آيا روزهاي خوشي در انتظار بشر است؟ اثر استيون پينكر و مت ريدلي ترجمه محمدرضا مردانیان

میانگین: 5 (2 رای)
  • انتشارات : علم
  • دسته بندی :

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰٬۰۰۰

آيا روزهاي خوشي در انتظار بشر است؟ اثر استيون پينكر و مت ريدلي ترجمه محمدرضا مردانیان

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آيا روزهاي خوشي در انتظار بشر است؟ اثر استيون پينكر و مت ريدلي ترجمه محمدرضا مردانیان نشر علم

درباره کتاب:

پیشرفت کردن و به جلو رفتن. این یکی از مفاهیم مهم و بحث برانگیز عصر مدرن است. از عصر روشنگری به بعد ، غرب اعتقاد پایداری داشته است که با تکامل نهادها ، نوآوری ها و ایده ها ، وضعیت انسان در حال بهبود است. این روند ظاهرا شتاب می یابد زیرا فناوری های جدید ، آزادی های فردی و گسترش هنجارهای جهانی باعث تقویت افراد و جوامع در سراسر جهان می شود. اما آیا پیشرفت اجتناب ناپذیر است؟ منتقدان آن معتقدند که تمدن بشری طی دو قرن و نیم گذشته متفاوت شده است ، نه بهتر. آنچه در یک دوره به عنوان دستیابی به موفقیت یا نوآوری تلقی می شود می تواند در دوره ی دیگری محدودیت تلقی شود. به طور خلاصه ، پیشرفت یک ایدئولوژی است نه یک واقعیت؛ یک روش تفکر در مورد جهان بر خلاف توصیف واقعیت.
در هفدهمین مباحث نیمه ماهانه Munk ، که در 6 نوامبر 2015 در تورنتو برگزار شد ، استیون پینکر دانشمند پیشگام علوم شناختی ، و نویسنده پرفروش مت ریدلی ،در برابر فیلسوف مشهور آلن دو باتن و نویسنده ی پرفروش مالکوم گلدنول قرار گرفتند تا بحث کنند که آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟ گفت و گو و مناظره ی این چهار متفکر شناخته شده در کتابی تحت عنوان آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟ به چاپ رسیده است.

 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML