جامعه شناسی فرهنگی نویسنده سولماز حشمتی و زهرا آقاجانی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۱۰٬۰۰۰

جامعه شناسی فرهنگی نویسنده سولماز حشمتی و زهرا آقاجانی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامعه شناسی فرهنگی نویسنده سولماز حشمتی و زهرا آقاجانی نشر ادیبان روز

درباره کتاب:

هدف از نگاشتن کتاب "جامعه شناسی فرهنگی" تهیه اثری در حوزه جامعه شناسی فرهنگی برای دانشجویان دوره کارشناسی به منظور آشنایی با برخی از مفاهیم مهم حوزه فرهنگ بوده است.

در همین راستا تلاش شده است تا از یک سو مفاهیم اصلی حوزه جامعه شناسی فرهنگی مدنظر قرار گیرد و از سوی دیگر به مفاهیم جدیدی که در کتاب های درسی موجود در حوزه جامعه شناسی فرهنگی کمتر به آن پرداخته شده است، توجه داده شود.

رویکرد اصلی نویسندگان، نگاشتن کتابی به زبان ساده بوده است که در عین پرداختن به مفاهیم پایه ای حوزه فرهنگ به برخی از مفاهیم جدید این حوزه نیز اشاره ای مختصر نماید.

ساختار کتاب از مفاهیم مرتبط با مفهوم اصلی فرهنگ آغاز می شود و در فصل اول به مفهوم فرهنگ و مفاهیم مرتبط با آن و در بخشهای بعدی کتاب به جنبه های گوناگون ارتباط میان مصرف و فرهنگ و هویت انسان مدرن، مطالعات فرهنگی و مقولات مرتبط با آن، ریشه های نظری مفهوم فرهنگ در جامعه شناسی کلاسیک و نظریات اخیر در باب فرهنگ پرداخته شده است.

در ادامه نیز  به مقوله های دیگری همچون هویت و جنسیت در ارتباط با فرهنگ، جهانی شدن و نظریه فرهنگی، و رویکردهای روانکاوانه به فرهنگ اشاره مختصری شده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML