رفتن به محتوای اصلی

فروشگاه تلکتاب از سال ۸۱ فعالیت خود را در چاپ و عرضه ی کتاب شروع کرد و کارنامه ی درخشانی در این ۱۴ سال دارد،با پیشرفت تکنولوژی و نیاز و راحتی دانش آموزان و دانشجویان و اساتید محترم فروشگاه اینترنتی را در سال ۹۵ راه اندازی کرد ، آقای احسان عبادی مدیر فروشگاه است.

ولی امروز این فروشگاه کتاب به طیف گسترده تری از مخاطبان اعم از : کتابهای درسی و کمک درسی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی تا پایه ششم ابتدایی و هفتم، هشتم و نهم متوسطه دوره اول ،متوسطه دوره دوم،دبیرستان،پیش دانشگاهی و هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، کتابهای دانشگاهی (در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشجویان رشته های مدیریت، روانشناسی، حسابداری، معماری، حقوقی، فتی مهندسی، پزشکی و... کتاب داستان، کتاب رمان، کتابهای روانشناسی عمومی، کتابهای آشپزی و شیرینی پزی برای کاربران عمومی ،کتابهای تاسیساتی و کاربردی برای کاربران فنی، کتابهای زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و ... برای علاقه مندان به زبانهای خارجی، کتابهای کودک و نوجوان برای کابران این گروه، امکان خرید اینترنتی نرم افزارهای مهندسی و dvd های آموزشی، فروش انلاین انواع لوازم التحریر و اقلام مرتبط و همچنین کتابهای مذهبی را دارا می‌باشد.

از نقاط قوت فروشگاه آنلاین تلکتاب میتوان به ارسال کاملا رایگان به کل کشور و همچنین تحویل سریع 2 الی 3 ساعته کتاب ها در تهران و تحویل 2 الی 4 روزه کتاب ها برای شهرستانی های عزیز نام برد.

محمد علی تجلی