ریاضی دهم نشر الگو ارائه تست مناسب به مخاطب است. در ادامه به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  •     در برخی از موارد مطالب خارج از کتاب درسی است به عنوان نمونه محور تانژانت در دایره مثلثاتی در کتب درسی آموزش داده نشده که در این کتاب وجود دارد. 

  •     در درسنامه به تعداد تفاضل دو مجموعه اشاره شده که در کتب درسی حرفی از آن زده نشده است.

  •     در درسنامه به مجموعه‌های جای خالی برای مرور قوانین جبر استفاده می‌شود و برای اعمال جبری بین مجموعه‌های متناهی و نامتناهی صحبت می‌شود. 

  •     در بخش الگو برای تمرکز تمرین کتاب درسی باید به دنبال‌های درجه دوم باشید و درباره‌ی آن‌ها به صورت جداگانه صحبت کنید. 

  •     در بخش نامعادلات قدر مطلقی کتاب درسی از مجموعه جواب نامعادله با معادله ساده قدر مطلقی می‌رسید. 

تست و تمرین 

تست و تمرین در بخش ریاضی دهم تست نشر الگو کاملا واقعی و قابل تعریف است. ۵ فصل اول آن به طور متوسط حدود ۲۷۵ تست و در فصل آخر فقط ۱۲۲ تست دارد. تست‌های خوب و پوشش دهنده این کتاب بهتر از گذشته است و تعداد زیادی تست در آن وجود دارد. از تیپ‌های مختلف و مرسوم دیگر در میان این تست‌ها وجود دارد که کاملا خلاقانه عمل می‌کند. این نوع کتاب ریاضی دارای الگو سطح‌بندی است که هر بخش از کتاب خود به خود به سه بخش تقسیم می‌شود که تست‌های بخش اول ساده تر بوده که بر اساس نکات و فرمول ارزیابی می‌شود. تست‌های سطح دوم به عنوان تست‌های سطح متوسط شناخته می‌شود و در پایان تست‌های سطح سوم به عنوان تست‌های قوی‌تر شناخته شده که بر روی قبولی کنکور تاثیر خوبی می‌گذارد. در این نوع کتاب ریاضی پاسخ‌نامه تست‌های تشریحی خیلی کامل نیست و با عملیات جبری محاسبه می‌شود. اگر دانش‌آموز از سطح ریاضی متوسط و بالا برخوردار باشد دچار مشکل نخواهد شد. پاسخ تشریحی تست‌ها در بسیاری از موارد راحت است که به افزایش قدرت خلاقیت دانش آموز کمک خوبی می‌کند.

 

ریاضی 10 تست الگو

ظاهر کتاب 

کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو از نظر صفحه آرایی و فونت کاملا ترغیب کننده است که از دو رنگ مشکی و آبی برای نگارش آن استفاده شده است که برای خواننده آزاردهنده نیست. این نوع کتاب از کیفیت اشکال و نمودارها خوبی برخوردار است و از حاشیه سفید کناری برخوردار بوده است به طوری که کاهش حجم و قیمت کتاب یکی از نکات مهم در این خصوص است. استفاده منظم و اصولی از کادر در این درسنامه باعث شده که صفحه آرایی آن منظم و مرتب باشد. عکس روی جلد این کتاب ریاضی دهم کاریکاتوری است که به موضوع شمارش اشاره می‌کند و پاسخ تشریحی کتاب دو ستونه است و فونت کوچکتری دارد و از کیفیت کاغذ و چاپ مطلوبی برخوردار است.  

ویژگی‌های کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو

همانگونه که بیان کردیم کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو شامل سه بخش درسنامه، تست و پاسخ تشریحی است. مولفین این کتاب ریاضی دبیران به‌نام و زبده است که با تجربه چندین ساله اقدام به تألیف و گردآوری این کتاب کرده اند. این نوع کتاب شامل مجموعه درسنامه درس به درس مفاهیم کتاب درسی است که مفاهیم کتاب را به صورت نکته و تست به همراه ۲۴۵۴ تست استاندارد و طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •    مناسب دانش‌آموزان پایه دهم رشتههای ریاضی و تجربی 

  •    مطابق با کتب درسی ریاضی یک آموزش و پرورش

  •    شامل درسنامه کامل درس به درس به همراه نکات کلیدی و مهم 

  •    ارائه تعدادی تست‌ تالیفی و کنکوری مناسب 

  •    طبقه‌بندی تست‌ها از ساده به دشوار در سه سطح 

  •     ارائه ۴۸۰ سوال در درسنامه و ۲۴۵۴ تست در قسمت‌های آزمون‌ها 

  •    پاسخنامه تشریحی برای کلیه سوالات

کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو از فهرست مطالب و تعداد تست‌های ارائه شده تشکیل شده است. فهرست مطالب و تعداد تست‌های ارائه شده در این کتاب به این صورت است. 

 

فصل 

تعداد تست

فصل۱: مجموعه و الگو و دنباله

۴۵۴

فصل۲: مثلثات

۳۸۹

فصل۳: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری

۴۹۴

فصل۴:معادله و نامعادله

۳۷۰

فصل۵: تابع 

۳۰۸

فصل۶: شمارش بدون شمردن

۲۸۰

فصل۷: آمار و احتمال 

۱۷۳

فصل۸: پاسخنامه تشریحی

 

 

 

قیمت کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو

کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو مانند سایر کتاب‌های تست نشر الگو از نظر چاپ و کاغذ سفید در کیفیت بالایی قرار دارد که همین عامل بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. همچنین کیفیت بالای محتوا در کنار کیفیت چاپ مناسب بر روی قیمت آن تاثیرگذار است، استفاده از چاپ دو رنگ این نوع کتاب بر روی قیمت منصفانه آن تاثیر خوبی دارد. این مجموعه این ضمانت را با شما عزیزان می‌دهد تا این کتاب را با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف به صورت اینترنتی خریداری کنید. 

خرید کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو 

برای خرید کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید، کافیست به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و کتاب مورد نظر را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید و بعد از ثبت آدرس تحویل گیرنده مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. تمام کتاب‌های موجود در این مجموعه دارای ضمانت اصالت و تعویض هستند که به صورت مستقیم و رسمی می‌توانید از  مجموعه ما با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف اقدام به خرید کنید.  

جمع بندی 

کتاب ریاضی دهم تست نشر الگو از تست‌های در سه سطح ساده، متوسط و سخت تشکیل شده است. تست‌های سخت در حد زیادی نیست و کنکور را به طور صد درصد پوشش نمی‌دهد. این گونه تست‌ها از سطح آسان به سخت چیده شده و به روش‌های تشریحی حل می‌شد. پاسخ تشریحی یک تست‌ها بسیار مفصل است که در امتحانات پایان ترم کاربرد دارد. تست‌ها هر چه جلوتر می‌رود مفهومی‌تر و سخت‌تر خواهد شد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML