جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۳۹٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۱۲۵٬۱۰۰

جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری انتشارات بهارسبز


کمپانی فیس‌بوک در سال‌های اخیر اقدامات گسترده ای برای بهتر شدن فضای اینستاگرام و جذب کاربران انجام داده است. یکی از این اقدامات اضافه کردن الگوریتم و ایجاد قواعد متعدد برای ایجاد و مدیریت یک پیج اینستاگرامی است و تنها افرادی که با این الگوریتم‌ها آشنا هستند و طبق آن‌ها عمل می‌کنند قادرند پیج‌هایی قوی و با تعداد مخاطبانی زیاد ایجاد کنند.
متاسفانه منابع زیادی برای آشنایی و یادگیری الگوریتم‌های اینستاگرام وجود ندارد و این الگوریتم‌ها در یک فضای بسته و اصطلاحا جعبه سیاه (black box) وجود داشته و تنها افراد کمی به‌طور دقیق از نحوه‌ی کارکرد آن‌ها اطلاع دارند.
“جعبه سیاه اینستاگرام” کتابی است که با دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم‌های اینستاگرام و ترکیب آن‌ها با نکات مهمی در زمینه‌ی کسب‌وکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار در اینستاگرام و یا افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصول و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.
در این کتاب یاد میگیرید که در مدت 9 ماه یک کسب‌وکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام از صفرتاصد پایه‌گذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران زیاد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست برسید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML