تکنیک های نوین تصمیم گیری چند شاخصه (New-MADM) نویسنده محمود محمودی و کیامرث فتح هفشجانی و حسین ممتاز

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۸۰٬۰۰۰

تکنیک های نوین تصمیم گیری چند شاخصه (New-MADM) نویسنده محمود محمودی و کیامرث فتح هفشجانی و حسین ممتاز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب تکنیک های نوین تصمیم گیری چند شاخصه (New-MADM) نویسنده محمود محمودی و کیامرث فتح هفشجانی و حسین ممتاز نشر ادیبان روز

درباره کتاب:

چگونه می توانیم تصمیم گیری را در حوزه فردی، گروهی وسازمانی با ارتقا از روش های کلاسیک به تصمیم گیری منطقی تر و مطمئن تر تبدیل کرد؟ چه روش های جدیدی در تصمیم گیری وجود دارد؟ از چه روشی بری تصمیم گیری امور کسب و کار خود استفاده کنیم؟

 این ها سؤالاتی هستند که این مجموعه به دنبال آن می باشد. کتاب تکنیک های نوین تصمیم گیری چندشاخصه به پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی که علاقمند به موضوع تصمیم گیری، در پی ارائه روش های نوین در سازمان ها، پایان نامه ها، مقالات، و شیوه های مطالعاتی خود می باشند، کمک می کند. 

این مجموعه به معرفی روش های جدید تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) که بیشتر با نام روش های نوین در تصمیم گیری شناخته می شوند، می پردازد. همچنین این کتاب تلاش دارد تا با نگاهی جامع، دقیق و تخصصی به بیان مفاهیم کلی مرتبط با تصمیم گیری، ادبیات مرتبط با تصمیم گیری چند معیاره (MODM) و معرفی برخی از این روش های نوین به نام روش های BWM- ARAS- SWARA- Leopold- RIAM و غیره به همراه حل یک مثال بپردازد.

این مجموعه برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران است که به ارائه روش هایی از ماتریس ارزیابی (AMM) و روش های گام به گام (WSM) در مدیریت و سازمان می پردازد.

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML