با شکل ها نقاشی بکش 2 اثر نرگس صفری خیلی سبز

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۶۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۵۲٬۰۰۰

با شکل ها نقاشی بکش 2 اثر نرگس صفری خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب با شکل ها نقاشی بکش 2 اثر نرگس صفری خیلی سبز انتشارات خیلی سبز کتاب "با شکل‌ها نقاشی بکش 2" نرگس صفری و منتشر شده توسط انتشارات خیلی سبز، دنباله‌ای بر کتاب "با شکل‌ها نقاشی بکش 1" است. این کتاب نیز با هدف تقویت مهارت‌های طراحی و خلاقیت در کودکان از طریق آموزش نقاشی با استفاده از اشکال ساده تهیه شده است. ( کودکان 3 تا 6 سال)

خلاصه و محتوای کتاب:

- ایده‌های جدید و خلاقانه: این کتاب در ادامه‌ی جلد اول، ایده‌ها و تکنیک‌های جدیدی را برای نقاشی با استفاده از اشکال ساده معرفی می‌کند. - آموزش مرحله به مرحله: هر طرح به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است تا کودکان به راحتی بتوانند آن‌ها را دنبال کنند. - تقویت مهارت‌های بیشتر: علاوه بر تقویت مهارت‌های طراحی و خلاقیت، کودکان با مفاهیم پیشرفته‌تری آشنا می‌شوند و توانایی‌های خود را بهبود می‌بخشند. - تمرین‌های متنوع: این کتاب شامل انواع تمرین‌های نقاشی است که با استفاده از ترکیبات مختلفی از اشکال ساده، کودکان را به چالش می‌کشد. 
کتاب "با شکل‌ها نقاشی بکش 2" مانند جلد اول، بر اساس همان اصول آموزشی طراحی شده است، اما با اضافه کردن ایده‌ها و تمرین‌های جدید، کودکان را برای کشیدن نقاشی‌های پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر آماده می‌کند. این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع عالی آموزشی برای والدین، معلمان و افرادی که با کودکان کار می‌کنند، استفاده شود تا به توسعه و تقویت مهارت‌های هنری و خلاقیت کودکان کمک کند.

نسخه دیگر این کتاب با شکل ها نقاشی بکش 1 اثر نرگس صفری خیلی سبز را میتوانید از همین قسمت تهیه فرمایید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML