رفتن به محتوای اصلی
  • جوان خام نویسنده  فيودور داستايوفسكي مترجم رضا رضایی

جوان خام اثر فيودور داستايوفسكي ترجمه رضا رضایی

انتشارات: اختران

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1403
تعداد صفحه: 670
قطع: رقعی
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۲۸۵,۰۰۰ تومان 20% -
‏۲۲۸,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

جوان خام اثر فيودور داستايوفسكي ترجمه رضا رضایی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جوان خام اثر فيودور داستايوفسكي ترجمه رضا رضایی انتشارات اختران رمان "جوان خام" اثر فیودور داستایوفسکی، یکی از آخرین آثار این نویسنده بزرگ روس است و معمولاً کمتر از دیگر آثار مطرح او مورد توجه قرار گرفته است. این رمان، نوعی بررسی روانشناسانه و اجتماعی از یک جوان تازه‌وارد به جامعه بزرگسالان است. 
داستان حول محور "آرکادی دولگوروکی"، یک جوان ناکام و پرتناقض می‌چرخد. آرکادی، که شخصیتی پیچیده و پراحساس دارد، به تازگی وارد جامعه شده و تلاش می‌کند جایگاه و معنای زندگی خود را پیدا کند. او در پی یافتن هویت واقعی و راهی برای تعامل با دنیای اطراف خود است. 
- آرکادی دولگوروکی: شخصیت اصلی و جوانی که در تلاش برای پذیرش و درک جامعه و جایگاه خود در آن است. - پدر و مادر آرکادی: روابط پیچیده و پرفراز و نشیب او با خانواده‌اش نقشی کلیدی در روایت داستان ایفا می‌کند. - دیگر شخصیت‌های فرعی: هر کدام از این شخصیت‌ها به نوعی نمایانگر ابعاد و زوایای مختلفی از جامعه و مفاهیم اخلاقی و اجتماعی هستند. 
- هویت و خودشناسی: جستجوی آرکادی برای یافتن هویت و جایگاه خود در یک جامعه پیچیده و متناقض. - اخلاق و نظام اجتماعی: برخورد آرکادی با موانع اخلاقی و اجتماعی و تلاش برای درک و سازگار شدن با آن‌ها. - تضاد داخلی و خارجی: تناقضات درونی و بیرونی که آرکادی با آن‌ها مواجه است و تاثیر این تضادها بر رشد و تکامل شخصیتی او.داستایوفسکی در "جوان خام" از سبک نوشتاری روانشناسانه و تحلیلی خود استفاده کرده و با عمق زیادی به بررسی حس‌ها و افکار شخصیت‌هایش می‌پردازد. این رمان نیز همچون دیگر آثار او، با جزئیات دقیق و تحلیل‌های عمیق اجتماعی و روانشناسی نگاشته شده است. 
 

 

 

قطع رقعی
نوع جلد گالینگور
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر اختران
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 9786222543

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.