رفتن به محتوای اصلی
  • ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

انتشارات: رشد

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1392
تعداد صفحه: 120
قطع: وزیری

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۷۰,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

کتاب ارزیابی برنامه درسی محمدرضا کرامتی رشد

  • ارزیابی برنامه درسی در حوزه تعلیم و تربیت در اکثر دانشگاه های معتبر جهان در قالب چندین واحد درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود. علی رغم نیاز مؤسسات آموزشی ایران به این مؤلفه مهم، در نظام آموزش عالی کشور به این موضوع توجه چندانی نشده و فقط در برخی از دانشگاه ها در مقطع کارشناسی و کارشتاسی ارشد به صورت یک درس 2 واحدی در نظر گرفته شده است.
  • خوشبختانه به لطف تأکیدهای فراوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دهه اخیر بر بازنگری رشته های دانشگاهی اعم ازعلوم انسانی، فنی، پایه، کشاورزی و هنر پیدا کند. با وجود درک این ضرورت از یک سو، و علم به کاستی های گذشته در خصوص نپرداختن به این امر مهم از سوی دیگر، متأسفانه هنوز یک کتاب درسی تخصصی در این خصوص، چه در قالب تألیف و چه در قالب ترجمه، به جامعه علمی کشور عرضه نشده است. از این رو، به پیشنهاد همکاران عزیز دانشگاهی و دانشجویان علاقه مند به این حوزه، تصمیم گرفته شد مجموعه مختصری، به عنوان فتح بابی در این زمینه، تدوین شود. با این کتاب می توان، علاوه بر تأمین نیاز دانشجویان، به پژوهشگران و دست اندرکاران امر ارزیابی و بازنگری برنامه درسی نیز کمک کرد.
  • امید است این کتاب، به لطف خداوند در آینده نزدیک جایگاه خود را به عنوان اولین منبع ارزیابی برنامه درسی در ایران پیدا کند و گوشه ای از نیاز دانشجویان و دست اندرکاران برنامه درسی را برآورده سازد.


 

 

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر رشد
نوع چاپ سیاه و سفید
تاریخ چاپ 1392
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.