رفتن به محتوای اصلی
  • آسیب شناسی ورزشی مهدی کسب پرست

آسیب شناسی ورزشی مهدی کسب پرست

انتشارات: حتمی

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۲۵۹,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

آسیب شناسی ورزشی مهدی کسب پرست

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آسیب شناسی ورزشی مهدی کسب پرست انتشارات حتمی

درباره کتاب:

فصل اول : پیشگیری از آسیب‏‏ های ورزشی
فصل دوم : شکستگی
فصل سوم: دررفتگی
فصل چهارم: پیچ‌ خوردگی
فصل پنجم: کشیدگی
فصل ششم: کبودی
فصل هفتم: کوفتگی
فصل هشتم: آسیب‏‏ های ستون فقرات

 و ...

توضیحات:

بدون شک سخن گفتن از مفهوم واقعی تربیت بدنی و علوم ورزشی گسترده وسیعی دارد که در این مجال نمیگنجد چرا که در عصر حاضر که به تعبیری میتوان به آن عصر انفجار اطلاعات گفت با تمام احاطه ای که بر روی یک علم و یا حتی شاخه ای از علوم میتوان داشت همچنان زوایای تاریک و دست نیافتنی از آن وجود خواهد داشت که نیاز به تحقیق،تفحص و مطالعات زیادی دارد.

بیش از دیگر علوم مستلزم به کارگیری دقیق مباحث مرتبط و علوم پیش از خود میباشد چرا که با این رشته از جمله مباحث جدید و نو پا بوده و با کمک گرفتن از سایر علوم پایه مانند ریاضی،فیزیک شیمی و مباحثی نظیر آناتومی،فیزیولوژی،حرکت شناسی و غیره در حال رشد میباشد تعریف(تربیت بدنی)به گونه ای که بتوان توافق ها و در عین حال مبانی مستقل آن را بیان نمود.نیازمند تفسیر و تحلیل است.مساله اصلی این است که کلماتی تحت عنوان (تربیت بدنی)به هیچ وجه معرف و مبین کل ماهیت،نتایج و اثرات آن نیست.

اجرای فعالیت های بدنی،مخاطراتی نیز به همراه خود دارد از جمله بروز آسیب در میادین ورزشی که جز لاینفک فعالیت بدنی حتی در حوزه سلامت و فعالیت های تفریحی. به همین دلیل نیاز به حضور تمهیداتی برای پیشگیری،تشخیص،شناسایی و گاها درمان آسیب های وارده در پی اجرای فعالیت های بدنی و ورزشی کاملا "محسوس است. در میان علوم به کار رفته در راستای شکوفایی این رشته و در کنار سایر مباحث مهم دیگر،آسیب شناسی ورزشی شاید یکی از مهم ترین شاخه های علم تربیت بدنی و ورزش میباشد که نتنها بر گرفته از علم پزشکی بوده و کاربرد آن مستلزم و مسجل است. بلکه در علوم ورزشی و خارج از میادین ورزشی نقشی اساسی و کاربردی دارد که تاثیر آن بر پیشرفت علم ورزش بر کسی پوشیده نیست چرا که شناسایی آسیب های ورزشی،نقشی کلیدی در اجرای توام با سلامتی نه تنها در فعالیت های تفریحی بلکه به طور اخص در ورزش قهرمای دارد و با کمک به درک صحیح از عوامل مرتبط با آسیب های ورزشی میتواند تاثیرات مطلوب و مثبتی را به جا گذارد.

قطع پالتویی
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر حتمی
نوع چاپ
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 26419

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.