ارزیابی کار و زمان ناصر جاوید انتشارات دانش پرور

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۰٬۰۰۰

ارزیابی کار و زمان ناصر جاوید انتشارات دانش پرور

ارزیابی کار و زمان ناصر جاوید انتشارات دانش پرور

این کتاب جهت اشنایی دانشجویان مهندسی صنایع با محیط کارخانجات و اماده سازی دانشجویان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار بسیار مفید و کابردی می باشد .

از جمله اهدافی که با تالیف این کتاب دنبال شده است . مروری بر مباحث درس ارزیابی کار و زمان و تهیه مجموعه ای غنی از مثال ها و مسائلی که بتواند . به عنوان مکمل درس به کار رفته و کاربرد آن را بصورت علمی و به صورتی که قابل درک برای دانشجویان این درس باشد ارائه نماید . برای دستیابی به این هدف سعی شده برای کلیه بخش ها ضمن بیان مباحث لازم مجموعه ای از سوالات مثال ها و مسائل ارائه گردد . تا دانشجویان هم فصول درسی خود را بهتر بیاموزند . و هم با کمک مسائلی که از دنیا صنعتی و با رعایت تنوع صنعت انتخاب شده اند با کاربرد این مباحث آشنا شوند.

قسمت  ابتدایی این کتاب به بررسی ابزارها و نمودارهای لازم برای مطالعه روش انجام كار از قبیل نمودار مونتاژ، نمودار از- به، نمودار‏های OPC وFPC  و جدول فرآیند عملیات جهت بهبود جریان مواد در سطح كارخانه، نمودار انسان-ماشین و نمودار فعالیت‏های چندگانه جهت هماهنگ‏ کردن  .

عملیات انجام شده در كارهای گروهی بین انسان‏ها و ماشین‏آلات، نمودار تقدم و تاخر جهت شناسایی ایستگاه‏های گلوگاه و بالانس خط و…. می‏پردازد. کاربرد این نمودار‏ها برای دانستن ساختار کلی سازمان لازم می باشد . و از طریق بهبود این نمودارها می‏توان تغییرات خوبی در راستای اصلاح وضعیت موجود ایجاد نمود 


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML