رفتن به محتوای اصلی
  • شاید گاهی وقت‌ها برایت این سوال‌ها پیش بیاید: «من کی‌ام؟ چطور به اینجا رسیده‌ام؟ یا کجا می‌روم؟» بعضی از سؤال‌ها خنده‌دارند، بعضی‌ها هم تو را به فکر فرو می‌برند و بعضی‌ها هم همین‌طوری تصادفی انتخاب شده‌اند. جسورانه و خلاقانه جواب بده. هیچ پاسخی اشتباه نیست. می‌توانی این سوالات را جدی بگیری یا همه را شوخی فرض کنی. به خودت مربوط است! اینجا تنها جای امنی است که می‌توانی با خیال راحت یک‌ریز درباره‌ی خودت حرف بزنی و نگران نباشی که بقیه درباره‌ات چه فکری می‌کنند. (چون به جز تو کسی اینجا نیست.) ولی حواست باشد وقتی

بعد از نوشتن بسوزان آبی اثر شو

انتشارات: پرتقال

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه: 144
قطع: جیبی
دسته بندی:
دانلود بخشی از کتاب

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۲۴۵,۰۰۰ تومان 10% -
‏۲۲۰,۵۰۰ تومان
میانگین: 5 (1 رای دادن)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

بعد از نوشتن بسوزان آبی اثر شو 

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب بعد از نوشتن بسوزان آبی اثر شو انتشارات پرتقال .شاید گاهی وقت‌ها برایت این سوال‌ها پیش بیاید: «من کی‌ام؟ چطور به اینجا رسیده‌ام؟ یا کجا می‌روم؟» بعضی از سؤال‌ها خنده‌دارند، بعضی‌ها هم تو را به فکر فرو می‌برند و بعضی‌ها هم همین‌طوری تصادفی انتخاب شده‌اند.
جسورانه و خلاقانه جواب بده. هیچ پاسخی اشتباه نیست. می‌توانی این سوالات را جدی بگیری یا همه را شوخی فرض کنی. به خودت مربوط است! اینجا تنها جای امنی است که می‌توانی با خیال راحت یک‌ریز درباره‌ی خودت حرف بزنی و نگران نباشی که بقیه درباره‌ات چه فکری می‌کنند. (چون به جز تو کسی اینجا نیست.) ولی حواست باشد وقتی تمامش کردی، آن را جایی خاک کن، قایمش کن یا بگذارش توی صندوقچه و فرار... یا بعد از نوشتن، آن را بسوزان!

قطع جیبی
نوع جلد
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر پرتقال
نوع چاپ
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای کودک و نوجوان
شابک 9786222743512

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.