دست ورزی 3 اثر مرجان ده حقی خیلی سبز

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۶۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۵۲٬۰۰۰

دست ورزی 3 اثر مرجان ده حقی خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب دست ورزی 3 اثر مرجان ده حقی خیلی سبز انتشارات خیلی سبز کتاب "دست‌ورزی 3" نوشته مرجان ده حقی و منتشر شده توسط انتشارات خیلی سبز، یکی از کتاب‌های آموزشی در زمینه علوم تجربی و همچنین تقویت مهارت‌های دستی و فکری کودکان است. این کتاب به منظور تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف، دقت، تمرکز، و توانایی‌های دست‌ورزی کودکان در دوره ابتدایی طراحی شده است. این کتاب جزء کتاب‌های کار و تمرین محسوب می‌شود که به کودکان کمک می‌کند تا از طریق فعالیت‌های عملی، مفاهیم علمی و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. (کودکان 3 تا 6 سال)

مباحث کلیدی کتاب:

1. فعالیت‌های عملی و کاردستی: این بخش شامل فعالیت‌های عملی و کاردستی‌هایی است که کودکان می‌توانند با استفاده از مواد ساده و قابل دسترس، آنها را انجام دهند. این فعالیت‌ها علاوه بر تقویت مهارت‌های حرکتی، به خلاقیت کودکان نیز کمک می‌کند. 

2. تمرین‌های تقویت مهارت‌های فکری: شامل تمرین‌هایی است که هدف آنها تقویت توانایی تفکر منطقی، حل مسئله، و تمرکز کودکان است. این تمرین‌ها به صورت بازی‌های فکری، پازل‌ها و معماهای کوچک ارائه می‌شود. 

3. آموزش مفاهیم علمی و ریاضی: در این بخش از کتاب، برخی مفاهیم پایه علمی و ریاضی که در برنامه درسی دوره ابتدایی مطرح شده، به صورت فعالیت‌های عملی و تمرینی آموزش داده می‌شود. این روش آموزشی به یادگیری عمیق‌تر و بهتر دانش‌آموزان کمک می‌کند. 

 4. تمرین‌های نوشتاری و خواندنی: این بخش شامل تمرین‌هایی است که به منظور تقویت مهارت‌های نوشتاری و خواندنی کودکان طراحی شده است. این تمرین‌ها معمولاً به صورت جملات ناقص، پرکردن جاهای خالی و داستان‌نویسی ارائه می‌شود. 

 5. تمرین‌های گروهی: شامل فعالیت‌هایی است که به صورت گروهی انجام می‌شود و به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی، همکاری و ارتباط با دیگران را نیز تقویت کنند. 

- رویکرد تعاملی و عملی: کتاب با استفاده از فعالیت‌های عملی و کاردستی، تلاش می‌کند تا مفاهیم آموزشی را به شیوه‌ای جذاب و کاربردی به کودکان آموزش دهد. - تقویت مهارت‌های چندگانه: فعالیت‌ها و تمرین‌های مختلف کتاب به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی، فکری، اجتماعی و تحصیلی خود را بهبود بخشند. - طراحی جذاب و کاربرپسند: تصاویر رنگی، قالب‌های جذاب و طراحی کاربرپسند کتاب، باعث می‌شود کودکان به انجام فعالیت‌ها و تمرین‌ها علاقه‌مند شوند. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML