دروس طلایی پایه هشتم (دوره اول متوسطه)

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۴۷٬۵۰۰

دروس طلایی هشتم کاگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم کاگو شامل:

 کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم کاگو

 گام به گام دروس طلایی هشتم کاگو نویسنده گروه موألفان یکی از کتاب‌های کمک‌درسی با کیفیت و جامع می‌باشد که یکی از مشکلات معمول دانش‌آموزان در عدم توانایی به پاسخ‌دادن سؤالات و تمرین‌های کتاب‌درسی خصوصاً پایه هشتم که به مراتب از سال‌های گذشته درسی سخت‌تر شده است را حل کرده است. به طور مثال اکثر معلم‌ها تکالیفی را به عنوان تکلیف در خانه از دانش‌آموزان به عنوان سؤالات انتهای هر درس می‌خواهند که پاسخ به آنها برای بعضی از دانش‌آموزان چالش بر انگیز و سخت است که کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم کاگو این مشکل را برای پیداکردن جواب سؤال‌های هر درس راحت کرده است. از آنجا که وقتی یک دانش‌آموز نتواند جواب سؤال را به‌راحتی پیدا کند و موضوع درس را به طور کامل فرا گیرد، میل و گرایش او برای یادگیری کاهش پیدا می‌کند و به مراتب این موضوع تأثیری منفی روی عملکرد درسی دانش‌آموز می‌گذارد. به همین دلیل گروه موألفان کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم کاگو را برای پیشرفت و یادگیری بهتر به همراه ارزیابی و موارد مختلفی که در ادامه با آن می‌پردازیم را برای دانش‌آموزان پایه هشتم فراهم آورده‌اند. این کتاب در کنار جواب سؤالات، پاسخ تشریحی نیز گردآوری شده است تا هیچ گونه ابهامی برای تفهیم دروس باقی نماند. این کتاب با ارائه پاسخ همه تمرین‌ها و سؤالات کتاب‌درسی راهنمای خوبی برای دانش‌آموزان می‌باشد. 

 درباره کتاب گام به گام دروس طلایی 8 کاگو

 کتاب گام به گام دروس طلایی پایه هشتم از انتشارات کاگو کتابی است که در هشتصد و پانزده صفحه بر اساس نظام جدید و برای دوره متوسطه اول تألیف و تعریف شده است و همه دروس مهم این رده تحصیلی را پوشش می‌دهد. این کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است که نه تنها تمام دروس درسی بلکه از بخش‌های متنوعی با توجه به نیازهای شما در هر درس به صورت متفاوت این بستر را فراهم کرده است  از این رو پیشنهاد می‌شود همه معلم‌ها برای دانش آموزان پایه هشتم از کتاب گام به گام دروس طلایی پایه هشتم استفاده کنند تا از ویژگی‌های بی‌نظیر این کتاب نهایت استفاده را ببرند و همچنین در صورت عدم تفهیم دروس در مدرسه معلمی کمکی به صورت تخصصی برای هر درس را در خانه داشته باشند تا کوچک‌ترین ابهام و ایرادی برای یادگیری به وجود نیاید.

 چه مطالبی را در این کتاب آموزش می‌بینیم؟

یادگیری ساده‌تر و بهتر صورت گیرد به طور مثال در درس زبان انگلیسی واژه گان و ترجمه مکالمات کتاب‌درسی را می‌توانید در گام به گام دروس طلایی مشاهده کنید که در کنار آن نکات گرامری مهم پاسخ به تمام تمرینات ارزشیابی مستمر به همراه پاسخنامه و نمره‌بندی به همراه آزمون‌های ترم اول و ترم دوم از بخش‌های این کتاب برای درس انگلیسی هستند. اما در درس فارسی بخش‌هایی متفاوت برای شرح کامل همه اشعار کتاب و مشخص‌ کردن لغات مهم هم از نظر معنی و هم از نظر املایی مشخص شده و همچنین نکات مهم دستوری و تاریخ‌ادبیات به همراه پاسخ کامل به تمام تمرینات کتاب می‌باشد که در پایان هر درس مهم‌ترین سؤال‌های امتحانی و پاسخ تشریحی در غالب ارزشیابی مستمر برای دانش آموز فراهم آمده، به همین ترتیب برای هر درس بخش‌های اختصاصی مربوط به آن درس وجود دارد، این کتاب به وسیله موألفانی که هر کدام در یک رشته تخصص داشته‌اند نوشته شده است به همین خاطر منبعی جامع و کامل به همراه کیفیتی بالا برای دانش آموزان پایه هشتم به شمار می‌رود. این کتاب همه درس‌های مهم این دوره را پوشش می‌دهد که یکی از ویژگی‌های خوب این کتاب پاسخ کامل به همه تمرین‌ها و سؤال‌های کتاب‌درسی در کنار نکات مهم جدول بودجه‌بندی نمونه سؤال امتحانی به همراه پاسخ و نمره‌بندی به صورت مشخص درس به درس و مطابق با کتاب‌درسی می‌باشد که این کتاب کمک‌درسی را از دیگر کتاب‌های هم رده خود متمایز می‌کند.

دروس طلایی هشتم

 موارد مهم استفاده از کتاب

 در مورد نحوه استفاده از این کتاب بهتر است دانش آموز ابتدا با سؤال یا تمرین در کتاب‌درسی مواجه شود، بعد از کمی فکر در مورد سؤال و سعی در حل آن سپس به سراغ کتاب گام به گام دروس طلایی هشتم برود و پاسخ درست مسئله را با پاسخ خود مقایسه و نسبت به‌درستی یا غلط‌بودن جواب خود و خواندن پاسخ‌های تشریحی کتاب گام به گام برای بهتر فهمیدن تمرین یا سؤال خود اقدام کند. پس اول محتوای کتاب‌درسی را مطالعه و سپس تمرین‌های حل شده کتاب را مجدد حل کنید و اگر نتوانستید به هر کدام از آنها پاسخ دهید سپس به گام به گام مراجعه نمایید. این بهترین روش برای جلوگیری از تنبل شدن و باعث ارتقاء و بهترشدن شما در دروس مختلف می‌شود.

 موألفان این کتاب گام به گام دروس طلایی پایه هشتم سؤالاتی مهمی از متن کتاب و تمام نکات مهم کتاب‌های درسی طرح کردند که در کنار پاسخ صحیح شمارا با سؤالات امتحان نهایی آشنا می‌کند.

 این کتاب شامل چه دروسی است؟

 از سری درس‌های مهم که در این کتاب گردآوری‌شده است، می‌توان به فارسی، نگارش فارسی، پیام‌های آسمان، آموزش قران، ریاضی، علوم‌تجربی، مطالعات اجتماعی، فرهنگ و هنر، عربی، انگلیسی، کتاب کار انگلیسی، تفکر و سبک زندگی، کار و فناوری می‌باشد

 کتاب گام به گام دروس طلایی کاگو برای چه کسانی مفید است؟

 این کتاب بیشتر برای آن دسته از دانش‌آموزانی که دسترسی کامل به معلمان خود ندارند و یا خود معلمان پایه هشتم بسیار مفید است. معلم‌ها و دبیرهای این مقطع تحصیلی می‌توانند برای اطمینان از درستی پاسخ‌های دانش آموزان خود آنها را به قسمت حل تمرین دروس طلایی ارجاع دهند، همچنین می‌توانند برای سؤالات امتحانات کلاسی خود از سؤالات گردآورده شده ارزشیابی‌های مستمر و حتی امتحانات نوبت اول و دوم استفاده یا ازآنها ایده بگیرند. همچنین با توجه به شماره مفاهیم کلیدی درس در قسمت پاسخ‌نامه آزمون‌ها برای سؤالات موضوعی و بحث و گفتگو در داخل کلاس بپردازند. این مفاهیم آموزشی برای دانش آموز هم می‌تواند قبل از شروع کلاس و تدریس معلم برای بهتر فهمیدن و درک مطالب کتاب به آنها کمک کنند، تا هم به موضوع درس مسلط شوند و هم از سایر دانش آموزان کلاس قوی‌تر و بالاتر باشند. این کتاب نکاتی برای حل تمرین‌های دشوار ارائه داده است که دانش آموزان می‌توانند برای پاسخ‌گویی به سؤالات دشوار و نکته‌دار و مهم از آنها استفاده کنند. حتی اگر در طول سال تحصیلی از مطالب تدریس شده در کلاس دچار بدفهمی شوند می‌توانند از قسمت بد فهمی‌های رایج دروس طلایی برای تصحیح آموخته‌های خود و مرور دوباره و خلاصه بهره ببرند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML