رشد حرکتی در طول عمر کارل پی. گابارد ترجمه رسول حمایت طلب و احمد موسوی و نسترن پرویزی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۱۹٬۰۰۰

رشد حرکتی در طول عمر کارل پی. گابارد ترجمه رسول حمایت طلب و احمد موسوی و نسترن پرویزی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب رشد حرکتی در طول عمر کارل پی. گابارد ترجمه رسول حمایت طلب و احمد موسوی و نسترن پرویزی انتشارات حتمی

درباره کتاب:

عوامل مؤثر بر رشد و نمو
رشد ادراکي
پردازش اطلاعات و کنترل حرکتي
رفتار حرکتي اوليه
رفتار حرکتي در اوايل کودکي
رفتارهاي حرکتي دراواخر کودکي و نوجواني
رفتار حرکتي در بزرگسالي
رفتار حرکتي استثنايي
آثار اجتماعي-فرهنگي بر رشدحرکتي

 و ...

توضیحات:

در اهمیت بررسی موضوع حرکت،همین نکته کافی است که حرکت در انسان قبل از این که متولد شود،اغغاز میشود،پس نمیتوان از کنار این چنین موضوعی مهمی به سادگی گذشت و به بررسی علمی آن نپرداخت.

بنابر این متخصصین و دانشمندان در رشته های مختلف و به ویژه دانشمندان رشد حرکتی باید پایه ای وسیع و علمی از گذشته انسان به عنوان موجودی که حرکت را از درون شکم مادر آغاز کرده کرده و همچنین آثار حرکتی به جای مانده از انسان های اولیه را فراهم کنند تا افراد جامعه به صورت کلی و افراد علاقه مند و دانشجویان در این رشته به صورت خاص این فرصت را داشته باشند که حرکت های متنوع در هر دو جنس مردو زن را از قبل از تولد تا پایان عمر را بررسی و مقایسه کنند.یکی از منابعی که توانسته این وظیفه مهم را به دوش کشیده و اطلاعات وسیعی را به شکلی نو و متنوع در مورد رشد حرکت انسان از تولد تا مرگ را با طرح دیدگاه های رشدی مختلف در اختیار بگذارد این کتاب میباشد.

کتاب رشد حرکتی در طول عمر مرجعی،متنی فوق العاده و بی نظیر در زمینه رشد حرکتی انسان در طول عمر است که با یک چهارچوب علمی قوی و متفاوت با منابع دیگر به طرح مسائل مرتبط با نمو،بالیدگی و رشد انسان از قبل از تولد تا پایان عمر پرداخته است.

این کتاب آنچنان منسجم و روان به طرح مسائل رشدی پرداخته است که خوانندگان غیر متخصص نیز میتوانند با مطالعه فصل آغازین کتاب رشد حرکتی در طول عمرپیش زمینه ای کاربردی در مورد دیدگاه های مختلف رشدی به خصوص دیدگاه های مختلف رشدی به خصوص دیدگاه های مختلف سیستم پویا کسب کنند و در فصول بعد قدم به بخش های تخصصی تری همچون وراثت،تغییر های عصبی،تغییر های مربوط به نمو جسمانی،تغییر های فیزیولوژیکی و عوامل موثر بر رشد و نمو بگذارند.

از امتیاز های این کتاب مرجع نسبت به کتاب های رشدی دیگر این است که خود را از مباحث مربوط به یادگیری حرکتی جدا نکرده است.زیرا دو فصل از این کتاب به ادراک،پردازش و کنترل اختصاص دارد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML