تست جامع ریاضی و آمار کاگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۶۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۸۸٬۰۰۰

ریاضی و آمار جامع کاگو

درس ریاضی و آمار یکی از مهم‌ترین ‌های دروس رشته انسانی است که تاثیر بسیار مهمی در رتبه کنکور دانش آموزان رشته انسانی دارد. از مهمترین کتاب‌های جامع کنکور رشته انسانی کاگو می‌توان به کتاب ریاضی و آمار جامع کاگو آن اشاره کرد که شامل مطالب و مفاهیم ریاضی پایه‌های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی است.   این کتاب توسط نویسندگان؛ فاطمه ایلخانی، مسعود غزالی بینا و فرشاد ابوالقاسمی نوشته و به چاپ رسیده است‌. 

کتاب ریاضی وآمار جامع کنکورکاگو یک منبع کاملاً مناسب برای داوطلبان کنکور و سایر آزمون‌های دیگر است. فصل‌های این کتاب بر اساس استانداردهای آموزشی ارائه شده و دانش آموزان مبتدی، متوسط و قوی می‌توانند به راحتی مطالب آن را درک کرده و به خاطر بسپارند.

همچنین پاسخنامه این کتاب کاملاً تشریحی و قابل فهم برای دانش‌آموزان است. اگر برای درس ریاضی رشته انسانی نیاز به تست‌های متنوع و مشابه  کنکورهای سال گذشته همراه با تمرینات و مطالب منسجم و جمع آوری شده دارید این کتاب انتخابی عالی و کاربردی است. به‌طوری‌که شما را از داشتن هرگونه‌ کتاب دیگری بی‌نیاز خواهد کرد. 

ویژگی کتاب ریاضی و آمار کنکور رشته انسانی کاگو

این کتاب به خوبی تمامی مباحث درسی را تحت پوشش قرار داده و به همین منظور از تست‌های تالیفی برای یادگیری بهتر و سریع‌تر داوطلبان استفاده کرده است. در عین حال ساختار اصلی کتاب را حفظ شده و نویسنده از حاشیه پردازی و پرداختن به مطالب اضافی اجتناب کرده است. این کتاب تنها در یک جلد همه پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را همراه با درسنامه روان و کاربردی پوشش داده است. 

همچنین آموزش صفر تا صد دروس را به صورت مرحله به مرحله همراه با پاسخنامه تشریحی و بدون داشتن فرمول آموزش داده است. علاوه‌براین زبان ساده و گویا برای استاندارد بودن هر کتابی لازم است که کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور مهروماه از این قاعده مستثنی نیست. این کتاب دارای 1950 سوال تستی بوده که شامل تست‌های تالیفی و کنکوری است و در پایان هر فصل آزمون های استاندارد شده آورده شده تا دانش‌آموزان را به چالش بکشد. 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب می توان به مطالب ارائه شده در آن اشاره کرد که به صورت موضوعی و گام به گام است. این کتاب از دو بخش کلی درسنامه و تست تشکیل شده و تاحدودی دانش آموزان را از تهیه کتاب‌های تستی دیگر بی نیاز کرده است. در این کتاب همه نکات کنکوری مربوط به هر مبحث وجود دارد و با حل کردن مثال های گوناگون ذهن شما برای یادگیری و حفظ آن تقویت می‌شود

درسنامه کتاب کنکوری ریاضی و آمار جامع انتشارات کاگو

قسمت اول این کتاب به درسنامه اختصاص داده شده است. کتاب کنکوری ریاضی و آمار رشته انسانی کاگو بر اساس کتاب‌های درسی و سال تحصیلی مربوطه( دهم، یازدهم، دوازدهم) است. به‌طوری‌که هیچ‌گونه مطلب اضافی در کتاب ذکر نشده و خسته کننده نیست. همین امر باعث شده درسنامه‌های آن کاربردی و مفید باشند. در این صورت نویسنده سعی کرده ذهن خواننده را با نکات بی مورد و بی اهميت درگیر نکند. آموزش کتاب مفهومی و کاملا جامع و کامل بوده و هر مبحث آن به صورت مفهومی و گام به گام آموزش داده شده است‌. 

کتاب ریاضی و آمار کاگو به هشت فصل تقسیم شده که در بعضی از این فصل ها به آموزش پایه دهم و بعضی دیگر به پایه يازدهم و دوازدهم پرداخته‌ شده است. همچنین مطالب کتاب از ساده به پيچيده آموزش داده شده که این امر دشواری آن را برای داوطلبان کنکور انسانی تاحدودی آسان کرده است. نکته مهم و حائز اهمیت این که در آن بخشی به نام " تیپ مورد علاقه طراحان کنکور" وجود دارد که جدید ترین سوالات کنکور را تحت‌ پوشش قرار داده و حاوی نکات مهم و کلیدی کنکور سال های گذشته است.

در درسنامه آن از نمودارها، جداول و شکل‌های گوناگون و متنوعی برای یادگیری سریعتر و بهتر دانش‌آموزان استفاده شده است که نگرانی آن‌ها را برای قبولی در آزمون برطرف می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت مطالعه کامل و دقیق درسنامه های این کتاب موجب پيشرفت دانش‌آموز در حل تست‌های کنکور می‌شود. 

تست ریاضی و آمار رشته انسانی انتشارات کاگو

تست‌های موجود در کتاب ریاضی و آمار کاگو به صورت تالیفی از بین سوالات استاندارد آزمون‌های کنکور سراسری و سایر آزمون‌های دیگر است. همه تست‌های این کتاب چهار گزینه‌ ای بوده که به دو بخش آموزشی و سنجشی تقسیم می‌شود. تست‌های استانداردی که در این کتاب وجود دارد همه مطالب کتاب درسی را شامل می‌شود و شباهت زیادی به آزمون‌های کشوری دارد و دانش‌آموزان را برای حل آنها به چالش می‌کشاند. تست‌ها از آسان به دشوار طبقه‌ بندی شده‌اند و در پایان هر فصل تست‌های مربوط به آن فصل قرار گرفته است که به دو بخش مجزا تقسیم بندی شده اند:

  •    بخش آزمون 

  •    بخش آزمون دشوار 

در بخش آزمون دشوار تست‌های پیچیده تری وجود دارد که ذهن دانش آموز را درگیر و مهارت آن‌ها را دو چندان می‌کند. در این بخش قسمتی به نام " آزمون‌های به سبک کنکور " وجود دارد که داوطلبان کنکور انسانی را با نحوه طراحی سوالات و تست‌ها آشنا خواهد کرد. با خواندن پاسخنامه این کتاب با روشی به نام رد گزینه آشنا خواهید شد که در آن یافتن جواب تست‌ها برایتان آسان خواهد بود و بدون فرمول به جواب خواهید رسید که این امر سرعت تست زنی شما را بالا می‌برد. دانش آموزان با زدن تست‌های این کتاب می‌توانند همه مطالب و نکات کلیدی آن را مرور کرده و به خاطر بسپارند. 

جمع بندی

مخاطب کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی کاگو همه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری است. زیرا مطالب آن مرحله به مرحله با توجه به فصل های کتاب‌ درسی ارائه شده است. درسنامه‌های کامل و جامع آن برای هر داوطلب کنکوری پيشنهاد می‌شود که دانش‌آموز را از خواندن کتاب‌های دیگر بی نیاز می‌کند و همه دانش‌آموزان مبتدی تا متوسط و قوی می‌توانند از آن استفاده‌ کنند‌. تست‌های آن سطح متوسط رو به بالایی دارد که خیال شما را راحت می‌کند. کتاب ریاضی و آمار کاگو با تحت پوشش قرار دادن سوالات مشابه کنکوری و محوریت قرار دادن آن می‌تواند کمک شایانی به داوطلبان برای موفقیت در کنکور کند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML