خانواده ی بالای پله ها اثر لیسا جول ترجمه محبوبه قربانیان

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۲۱۶٬۰۰۰

خانواده ی بالای پله ها اثر لیسا جول ترجمه محبوبه قربانیان

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب خانواده ی بالای پله ها اثر لیسا جول ترجمه محبوبه قربانیان انتشارات آوند دانش

کتابی دیگراز از نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز کتاب "وقتی که او رفت"، کتاب جالب دیگری از گذشته یک خانواده در حالی که راز های دفن شده ی آنها تهدید به فاش شدن می کنند.
مراقب باشید که به چه کسی اجازه ی ورود می دهید.
بلافاصله بعد از بیست و پنجمین سالگرد تولدش ، لیبی جونز از محل کار به خانه برگشت تا نامه ای را که تمام عمر منتظر آن بود پیدا کند. او با نامه را تنها با یک فکر در سرش باز می کند: من بالاخره خواهم فهمید که کیستم.
او به زودی نه تنها به هویت والدین خونی اش پی می برد ، بلکه همچنین وی تنها وارث عمارت متروکه شان در کرانه های تیمز در محله شیک چلسی لندن است که میلیونها دلار ارزش دارد. همه چیز در زندگی لیبی در حال تغییر است. اما چیزی که او احتمالا نمی تواند بداند این است که دیگران نیز منتظر این روز هستند - و او در مسیر برخورد بر آنها قرار دارد.
25 سال پیش ، پلیس با گزارش گریه یک کودک به محله ای فراخوانده شد.هنگامی که آنها وارد شدند ، یک کودک ده ماهه ی سالم را پیدا کردند که با خوشحالی در تختخوابش در اتاق خوابش آواز می خواند. در طبقه ی پایین آشپزخانه سه جسد مرده قرار داشت ، که همه آنها سیاه پوش بودند ، در کنار آنها یک یادداشت عجولانه نیز بود. و چهار کودک دیگر که گزارش شده بود در آنجا زندگی می کنند از بین رفته بودند.

در کتاب ساکنین طبقه ی بالا ، استاد "تعلیق استخوان سوز" داستان جذاب سه خانواده را توضیح میدهد که زندگی شان در هم تنیده است و همگی در خانه ای با اسرار سیاهشان زندگی می کنند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML