تیمبوکتو نوشته پل استر

میانگین: 5 (2 رای)
  • انتشارات : افق
  • دسته بندی :

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۶٬۰۰۰

تیمبوکتو نوشته پل استر

تیمبوکتو نوشته پل استر ترجمه شهرزاد لولاچی افق

پل استر دانش‌آموخته رشته ادبیات تطبیقی است. استر برنده‌ی جایزه ی بریکس مدیسیس ،‌جایزه ی پرنس استومریاس وجایزه ی مورتون داون زیبل است. آثار او به بیش از سی زبان ترجمه شده‌اند.

در این اثر شگفت انگیز،پل استر رمان شگفت‌انگیزش تیمبوکتو را به اختصار، با موشکافانی و غمی نامتعارف روایت می‌کند. داستان او حکایت پراحساس سگی است در دنیای انسان‌ها و در زندگی  انسانی خاص.

 رمان تیمبوکتو توسط شهرزاد لولاچی ترجمه  شده است.

بخشی از کتاب تیمبوکتو نوشته پل استر ترجمه شهرزاد لولاچی را می خوانیم:

بی تردید جانوران هم تیمبوکتوی خود را دارند ، جنگل‌های پهناوری که بدون ترس از شکارچی و تله می‌توانند در آن بگردند، اما سگ با شیر و پلنگ فرق دارد و مخلوط کردن اهلی و غیر اهلی در آن دنیا کار عاقلانه‌ای نیست.

قوی‌ها ضعیف‌ترها را می‌بلعند و بعد از مدت کوتاهی همه‌ی سگ‌ها می‌میرند و آن‌ها را به دنیای بعدی می‌فرستند. بعدِ بعدِ بعد، معنی چنین کاری چیست؟

اگر عدالتی در کار دنیا هست، اگر خدای سگ‌ها هم قدرت تصمیم‌گیری راجع به مخلوقاتش را دارد،پس سگ که بهترین دوست آدم است بعد از اینکه هردو ریق رحمت را سر کشیدند کنار آدم می‌ماند.

تازه در تیمبوکتو سگ‌ها هم می‌توانند حرف بزنند و با صاحب‌شان هم صحبت شوند. شکل منطقی موضوع این طور بود، اما مگر می‌شود مطمئن بود که عدالت یا منطق در آن دنیا تاثیری بیش از این دنیا دارد؟ ویلی که فراموش کرده بود به این موضوع اشاره کند و چون حتی یک بار در گفت‌وگوهای‌شان و آن همه صحبت درباره‌ی تیمبوکتو، اسم مستر بونز را نبرد، سگه هنوز نمی‌دانست که بعد از مرگ به کجا خواهد رفت.....

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML