بسته دور دنیا رشته تجربی گاج

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

بسته دور دنیا رشته تجربی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب بسته دور دنیا رشته تجربی گاج

کتاب حاضر با تغییر نظام آموزشی از قدیم به جدید و در آستانه برگزاری اولین کنکور نظام جدید برای دانش آموزان تالیف و به چاپ رسیده است.بسته دور دنیا در 4 ساعت تجربی جلد 1 گاج، سوالات 10 کنکور سراسری شامل 5 کنکور سراسری داخلی و 5 کنکور سراسری خارجی آورده شده تا دانش آموزان با سوالات سال‌های اخیر بیشتر آشنا شوند.

لازم به ذکر است که با تغییر کتاب درسی از نظام قدیم به نظام جدید، تغییراتی در مطالب لحاظ شده و در چنین شرایطی همه سوالات کنکور سراسری چند سال اخیر با مطالب کتاب همسان نیستند. بنابراین مولف سعی کرده اگر سوالی با تغییر با مطالب کتاب نظام جدید همسو میشود، این کار را انجام دهند و در غیر این صورت سوالات تالیفی جایگزین سوالات نظام قدیم شده است.

مشخص شدن سوالات تغییر یافته یا سوالات تالیفی در میان سوالات کنکوری برای دانش آموزانی که در حل سوالات استرس دارند، بسیار حائز اهمیت میباشد.

بسته دور دنیا رشته تجربی انتشارات گاج آزمون های سراسری نوبت اول و دوم دی ماه به صورت موشکافانه برای شما آورده شده است که بیشترین تشابه کنکور تیر را در این بخش میتوانید ببینید.

 

همچنین این بسته صد و بیست آزمون پشتیبان در قالب سه کتاب برای هر دفترچه کنکور ارائه شده که برای هر درس سوالات هم مبحث آن سوالات ارائه شده که تسلط هر چه بیشتر برای کنکور تیر ماه داشته باشید.

 

یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب ها 210 ساعت فیلم آموزشی ویژه کنکور است که با اسکن QR کد به راحتی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که کتاب حاضر درسنامه‌ای وجود ندارد. در این بسته سوالات تستی 5 سال اخیر کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور آورده شده است تا شرایط شرکت در کنکور شبیه سازی ویژه آزمون کنکور تیر ماه قرار بگیرید و داوطلبان با شرایط کنکور سراسری بیشتر قرار بگیرند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML