روان شناسی تربیتی کاربردی نویسنده اسماعیل سعدی پور (بیابانگرد)

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۲۰٬۰۰۰

روان شناسی تربیتی کاربردی نویسنده اسماعیل سعدی پور (بیابانگرد)

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب روان شناسی تربیتی کاربردی نویسنده اسماعیل سعدی پور (بیابانگرد) نشر ویرایش

معرفی کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی

کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی نوشته اسماعیل سعدی پور بیابانگرد توسط گروه آموزشی ماز با موضوع روانشناسی تربیتی، روانشناسی همگانی، آشنایی با جنبه‌های روانشناسی، تحقیق در روانشناسی تربیتی به چاپ رسیده است. روانشناسی تربیتی کاربردی به علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی و تربیتی در دو موضوع مهم آموزش و یادگیری می‌پردازد. هدف روانشناسی تربیتی کمک به معلمان و مربیان برای آموزش بهتر مسائل و مشکلات در فرآیند آموزش و یادگیری است. به دانش‌آموزان و فراگیران کمک می‌کند تا بهتر یاد بگیرند مسائل و مشکلاتی که در فرآیند آموزش و یادگیری با آنها مواجه هستند حل و فصل کنند. 

 

روان شناسی تربیتی کاربردی نویسنده اسماعیل سعدی پور

 

ویژگی‌های روانشناسی تربیتی کاربردی 

کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی کتابی بسیار ساده و روان است که با اهداف یادگیری در آغاز هر فصل و تاکید بر کاربردی بودن مطالب تالیف شده است. این کتاب به عنوان راهبردهایی برای آموزش، خود سنجی، خلاصه‌ی مطالب در پایان هر فصل برای آموزش، خود‌سنجی، خلاصه مطالب در پایان هر فصل، نمونه سوالات خودآزمایی، واژه نامه و اصطلاحات مهم، فهرست موضوعی در پایان کتاب اختصاص دارد. دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از این کتاب به لحاظ جامعیت یافته‌های نظری و عملی استفاده می‌کنند. اصطلاح فرهنگ، الگوهای رفتاری، باورها و تمام دستاوردهای گروه خاصی از مردم از نسلی به نسل بعد منتقل می‌شود. این دستاوردها در طول زمان از ارتباطات متقابل میان گروه مردم و محیط پیرامون به دست می‌آید.

مباحث کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی شامل گزینه‌های زیر است‌:

  • روانشناسی تربیتی ابزاری برای آموزش اثربخش
  • تحقیق در روانشناسی تربیتی
  • نظریه رشد شناختی ویگوتسکی 
  • نظریه‌های معاصر در زمینه‌های اجتماعی رشد 
  • اهمیت و ابعاد رشد و نظریه رشد شناختی 
  • رشد اجتماعی و هیجانی 
  • تفاوت‌های فردی و تنوع اجتماع فرهنگی 
  • رویکردهای رفتاری و هیجانی
  • یادگیرندگان استثنایی 
  • پردازش داده و اطلاعات 
  • رویکرد‌های اجتماعی شناختی
  • فرایندهای پیچیده شناختی 
  • رویکردهای سازنده گرایی اجتماعی 

نویسنده در تدوین کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی در پی تحقیق این گزینه بوده که مخاطب کتاب پس از مطالعه فصل‌های مختلف کتاب مهارت های بالا به دست آورد.

 

جرا این کتاب و چرا تلکتاب؟!

Audio file

 

روان شناسی تربیتی کاربردی نویسنده اسماعیل سعدی پور

 

خرید کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی 

خرید کتاب روانشناسی تربیتی کاربردی به مربیان، معلمان و دانش آموزان توصیه می‌شود و به عنوان یک پژوهش عمل می‌کند. روانشناسی تربیتی یک بینش ارزشمند در مورد چگونگی یادگیری دانش‌آموزان ارائه می‌دهد و نقش خوبی در اطلاع‌ رسانی راهبرد‌ها و روش‌‌ها‌ی آموزشی ایفا می‌کند. همچنین در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی تربیتی عاطفی، اجتماعی، شناختی و بر روی نحوه‌ یادگیری افراد تاثیر دارد. اگر به موضوعاتی مانند آموزش ویژه، طراحی برنامه درسی و فناوری آموزشی علاقه‌ دارید و به دنبال خرید کتاب تربیتی کاربردی هستید فروشگاه اینترنتی تلکتاب بهترین گزینه است پس فرصت را از دست ندهید.

جمع بندی

روانشناسی تربیتی کاربردی شاخه‌ای از روانشناسی است که به آموزش و یادگیری در موقعیت‌های آموزشی می‌پردازد. روانشناسی تربیتی دانش جذاب و مهیجی است که برخی از دانشمندان از جمله رویس 1891 و جیمز 1899 برای تدریس موفق از آن استفاده می‌کردند و در چند دهه اخیر به عنوان یک رشته علمی دارای نظریه و روش تحقیق خاص شناخته شده است. این کتاب روانشناسی به منظور بررسی ابعاد گوناگون روانشناسی تربیتی تالیف شده و به لحاظ جامعیت به گونه‌ای تدوین شده که برای دانشجویان در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مناسب است و خرید اینترنتی آن از فروشگاه تلکتاب توصیه می‌شود. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML