آموزش جامع آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۴۰۵٬۰۰۰

آموزش جامع آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آموزش جامع آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی دوره دو جلدی انتشارات مکتوب اخر

  • نظر به اینکه، یادگیری دروس حقوقی بیشتر مبتنی بر رویکرد حافظه محوری است، تکرار مطالب نقش بسزایی در تثبیت آن‌ها دارد. کتاب مختصر آیین دادرسی، با هدف مرور و جمع‌بندی سریع مطالب نگارش یافته است. چنانچه با توجه به حجم زیاد و گسترده حقوق مدنی، گاه مرور مباحث این درس را دشوار می‌نماید؛ امّا مؤلف با استفاده از سبکی نوین، مباحث حقوق مدنی را به شیوه نموداری و تطبیقی با نظمی خاص، ارائه نموده است. اتخاذ این شیوه علاوه بر کمک به یادگیری آسان‌ و مفهومی‌تر مطالب، موجب می‌شود تا خواننده بتواند در کوتاه‌ترین مدت مباحث حقوق مدنی را جمع‌بندی کلی نماید.
  • این کتاب برای آموزش آیین دادرسی مدنی به دانشجویان و علی الخصوص داوطلبان شرکت در آزمون های تخصصی حقوق مانند آزمون های وکالت و کارشناسی ارشد و همچنین تدریس در دوره های بازآموزی حقوقی وکلا و دیگر شاغلین مشاغل حقوقی توصیه می شود.
  • - بجای طرح مطالب به صورت ماده محور تمامی مواد و موضوعات مرتبط یه صورت موضوعی و مطابق با سرفص های دانشگاهی مطرح گردیده که باعث می شود زحمت پیدا کردن مواد مرتبط بر دوش داوطلب نباشد؛
  • - این کتاب شما را از خواندن چندین کتاب بی نیاز و برای دوستانی که قصد شرکت درآزمون های حقوقی دارند، مطالعه همین کتاب توصیه می شود؛
  • - آوردن تمامی قوانین مرتبط با موضوعات مطروحه بخصوص قوانین خاص آزمونی که در نتیجه گیری بهتر درآزمون های حقوقی تاثیر بسزایی دارند.
  • در کتاب آموزش جامع آیین دادرسی مدنی جلد اول و دوم دکتر مهدی توکلی، مطالب آیین دادرسی مدنی به صورت جامع و کامل و البته تلخیص شده و مدون و منظم می باشد. در این کتاب دکتر توکلی کوشیده است تا جامعیت مباحث در کنار اختصار بنشیند و مطالب به نحوی تبویت و ساماندهی شده است که نظم منطقی مباحث حفظ شود.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML