جمع بندی شیمی یازدهم نشرالگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۴۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۱۶٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
216
نوع جلد

جمع بندی شیمی یازدهم نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب جمع بندی شیمی یازدهم نشر الگو شامل:

جــمــع بــنــدے شــیــمــے یازدهم الــگــو

کتا‌ب‌ جمع بندی شیمی یازدهم الگو با هدف آموزش دانش‌آموزان برای آمادگی کنکور سراسری تألیف شده است. این کتاب به منظور آمادگی داوطلبان برای قبولی در رشته‌های خوب و با رتبه عالی تألیف شده که شامل سه فصل است که هر فصل به چهار زیر فصل تقسیم می‌شود و در پایان هر زیر فصل از دانش آموزان یک آزمون مقدماتی گرفته می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.   

ویژگی‌های جمع بندی شیمی یازدهم انتشارات الگو

جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو جملات و شکل‌های مهم کتاب درسی را بررسی می‌کند و مطالب اضافی و زائد درسی را حذف می‌کند. در جمع‌بندی شیمی به بیان مطالب از تصویرها، نمودارها و جدول‌های گوناگون می‌پردازند که باید به پرسش‌های مطالب پاسخ داده شود. در این جمع‌بندی سوالات کنکورهای سراسری سال‌های اخیر، مثال‌ها و تمرین‌های آموزشی گنجانده شده است. تمامی دانش‌آموزان کنکوری در هر سطح آموزشی که هستند می‌توانند به آموزش نکته‌وار و تستی بپردازند،  کتاب جمع‌بندی شیمی ۱۱ از مسیر کنکور خارج نشده و از مطالب اضافی و زائد استفاده نکرده است. مثال‌ها و تست‌های آموزشی تیپ‌های مختلف را آموزش داده که در سال‌های اخیر در سؤالات کنکور استفاده شده است. 

تست‌های این نوع جمع‌بندی شیمی الگو به صورتی است که که تمام نکات آموزشی و آزمو‌ن‌های کوچک و کلی در زیر فصل‌های خود قرار داده است. در تست‌های آموزشی این درسنامه به اکثر تیپ‌های کنکوری پاسخ داده شد که بر روی یادگیری تاثیر بسیار خوبی می‌گذارد.

در این میان تست‌های با ایده نو و جدید دیده می‌شود که اکثرا در کنکورهای سراسری در سال‌های اخیر استفاده شده است. تست‌های جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو با هدف کنکور و قبولی با بهترین رتبه نگارش شده و سعی شده از مسیر کنکور خارج نشود و به تمامی سؤالات دانش‌آموزان پاسخ دهد. در این خصوص تلاش شده به پرسش‌ها، پاسخ‌های تشریحی کامل و جامع داده شود و تمامی گزینه‌ها نیز بررسی‌ شود. ظاهر کتاب جمع بندی شیمی یازدهم الگو مانند سایر کتاب‌ها است که سایز نسبت کوچکی دارد و قابل حمل ‌است. عوامل مختلف آن از جمله سایز و فونت نوشته‌ها، صفحه آرایی، رسم نمودار و اشکال، تنوع رنگ‌های به کار رفته، گرافیک، طراحی جلد و کیفیت کاغذ آن در حد بسیار مطلوبی قرار دارد که باعث محبوبیت آن شده است. 

نکات قابل توجه در خصوص جمع‌ بندی شیمی یازدهم الگو

جمع بندی شیمی یازدهم از محتوا و مطالب سودمند تشکیل شده است. این کتاب دارای ۴ جدول مجزا است که در انتهای هر فصل قرار دارد که شامل قیدها، کلمات مهم، اعداد، رنگ‌ها و واکنش‌های متن است. بهترین زمان برای استفاده از این کتاب زمان نزدیک به کنکور است که باعث مرور و یادآوری سریع مطالب خواهد شد. این نوع کتاب با عنوان منبع سوم و جمع بندی پیشنهاد می‌شود که منجر به یادآوری و یادگیری سریع مطالب می‌شود. 

نکات مورد بررسی کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم نشر الگو

کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم با نشر الگو یک رویکرد آماده سازی برای شرکت در کنکور فراهم کرده است که درسنامه را به همراه آزمون‌های تستی در پایان هر فصل آموزش می‌دهد که مطابق با اصول علمی و آموزشی است. هر بخش از کتاب دارای چند زیر فصل است که در انتهای هر زیر فصل یک آزمون کوچک گرفته می‌شود که شامل سوال‌های درست، نادرست و سه تست ده سواله است. 

درسنامه 

لحن این کتاب رسمی است و قالب کلی آن به این صورت است که در زیر فصل درس‌نامه قرار دارد و سپس به سوال آزمون های کوچک پاسخ داده می‌شود. در پاسخ‌های تشریحی سعی می‌شود از راه‌حل‌های مفید و کاربردی استفاده شود و که به روش تناسب و کسر آموزش داده می‌شود.  

درسنامه در کتاب جمع‌بندی شیمی دهم الگو جامع و کاربردی است که سعی شده به تمامی مفاهیم توضیح داده شود در تمرینات کتاب به ارائه نکات و نوع نگارش توجه شده که با شکل کتاب‌های درسی بررسی شده است.

درسنامه جمع بندی شیمی 11 الگو

تست 

این کتاب دارای ۹۰ تست است که به صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای ارائه می‌شود، بخش اول تست‌ها در درس‌نامه دربرگیرنده تست‌های آموزشی است که در تیپ‌های مختلف بررسی می‌شود. در بخش دوم آزمون‌های کوچک بعد از هر زیر فصل گرفته می‌شود که در بخش سوم به آزمون ۱۵سواله جمع‌بندی پایان هر فصل اختصاص دارد. تعداد تست‌ها برای تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموز انجام می‌شود که از لحاظ آموزشی ترکیب مناسبی دارند. تعداد تست‌های آن کافی نیست که سعی شده که از ترتیب مناسبی به لحاظ آموزشی برخوردار باشند. در این بخش از تست‌های کنکوری و آموزشی بسیار کمی استفاده شده که در بیشتر مواقع تالیفی هستند و سعی شده تا حتی الامکان در حد کنکورهای سراسری سال‌های اخیر باشد. دانش‌آموزان در این بخش قادر به پاسخگویی به سؤالات مختلف هستند که مثال‌ها و تست‌ها از این بخش کاملا باهم جدا می‌شوند.

پاسخنامه

پاسخ‌های تشریحی تست‌ها باید واضح باشد و تا بتوان مسائل را با دو روش تناسب و کسر تبدیل حل کرد. در پاسخ به سوالات تستی از نکات غیر ضروری نام برده نشود. 

قیمت جمع بندی شیمی یازدهم الگو

کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو مانند سایر دیگر کتاب‌های جمع‌بندی از کیفیت خوبی برخوردار است و از نظر چاپ و کاغذ تولید شده دارای قیمت مناسبی است. کیفیت بالای محتوا و نوع مواد اولیه بر روی قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار است همچنین استفاده از چاپ تمام رنگی بر روی قیمت‌گذاری آن تاثیر خوبی می‌گذارد. این مجموعه این امکان را به شما می‌دهد تا با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف به صورت اینترنتی این کتاب را خریداری کنید و از مزایای ارسال رایگان آن درب منزل بهره‌مند شوید. برای دانلود رایگان کتاب جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو می‌توانید از سایت‌های معتبر اقدام کنید تمام صفحات کتاب به صورت pdf هستند که با توجه به حقوق ناشر در تولید کتاب و حقوق مولف کتاب در نظر گرفته می‌شود. توجه داشته باشید دانلود پی دی اف رایگان غیر اخلاقی و غیر شرعی است. در جهت حمایت از حقوق مولف کتاب بهتر است اقدام به خرید نسخه فیزیکی کنید. 

خرید جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو 

خرید جمع‌بندی شیمی یازدهم الگو به روش‌های گوناگونی در سراسر کشور انجام می‌گیرد که در هنگام خرید باید به نام مولف و تاریخ چاپ آن توجه کنید. با خرید از این مجموعه خریدی بدون نقص چاپ خواهید داشت و که به راحتی بدون شک قابل تعویض است. این مجموعه نمایند مستقیم و رسمی فروش اینترنتی کتاب‌های کمک آموزشی در ایران است که شما می‌توانید در هر زمانی اقدام به خرید کنید و از بیشترین میزان تخفیفات آن برخوردار شوید. 

این سایت اینترنتی جامع‌ترین و به روزترین وب سایت‌فروش کتاب‌های آموزشی در ایران است که بیش از 11000 عنوان کتاب توزیع می‌کند و در هر خرید یک هدیه رایگان به شما تقدیم می‌کند. برای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک آموزشی در تمام مقطع تحصیلی می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید پس با ما در تماس باشید. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML