خرید تلفنی کتاب

خرید تلفنی کتاب به همراه ارسال رایگان کتاب های کمک درسی و زبان 66470470-021

یکی از بهترین روش های خرید کتاب ، خرید تلفنی کتاب و پرداخت هزینه هنگام تحویل می باشد به این معنی که افراد با یک تماس ساده به مراکز فروش کتاب، کتاب مورد نظر خود را به مشاوران فروش معرفی می کنند و یا حتی بدون اینکه نام کتاب خاصی را بگویند، کافی است بگویند در چه زمینه ای و چ نوع کتابی مد نظرشان است. مشاوران فروش کتاب با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به آن ها کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن آن کتاب ها، به آدرس پستی مشتری ارسال می شوند.

یکی دیگر از مزیت های خرید تلفنی کتاب این است که، کتاب خریداری شده با سرعت بیشتری برای آن ها ارسال می شود و خیلی سریع می توانند کتاب را تحویل بگیرند.

در واقع بانک کتاب ، سعی دارد مانند یک پیک کتاب قاصله ها را برای دانشجویان و دانش آموزان و یا علاقمندان به کتاب و کتابخوانی را کمتر و روند دریافت کتاب ها را ساده تر نماید.

چنان چه فردی از شهرستان بخواهد کتابی را به صورت تلفنی سفارش دهد می بایست، مبلغ هزینه کتاب را از بانک پرداخت کند و یا از طریق شماره کارت، به صورت آنلاین کارت به کارت نمایند تا کتاب مورد نظر به آدرس پستی آن ها و یا نزدیکترین کتب فروشی ارسال شود.

نکته : البته در بیشتر موارد، هزینه کتاب به هنگام تحویل به مشتری دریافت می شود.

نکته مهم : برای بهره مندی از ارسال رایگان سفارشات مخصوص کتاب های دانشگاهی در شهر تهران و همچنین دریافت 20 درصد تخفیف روی محصولات کمک درسی فقط و فقط از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید ، سفارش تلفنی شامل ارسال رایگان کتاب های دانشگاهی نمیشود و طبق تعرفه از مشتری هزینه ارسال دریافت خواهد شد و فقط کتاب های کمک درسی و کتب زبان به صورت رایگان ارسال میگردد.

توجه داشته باشید که ارسال کتاب برای عزیزان تهرانی به صورت رایگان انجام می شود و به هنگام تحویل کتاب پرداخت انجام می شود. اما برای ارسال کتاب به سایر شهرستان ها هزینه پست به عهده خریدار کتاب می باشد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد نحوه و زمان تحویل کتاب ها به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.