رفتن به محتوای اصلی
  • تابستان مرگ و معجزه نوشته ویلیام کنت کروگر

تابستان مرگ و معجزه نوشته ویلیام کنت کروگر

انتشارات: افق

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1398
تعداد صفحه: 408
قطع: رقعی
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۵۰,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

تابستان مرگ و معجزه نوشته ویلیام کنت کروگر

تابستان مرگ و معجزه نوشته ویلیام کنت کروگر ترجمه ثمین نبی پور افق

ویلیام کنت گروکر بیشتر به خاطر رمان‌های جنایی و مجموعه‌های پلیسی‌اش شناخته می‌شود. وی در آمریکا متولد و بزرگ شده، و می‌گوید از سوم دبستان می‌دانسته می‌خواهد نویسنده شود.

ویلیام کنت چهل ساله بود که اولین رمانش را نوشت و همان سال برنده‌ی جایزه‌ی آنتونی، جایزه‌ی ادبی مینه‌سوتا و جایزه‌ی باری شد.

همچنین این کتاب در سال 2014 برنده‌ی جایزه‌ی ادگار آلن پو شد.

تابستان مرگ و معجزه روایتی است تأثیرگذار و درخشان از پسربچه‌ای در آستانه‌ی نوجوانی؛‌ پسری که می‌کوشد سر از کار جهانی در بیاورد که در اطرافش رو به فروپاشی است.

این رمان داستان پرماجرای یک قتل، یک خودکشی، یک مرگ طبیعی است و از منظر دیگر هم اساساً ربطی به این‌ها ندارد؛ شاید بشود به آن به عنوان بخشی از زندگی پسری به نام فرانک درام نگاه کرد که داستان را چهل سال پس از تابستان سال 1961 نقل می‌کند؛ تابستانی که نه فقط زندگی فرانک و خانواده‌اش که زندگی همه‌ اهالی شهر نیوبرِمِن در ایالت مینه‌سوتا برای همیشه تغییر می‌کند. روایت مراقبه‌مانند فرانکِ بزرگسال از همه آن‌چه چهل سال پیش برای فرانکِ نوجوان و خانواده‌اش رخ داد، به زیبایی تمام ساخته و پرداخته شده است.

درگیری‌های ذهنی و عاطفی شخصیت‌ها با آنچه کار صحیح و منطقی است و آنچه رویکرد انسانی، از ویژگی‌های جذاب این اثر کروگر است. روابط پیچیده‌ی شخصیت‌ها، موقعیت‌های سرنوشت‌ساز و فرازونشیب‌های خط داستانی نقاط قوت «تابستان مرگ و معجزه» است. رنجی که فرانکِ سیزده‌ساله از رخدادهای این تابستان می‌برد، به نحوی بدیع پیش چشم خواننده نقش می‌بندد و سادگیِ کلامش، او را به شخصیتی باورپذیر بدل می کند.

 

 

قطع رقعی
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر افق
نوع چاپ سیاه و سفید
تاریخ چاپ 1398
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 978-600-353-459-9

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.