رفتن به محتوای اصلی
  • راهنمای جامع آزمایشگاه مکانیک خاک مهندسی خاک و ژئوتکنیک داریوش مرادی

راهنمای جامع آزمایشگاه مکانیک خاک مهندسی خاک و ژئوتکنیک داریوش مرادی

انتشارات: نوآور

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه:
قطع: وزیری

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۳۶۲,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (3 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

راهنمای جامع آزمایشگاه مکانیک خاک مهندسی خاک و ژئوتکنیک داریوش مرادی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب راهنمای جامع آزمایشگاه مکانیک خاک مهندسی خاک و ژئوتکنیک داریوش مرادی انتشارات نوآور

درباره کتاب:

این کتاب عمدتا،با هدف نوعی بومی سازی در استاندارد ها و دستورالعمل ها،به عنوان ابزاری برای مهندسی اجرایی،محققین صحرایی،دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی عمران،تهیه،تالیف و تدوین گردیده است. واژه بومی سازی استاندارد،به صورت کاربردی،تمامی زوایای نوشتاری این کتاب،مشاهده میگردد.

به طوری کلی،در این کتاب،بر روی جزئیات نکاتی که معمولا به آسانی،برداشت غلطی از آنها در آزمایشگاه صحرایی و آزمایشگاهی میشود،تاکید فراوانی به عمل آمده است. بنابراین،مولف تلاش کرده است و تا روش ها و نکاتی را برای اصلاح اینگونه خطاها،به نحوی ارائه دهد که از طریق آنها بتوان نتایج غلط را مرتفع نمود.

اگر چه کتب و نشریات متععدی در ارتباط با مسائل تئوری آزمایشات صحرایی و آزمایشگاهی خاک،به طور مستمر،تهیه و ارائه میگردد،لیکن،اکثر آنها،به ویرایش ترجمه تحت الفظی مطالب و استاندارد ها پرداخته اند و تاکنون،شاهد اثری که مبتنی بر دخالت تجربه تخصصی آزمایشات و صنعت بومی سازی دستورالعمل ها و استاندارد ها باشد،نبوده ایم.لذا هنوز هم،مسائل ناگفته بسیاری در این زمینه وجود دارد.

کتاب حاضر، علاوه بر ارزش و مزایایی که برای خوانندگان دربردارد، بر اساس همین دیدگاه اخیر تهیّه شده است، به نحوی که تجربۀ ۲۶ سال عملیّات آزمایشگاهی، در کنار استانداردهای بین­المللی بومی­شدۀ تخصّصی، با انطباق تجهیزات موجود، منجر به حصول نتایج قابل اعتماد در حوزۀ فنّی و مهندسی می­شود. انتظار می­رود که کتاب حاضر، برای دانشجویان، دانش­آموختگان مهندسی عمران، کارشناسان مکانیک خاک و پی (ژئوتکنیک)، شرکت­های ارائه ­دهندۀ خدمات آزمایشگاهی و مطالعات ژئوتکنیک، مهندسین مشاور و پیمانکاران مرتبط با عملیّات خاکی و …، مفید واقع گردد و گامی مؤثر در پیشبرد فعالیت های آنها بردارد. و ...

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر نوآور
نوع چاپ
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 9786001684609

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.