امید در تاریکی اثر ربه کا سولنیت ترجمه نرگس حسن لی

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‏۱۲۵,۰۰۰ تومان
- 10%
‏۱۱۲,۵۰۰ تومان

امید در تاریکی اثر ربه کا سولنیت ترجمه نرگس حسن لی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب امید در تاریکی اثر ربه کا سولنیت ترجمه نرگس حسن لی انتشارات مهرگان خرد

کتاب امید در تاریکی کتابی قدرتمند و تاثیر گذار نوشته ی ربکا سولنیت است. امید او در تاریکی برای مقابله با ناامیدی رادیکالها در لحظه ای که آنها در اوج قدرت دولت بوش تنها بر ضررهای خود متمرکز شده بودند و به پیروزی های پشت سرشان پشت کرده بودند نوشته شده است - و تغییرات غیر قابل تصوری که به زودی در راه خواهند بود. در این کتاب ، او یک امید بنیادی را مطرح می کند که به عنوان تعهدی است برای انجام کنش در جهانی که آینده آن نامشخص و غیرقابل درک است. سولنیت با بهره گیری از دهه ها فعالیت خود و خوانش گسترده ای از تاریخ زیست محیطی ، فرهنگی و سیاسی ، استدلال می کند که رادیکال ها از تاریخی طولانی و فراموش شده از پیروزی های تحول آفرین در پشت سر خود دارند ، و پیامدهای مثبت اقدامات ما همیشه بلافاصله دیده نمی شود ، یا حتی ممکن است قابل اندازه گیری نباشد. او بیان می کند که علت این بدبینی و ناامیدی به اعتماد بیجا نسبت به آنچه قرار است بعد اتفاق بیفتد است. اکنون ، او در مقدمه ی کتابش چگونگی پیدایش آن را توضیح می دهد، یک علامت فرعی جدید که به ما کمک می کند چگونه در دنیای غم انگیز خود امیدوار باشیم و عمل کنیم..
نویسنده ، مورخ و فعال ، ربکا سولنیت، نویسنده هجده کتاب در مورد فمینیسم ، تاریخ غربی و بومی ، قدرت مردمی ، تحولات اجتماعی و شورش ، سرگردانی ، راه رفتن ، امید و فاجعه است. است .
امید در تاریکی از امید به تغییر آن هم در سطح جهانی حرف می زند و به خوانندگان کمک می کند دید درستی در مورد تغییرات اجتماعی و سیاسی جامعه ی خود داشته باشند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML