جمع بندی ریاضی تجربی CBC مبتکران

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۶۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۷۵٬۲۰۰

قطع
نوع جلد

جمع بندی ریاضی تجربی CBC مبتکران

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جمع بندی ریاضی تجربی CBC مبتکران

کلمه cbc مخفف عبارت Complete Blood Count است که تقریبا همه ما دست کم یکبار دچارش شده‌ایم! آزمایش کامل خون که جهت چکاپ بیمار تجویز می‌گردد!

انتخاب این نام هم از این جهت بوده که این کتاب به بررسی و چکاپ نهایی دانش داوطلبان عزیز رشته تجربی در درس ریاضی خواهد پرداخنه است. ولی پر واضح است که رسالت این کتاب صرفا ارائه ایرادهای داوطلبان پس از چکاپ نیست بلکه به عنوان یک کتاب جمعبندی جامع به ارائه راهکارهایی کامل جهت رفع ایراداتی که در سواد دانش‌آموزان وجود دارد تلاش کرده است.

این نام از این جهت برازنده این نوع ارائه درس است که به لحاظ ماهیت کتاب که از نوع جمع‌بندی است، درس به صورت نکات و یلوکهایی ارائه شده که باید به صورت زنجیر کلیت مطالب لازم را به هم ارتباط داده تا داوطلب را به سر منزل مقصود برساند!

چه کسانی می توانند از کتاب جمع بندی ریاضیات تجربی cbc انتشارات مبتکران استفاده کنند ؟یا چه زمانی میتوان از این کتاب استفاده کرد ؟

در جواب این سوال می توانیم داوطلبان را به دو دسته کلی تقسیم کنیم

گروه اول: کسانی که صرفا برای جمع بندی از این کتاب استفاده می کنند که زمان استفاده از این کتاب میتواند از بهمن ماه هر سال تا شب کنکور سراسری باشد 

این نوع دانش آموزان که مطالب را از قبل آموزش دیده اند با این کتاب متوانند به دوره تکمیل دانش خود در درس ریاضی بپردازند از طرفی میتوانند با دیدن نکات ریز این کتاب سرعت عمل خود را به میزان بالایی افزایش دهند همینطور مطلبی که در این کتاب به خوبی انجام شده روند پنهانی است که به داوطلب کل تیپ بندی های مرسوم سوالات را آموزش خواهد داد تا دانش آموز به سادگی به یک تکنسین حل تست تبدیل شوند.

گروه دوم :کسانی که از این کتاب به عنوان ابزار دوره و تکرار در کل طول سال استفاده خواهند کرد تا به حال حتما بارها برایتان اتفاق افتاده است که پس از مدتی که از یادگیری و تسلط بر یک مبحث فاصله گرفته اید حضور ذهن شما در مورد آن مطالب به مرور رو به افول گذاشته و حتی بعضی از این بخشهای آن را به فراموشی سپرده اید.

از این جهت مرور و مستمر و بررسی روشهای خبره در طول سال و همچنین تکرار به دفعات این کار امری مهم به نظر میرسد که CBC به بهترین نحو این مسئولیت را به دوش گرفته و کمک شایانی در حفظ اطلاعات شما خواهد نمود پس بزرگترین پیشنهاد مولف به دانش آموزان این خواهد بود که در طول سال و پس از پایان سال هر فصل حتما بخش مربوط به آن را از CBC مطالعه کنند تا هم دوره مطالب خوانده شده را انجام دهند هم اینکه با دانش داد که در این کتاب به شما ارائه گردیده تسلط خود را به بالاترین سطح ممکن برببرسانید در نهایت باید گفت که برای گروه دوم زمان استفاده از کتاب کل سال تحصیلی بوده و پس از پایان هر فصل با بازه های زمانی یک ماه به دوره فصل های گذشته بپردازند

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML