آخرین بچه های زمین 2 اثر مکس برلیر ترجمه نسرین خلیلی

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۷۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۳٬۲۰۰

آخرین بچه های زمین 2 اثر مکس برلیر ترجمه نسرین خلیلی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب آخرین بچه های زمین 2 اثر مکس برلیر ترجمه نسرین خلیلی انتشارات پرتقال "آخرین بچه‌های زمین 2"، که با عنوان اصلی "The Last Kids on Earth and the Zombie Parade" شناخته می‌شود، دنباله‌ای از داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ی گروهی از بچه‌ها در دنیای پر از زامبی‌ها و هیولاها است. 
در این قسمت، داستان جک سالیوان و دوستانش ادامه پیدا می‌کند. جک که در دنیایی پس از حمله هیولاها و زامبی‌ها زندگی می‌کند، همراه با دوستانش – کوئینت بیکر، دارین نیکولز و جون دل تورو – تلاش می‌کنند تا بقای خود را تضمین کنند و زندگی تا حد ممکن عادی‌ای داشته باشند. 
این چهار دوست، در مأموریت‌هایی هیجان‌انگیز شرکت می‌کنند و با تهدیدات جدید روبرو می‌شوند. آنها نه تنها باید با زامبی‌ها و هیولاهایی که شهر را به تسخیر درآورده‌اند مقابله کنند، بلکه باید رازهای بیشتری در مورد آنچه در دنیایشان رخ داده است کشف کنند. 
در این جلد، ناگهان تعداد زامبی‌ها به طرز عجیبی کاهش می‌یابد و این موضوع باعث نگرانی جک و دوستانش می‌شود. وجود یک نیروی مرموز و قدرتمند که بر روی زامبی‌ها تأثیر می‌گذارد، ظاهراً در وسط همه مشکلات قرار گرفته است. جک و دوستانش مأموریت می‌یابند تا علت این تغییرات عجیب را کشف کنند و با بحران‌های جدید مقابله کنند. 
ماجراهای پر از هیجان و تخیل، تعلیق و لحظات پرخطر، همان عناصر جذابی است که این سری از کتاب‌ها را برای خوانندگان نوجوان بسیار دلپذیر کرده‌اند. داستانی که علاوه بر ماجراهای اکشن و هیجان‌انگیز، به موضوعاتی چون دوستی، شجاعت، همکاری و بقا در شرایط دشوار می‌پردازد. 
کتاب "آخرین بچه‌های زمین 2" ادامه‌ای از ماجراجویی‌های جذاب این گروه از دوستان را ارائه می‌دهد و آنها را در مواجهه با چالش‌ها و خطرات جدید قرار می‌دهد. مکس برلیر با تخیل قوی و داستان‌سرایی پر از جزئیات، دنیایی هیجان‌انگیز و پرماجرا را برای خوانندگان نوجوان خلق کرده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML