ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۸۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۳۵٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
224
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950838

ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو تألیف علیرضا علی پور

معرفی ریاضیات گسسته دوازدهم تست الگو

درس ریاضیات گسسته پایه دوازدهم دانش‌آموزان رشته ریاضی از سری تست نشر الگو توسط علیرضا علیپور تالیف شده است. این کتاب منطبق با کتاب درسی ریاضیات گسسته نوشته شده و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا توانایی خود را در حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای بالا ببرند. 

این کتاب دارای 5 فصل است که از قرار زیر می‌باشند:

  •    فصل اول : آشنایی با نظریه اعداد
  •    فصل دوم : گراف و مدل‌سازی
  •    فصل سوم : ترکیبیات (شمارش)
  •    فصل چهارم : پاسخ‌های تشریحی 
  •    فصل پنجم : پاسخنامه کلیدی

اگر نگاهی به فهرست کتاب بی‌اندازیم، هر فصل کتاب را چند درس شکل داده است که در ابتدای هر درس ابتدا توضیحاتی به صورت خلاصه از مباحث مرتبط با درس بیان شده است. سپس در ادامه پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است بعد از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تعدادی خودآزمایی نیز برای تسلط بیشتر دانش‌آموزان آورده شده تا وضعیت خود را بسنجند. فصل چهارم کتاب به پاسخ‌های تشریحی سوالات 3 فصل کتاب اختصاص دارد. در فصل پنجم نیز پاسخنامه کلیدی قرار گرفته است. 

این کتاب بیشتر مورد توجه دانش‌آموزانی است که درس خود را در سطح قابل قبولی فرا گرفته‌اند و نیاز زیادی به آموزش مطالب کتاب درسی ندارند و صرفا با مطالعه خلاصه کتاب و نکات آن، مطالب را مرور می‌کنند و سراغ پرسش‌های چهارگزینه‌ای می‌روند. 

مطالعه این کتاب در کنار کتاب درسی به عنوان منبع دوم به دانش‌آموزان پایه دوازدهم ریاضی کمک می‌کند مطالب را بهتر فرا بگیرند و خود را برای آزمون‌های پیش‌رو بخصوص آزمون مهم و سرنوشت سازی مثل کنکور آماده کنند.

درسنامه کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست انتشارات الگو

کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم درسنامه مختصری را بعد از هر درس در نظر گرفته تا خلاصه‌ای از مباحث هر درس را ارائه کند و نکات مهم و کلیدی هر درس را در آن بگنجاند تا دانش‌آموزان با مطالعه این درسنامه‌های خلاصه و مفید بتوانند مطالب را مرور کنند و آماده حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای شوند.در صورتی که نیاز به درسنامه کامل دارید حتما از کتاب ریاضی گسسته دوازدهم سه بعدی نشر الگو استفاده کنید.

این کتاب با توجه به درسنامه مختصر و مفیدی که دارد خیلی مناسب دانش‌آموزان ضعیف یا متوسط نیست که پایه درسی خوبی در این درس ندارند و نیاز به کتب کمک آموزشی دارند ولی برای دانش‌آموزانی که درس را به خوبی در مدرسه فرا گرفته‌اند مناسب و ثمربخش است.

 این دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه سریع خلاصه هر درس سراغ تست‌ها بروند  و زمان خود را مدیریت کنند. در واقع این کتاب یک منبع دوم در کنار کتاب آموزشی شما می‌تواند باشد تا برای جمع‌بندی مطالب از آن استفاده کنید.

بررسی تست‌های کتاب ریاضیات گسسته 12 تست الگو

تست‌ها در کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو در قسمت‌های مختلف کتاب دیده می‌شوند البته در برخی قسمت‌ها مثل درسنامه تعداد کمی تست وجود دارد و در برخی قسمت‌ها مثل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و خودآزمایی که قسمت اصلی تمرکز تست‌هاست تعداد بیشتر است. 

تست ریاضی 12 الگو

در درسنامه تعدادی تست برای اینکه یادگیری دانش‌آموز عمیق صورت بگیرد آورده شده است. البته خوبی که این تست‌ها دارند این است که مخاطب را برای مرحله بعد یعنی پرسش‌های خودآزمایی آماده می‌کند. 

اگر بخواهیم تعداد تست‌ها بررسی کنیم می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  •    در فصل اول، 10 خودآزمایی دارد که با هم دارای 180 عدد تست هستند و اگر تست‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای و درسنامه را هم حساب کنیم روی هم رفته 476 عدد تست را شامل می‌شود. 
  •    در فصل دوم، 7 خودآزمایی قرار داده شده که با هم 140 عدد تست را شامل می‌شوند و با سایر تست‌های فصل دو، سهم این فصل 283 عدد تست است.
  •    در نهایت در فصل سوم، 4 آزمون داریم که 80 تست را در خود جای داده‌اند و در کل فصل سوم کتاب 215 عدد تست را شامل می‌شود. 
  •    مجموع کل تست‌های کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو 974 عدد تست دارد.

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو

 شماره فصل

 عنوان فصل

 تعداد تست

1 

آشنایی با نظریه اعداد

476

2

گراف و مدل‌سازی

283

3

ترکیبیات (شمارش)

215

مجموع تست ها  

974

پاسخ‌های تشریحی کتاب خوب است و در پاسخ برخی از سوالات از چند راه سوال جواب داده شده است. در سوالاتی که لازم است تذکری داده شود و یا نکته‌ای یادآوری شود نیز این کار انجام شده و از قلم نیافتاده است. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب ریاضی گسسته دوازدهم تست الگو

طرح روی جلد در نگاه اول بی ارتباط به ریاضیات گسسته به نظر میرسد ولی می‌توان این طور  برداشت کرد که گسسته‌ بودن ارتباط کبوترها بی ارتباط به نام کتاب نیست. و اینکه دو کبوتر در کنار هم نمی‌توانند قرار بگیرند این معنا را بیشتر به مخاطب القا می‌کند.

 البته شاید شما نیز برداشت دیگری از این تصویر داشته باشید و یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های تصویر نیز همین برداشت‌های متفاوت از آن است. در هر صورت طرح روی جلد زیبا و با معنی است. 

فونت و سایز نوشته‌ها شاید از نظر برخی کمی ریز باشد ولی در نظر بسیاری نیز مناسب است. لحن کتاب روان است و جنس کاغذ سفید و مرغوب است. 

صفحه آرایی و رنگ‌های استفاده شده در صفحات کتاب نیز مناسب است و اشکال مورد نیاز در کتاب نیز خوب رسم شده‌اند. 

نحوه خرید کتاب ریاضی گسسته دوازدهم تست نشر الگو

برای خرید کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو شما می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و کتاب مورد نظرتان را از وبسایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌.برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام  فاصله دارید. کافی است هر چه سریع‌تر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتابریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم تست نشر الگو یکی از کتابهای مناسب برای دوران جمع‌بندی دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی است. این کتاب به عنوان منبع دوم در کنار کتاب درسی می‌تواند مهارت شما را در حل پرسش‌های چهارگزینه‌های و انواع تست‌ها بالا ببرد و شما را برای آزمون‌های آزمایشی و کنکور آماده کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML