امسال تکرار نخواهد شد دارن هاردی ترجمه اکبر عباسی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۹۹٬۹۰۰
- 10%
‎تومان۱۷۹٬۹۱۰

امسال تکرار نخواهد شد دارن هاردی ترجمه اکبر عباسی

کتاب امسال تکرار نخواهد شد دارن هاردی ترجمه اکبر عباسی و محمدعلی مسرور انتشارات نسل نواندیش

دارن هاردی در کتاب امسال تکرار نخواهد شد، به شما نشان خواهد داد که چگونه در عرض چند ماه به آنچه دیگران یک عمر طول می کشد تا به آن دست یابند، برسید. اگر جاه طلب و برای طراحی مجدد آینده خود مشتاق هستید، برنامه های این کتاب برای شماست. امسال تکرار نخواهد شد، سیستمی اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است.

خودتان را از اکثر افراد جامعه جدا کنید. در واقع از 97 درصد باقی‌مانده مردم که تفکر اندیشمندانه‌ای ندارند، جدا خواهید شد. به جمع افرادی که برای زندگی خود برنامه دارند و برای آن یک مسیر و هدف تعریف کرده‌اند، می‌پیوندید.
بیشتر مردم به سختی برای به دست آوردن نیازمندی‌هایی که در زندگی‌شان به دنبال آن هستند، تلاش می‌کنند. به همین دلیل پیشرفت در زندگی بسیار راحت خواهد بود. تنها کافی است ایستادگی کرده و به سوی آینده حرکت کنید. اغلب مردم (97 درصد از مردم) نمی‌توانند و در این راه اذیت خواهند شد.

برنامه های این کتاب را دنبال کنید، پس از آن، شما هم خواهید توانست به آرزوهای بزرگ خود دست پیدا کنید. به خواسته‌ها و اهدافی شجاعانه و هیجان‌انگیز خواهید رسید.

دارن هاردی در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به رویاهایتان دست بیابید.

اگر از هر کسی که تاکنون به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است، سوال کنید؛ متوجه می‌شوید که تمام آن‌ها یک نقطه‌عطف داشته‌اند. زمانی که تصمیماتی واضح و قاطع گرفته‌اند، از آن لحظه به بعد زندگی‌شان هیچ‌گاه مشکلات گذشته را نداشته است. آن‌ها راهی نمادین برای خود ترسیم و الگوهای زندگی گذشته‌شان را با دید جدیدی ترسیم کرده‌اند. آن‌ها نسبت به خود و زندگی‌شان متعهد بوده‌اند. بعضی در سن 15 سالگی و برخی در سن 50 سالگی به نقطه عطف زندگی خود رسیده‌اند. عده‌ای چند بار در طول زندگی‌شان این تحول را تجربه کرده‌اند.


ا

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML