دانش آموزان استثنایی هالاهان کافمن ترجمه حمید علیزاده

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۳۰٬۰۰۰

دانش آموزان استثنایی هالاهان کافمن ترجمه حمید علیزاده

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب دانش آموزان استثنایی هالاهان کافمن ترجمه حمید علیزاده انتشارات ویرایش

کتاب دانش‌آموزان استثنایی مقدمه‌ای بر آموزش ویراست نهم توسط هالاهان و کافمن در انتشارات سفیر خرد به چاپ رسیده است. دانش آموزان استثنایی هالاهان و کافمن برای تمامی دانشجویان رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد که قصد دارند در آینده درمانگر باشند و در این حوزه مشغول به فعالیت شوند مناسب است که باعث تعامل با قشر کودک و نوجوان می‌شود. این کتاب برای معلمین و افراد که با کودکان استثنایی فعالیت و سروکار دارند کارآمد و مفید است. با کمک مباحث این کتاب یاد می‌گیریم با کودکان و نوجوانان استثنایی چگونه کمک کنید تا حداکثر توانایی خود را در مدرسه به کار ببرند و به موفقیت دست یابند. در این کتاب بین ناتوانی و معلول بودن فرق مهمی قائل می‌شوند ناتوانی ضعف در انجام بعضی کارها و کمبود استعداد برای انجام کار است و معلولیت نوعی نارسایی است که شخص متحمل می‌شود با این وجود ناتوانی به انجام اوضاع و احوال ممکن است معلولیت نباشد. 

دانش آموزان استثنایی کافمن علیزاده

 

ویژگی‌های کتاب دانش آموزان استثنایی حمید علیزاده 

کتاب دانش‌آموزان استثنایی به مربیان کمک می‌کند آموزش خود را به گونه‌ای انجام دهند که بتوانند توانایی های خود را در آموزش به بالاترین حد ممکن برسانند. فصل اول کتاب با استثنایی بودن و آموزش ویژه آغاز می‌شود و در فصل دوم جریان‌ها و مسائل کنونی مانند : برنامه‌ریزی کودکی اولیه، فراگیرسازی، برنامه‌ریزی انتقال به بزرگسالی، ارزیابی پیشرفت عمومی و انضباط دانش‌آموزان ناتوان مورد بحث قرار می‌گیرد. فصل سوم جنبه‌های چندفرهنگی و دو زبانی مطرح می‌کند، فصل چهارم عقب ماندگی ذهنی، فصل پنجم ناتوانی‌های یادگیری، فصل ششم اختلال کمبود توجه همراه با بیش‌فعالی، فصل هفتم اختلال‌های هیجانی یا رفتاری، فصل هشتم اختلال‌های ارتباطی، فصل نهم ناشنوایی یا کم‌شنوایی، فصل دهم نابینایی یا کم‌بینایی، فصل یازدهم ناتوانی‌های نادر، فصل دوازدهم ناتوانی‌های جسمی، فصل سیزدهم دانش‌آموزان تیزهوش و استعداد ویژه و در نهایت در فصل چهاردهم این کتاب دانش آموزان استثنایی موضوع‌های مهم مربوط به والدین و خانواده‌های افراد ناتوان مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

چرا این کتاب و چرا تلکتاب ؟!

 

Audio file

 

فهرست مطالب موجود درکتاب شامل : 

1استثنایی بودن و آموزش ویژه
2جریان ها و مسایل کنونی
3جنبه های چند فرهنگی و دوزبانگی آموزش ویژه
4دانش آموزان عقب ماندۀ ذهنی
5دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری
6دانش آموزان دارای اختلال کمبود توجه همراه با بیش فعالی
7دانش آموزان دارای اختلال های هیجانی و رفتاری
8دانش آموزان دارای اختلال های ارتباطی
9دانش آموزان دارای ناشنوایی یا کم شنوایی
10دانش آموزان دارای نابینایی یا کم بینایی
11دانش آموزان دارای ناتوانی های نادر، چندگانه و شدید: طیف در خودمانده، آسیب مغزی ضربه ای و ناشنوایی – نابینایی
12دانش آموزان دارای ناتوانی های جسمی
13دانش آموزان تیزهوش و دارای استعدادهای ویژه
14والدین و خانواده ها

 

دانش آموزان استثنایی هالاهان کافمن ترجمه حمید علیزاده

 

فروش کتاب دانش آموزان استثنایی هالاهان کافمن

کتاب دانش‌آموزان استثنایی پوشش‌دهی بسیار کامل و گسترده در حوزه کودکان و نوجوانان دارد و به بیان مباحث جدیدی همچون کارآمد کردن آموزش و رفع نیازهای دانش‌آموزان می‌پردازد. این کتاب از آخرین نظر و بازنگری‌ها استفاده کرده و باورهای درست و غلط درباره‌ی دانش آموزان استثنایی را مورد بررسی قرار داده است. خرید این کتاب به معلمان توصیه می‌شود و مکان جداگانه را تحت آموزش قرار می‌دهد معلمان عادی با خواندن این کتاب می‌توانند به معلمان ویژه کمک کنند و به درستی برنامه ریزی خود را انجام دهند. مطالعه این کتاب برای افرادی که با دانش‌آموزان‌استثنایی ارتباط دارند مفید است و می‌توان در بخش شنوایی سنج‌ها، کار درمانگران، روانشناسان و مشاوران مدرسه، مربیان تربیت بدنی سازشی، درمانگران فیزیکی و آسیب شناسان گفتار زبان و غیره استفاده کرد. مهم‌ترین موضوع کتاب درباره‌ی آموزش دانش آموزان است که به تمرین‌های کلاسی، جنبه‌های روان‌شناختی و غیره می‌پردازد و مطالب جامع و کاربردی ارائه می‌دهد. برای خرید کتاب دانش آموزان اسثنایی می‌توانید از فروشگاه تلکتاب اقدام کنید و با کمترین هزینه ممکن محصول خود را تهیه کنید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML