ایجاد شده توسط webmaster در تاریخ
بهترین کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

امتیاز بالا آوردن در درس شیمی برای تمامی دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است. در‌واقع شیمی از جمله درس‌هایی است که نمره آن حتی در امتحانات نهایی سال دوازدهم در قبولی کنکور تاثیرگذار است. به همین جهت دانش آموزان روی این درس باید تمرکز بسیاری داشته باشند. خرید کتاب درسی شیمی دوازدهم به همراه خرید کتاب کمک درسی راهکارهای بسیار کاربردی است. تاثیر کتاب کمک درسی دوازدهم به حدی است که حتی دیگر نیازی به شرکت در کلاس‌های کنکور نخواهید داشت. بنابراین شاید با خرید سه الی چهار نمونه از کتاب‌های کمک درسی شیمی دوازدهم بتوانید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌هایی که قرار است برای ثبت نام کلاس‌های کنکور هدر دهید، صرفه جویی کنید. انتخاب منابع معتبر برای تهیه بهترین کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم سبب می‌شود تا بتوانید تسلط کافی به تمامی نمونه سوالات احتمالی داشته باشید. در نتیجه در ادامه با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری در رابطه با خرید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم آشنا شوید.

معرفی بهترین کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

یکی از کاربردی‌ترین دروس اصلی برای علاقمندان رشته‌های ریاضی و تجربی، درس شیرین شیمی است. همانطور که می‌دانید فرمول‌های درس شیمی بیشتر حفظ کردنی است. در‌واقع دانش آموز باید از حفظیات خیلی خوبی برخوردار باشد. از طرفی تهیه انواع کتاب‌های کمک درسی شیمی دوازدهم همراه با تکرار و تمرین‌های بسیار، در مهارت تست زنی دانش آموز نقش بسیار پر رنگی دارد.  در‌واقع با مرور مداوم نمونه سوالات تالیفی و آشنایی با طیف متنوعی از پرسش‌های چهار گزینه‌ای، تضمین موفقیت دانش آموز در این درس بالاتر می‌رود. در ادامه به بررسی هر یک از منابع مرتبط با انواع کتاب کمک درسی شیمی پایه دوازدهم می‌پردازیم.

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم مبتکران

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم مبتکران یکی از بهترین منابع شگفت انگیز برای تقویت یادگیری شیمی است. این کتاب از پایه شامل درسنامه‌های آموزشی است که به درک بهتر دانش آموز کمک بسیاری می‌کند. ناگفته نماند که کتاب شیمی دوازدهم مبتکران برای پایه دهم و پایه یازدهم نیز بسیار معروف است. جدیداً نشر و چاپ پایه دوازدهم هم روانه بازار شده است. انواع تست‌های تالیفی، پرسش های چهار گزینه ای و تمرینات متنوع در این کتاب جمع آوری شده است. ناگفته نماند که نمونه سوالات این مجموعه دو جلدی از سطح بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل پاسخ دهی تست ها شاید کمی برای دانش آموز دشوار باشد اما در سطح فراگیری او بسیار مفید و مؤثر  است. تمامی نکات کلیدی،  جزئی ترین مطالب مهم، نکات آموزشی و مفاهیم درسی در این مجموعه گردآوری شده است. به همین جهت با خرید مجموعه دو جلدی کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم مبتکران، می‌توانید به یک بانک پر از ایده‌های مهم درسی همراه با نمونه سوالات نایاب دسترسی داشته باشید.

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم خیلی سبز

از جمله موفق‌ترین انتشارات در حوزه چاپ و نشر انواع کتاب کمک درسی، انتشارات خیلی سبز است. توضیحات مفهومی، سوالات چهار گزینه‌ای، پاسخنامه تشریحی و کامل از جمله ویژگی‌های شاخص کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم خیلی سبز محسوب می‌شود. در این کتاب نمونه سوالات تستی به صورت طبقه بندی شده آمده است. همچنین شما می‌توانید با توجه به سطح معلومات خود از انواع تست‌های کتاب استفاده کنید. پس از تست زنی، به پاسخنامه تشریحی کتاب مراجعه کرده و به راحتی اشتباهات خود را بررسی کنید. توصیه می‌شود حتماً برای بالا بردن سطح دانش و معلومات خود از چند منبع معتبر بهره ببرید. به دلیل آنکه هر یک از مجموعه ها دارای ویژگی‌های مختص به خود می‌باشند. نمونه سوالات جدید و متفرقه‌ای که می‌توانید با تست زنی به مهارت فوق‌العاده بالایی حتی بدون نیاز به معلم و استاد برسید.

کتاب کمک درسی آموزش شگفت انگیز شیمی دوازدهم خیلی سبز

 کتاب آموزش شگفت انگیز شیمی دوازدهم خیلی سبز همراه با تمرین‌های متنوع، مثال‌ها، درسنامه‌های آموزشی و همچنین تست‌های طبقه بندی شده از دیگر منابع معتبر است. اگر چنانچه به دنبال نحوه صحیح یادگیری درس شیمی هستید، کتاب آموزش شگفت انگیز نیازهای شما را برآورده می‌کند. این کتاب شامل نمونه تست‌های مختلف و جامعی است که برای تمامی دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی مناسب است. فرقی نمی‌کند شما یک دانش آموز زرنگ باشید یا یک دانش آموز ضعیف. درسنامه‌های جامع این کتاب شما را در تست زنی حرفه‌ای می‌کند.

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم  میکرو پایه گاج

اگر به دنبال یکی دیگر از کامل‌ترین کتاب‌های کمک درسی برای شیمی پایه دوازدهم هستید، انتخاب کتاب شیمی دوازدهم میکرو پایه گاج انتخاب مناسبی است. معمولاً  محصولات انتشارات گاج  از استقبال بسیار بالایی از سوی دانش آموزان روبرو می شود. این استقبال بیشتر به دلیل مفاهیم جامع و کاربردی، نمونه سوالات شبیه سازی شده به آزمون سراسری، تست‌های میکرو طبقه بندی و بسیاری از ویژگی‌های قابل توجه آموزشی است. در این مجموعه تست های ساده، متوسط و سخت به صورت طبقه بندی شده طراحی شده است. دانش آموزان در هر سطحی که باشند می‌توانند از سطح ساده، مهارت در تست زنی را شروع کنند. حتی پاسخنامه تشریحی کتاب تا حد بسیار زیادی نکات جدیدی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. پیشنهاد می‌شود حتی در صورت دادن پاسخ‌های صحیح به تست ها، این بخش را مطالعه کنید.

کتاب کمک درسی سیر تا پیاز  شیمی دوازدهم گاج

از دیگر کتاب‌های کمک درسی پر طرفدار می‌توان به کتاب کمک درسی سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج اشاره کرد. این کتاب بی‌نظیر شامل مثال‌های کاربردی همراه با تست های اموزشی، درسنامه‌های کاملاً مفهومی و همچنین  نمونه سوالات چهار گزینه ای طبقه بندی شده  است. مطالعه این کتاب برای تمامی دانش آموزان حتی ضعیف ترین دانش آموزان نیز بسیار مفید و کاربردی است. درسنامه ها و نکته‌های کلیدی با بیان ساده و شیوا عنوان شده که به خوبی قابل درک باشد. همچنین شما می‌توانید با خرید کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج به بانک سوالات امتحانی دسترسی داشته باشید.

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم نشر الگو

کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو، یک مجموعه دو جلدی کامل است.  کتاب نشر الگو شیمی از دیگر کتاب‌های پرفروشی است که در میان دانش آموزان شناخته شده است. سوالات تستی این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده است که حتی اگر فرصت زیادی برای مطالعه نداشتید، نکات بسیاری از درون تست ها می آموزید. درسنامه‌های آموزشی، نکات کاربردی و مفاهیم قابل درک از دیگر مشخصه های این مجموعه به شمار می آید. توصیه می‌شود برای خرید کتاب‌هایی که به صورت دو جلدی منتشر می‌شود، هر دو جلد را تهیه کنید. چرا که کتاب‌های دو جلدی مکمل یکدیگر بوده و اگر تنها یک جلد از کتاب تهیه شود، مفاهیم را کامل و جامع نخواهید آموخت. بنابراین پیشنهاد می‌شود مجموعه های دو جلدی را یک‌جا خریداری کنید.

کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو

از سری کتاب‌های پرفروش تست و آموزش نشر الگو، کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم است. اگرچه این کتاب مانند سایر محصولات مشابه شامل درسنامه و سوالات چهار گزینه‌ای است، اما نمونه سوالات تالیفی این کتاب با سایر نمونه سؤال‌ها کمی متفاوت است. در‌واقع این مجموعه رویکرد دیگری را نسبت به مطالب درسی داشته است. نمونه آزمون‌های تالیفی و همچنین نمونه آزمون‌های سراسری نیز در این کتاب گردآوری شده که دانش آموزان به خوبی می‌توانند با این نمونه‌ها آشنا شوند.

کتاب جمع‌بندی شیمی دوازدهم نشر الگو

کتاب جمع‌بندی شیمی دوازدهم نشر الگو مناسب برای دوره کامل مطالب و مفاهیم است. در‌واقع دانش آموزانی که به خوبی از عهده تست زنی نمونه سوالات شیمی برآمدند، می‌توانند برای جمع‌بندی مفاهیم، این کتاب کمک درسی را مطالعه نمایند.  پیشنهاد می‌شود که پس از آنکه به خوبی مهارت تست زنی پیدا کردید و بر تمامی مفاهیم اصلی مسلط شدید، کتاب جمع‌بندی شیمی دوازدهم نشر الگو را هم خریداری کنید. این کتاب مملو از نکات جامع و درسنامه‌های مختصر کاربردی است. همچنین با مطالعه این کتاب کمک درسی، می‌توانید به یک جمع‌بندی کلی از مفاهیم اصلی برسید.

کتاب کمک درسی  لقمه شیمی دوازدهم مهروماه نو

کتاب کمک درسی لقمه شیمی دوازدهم مهروماه نو به پوشش کامل مباحث اصلی پرداخته است. دانش آموزان همراه با مطالعه کتاب با نمودارها، جدول‌ها و تصاویری که حاوی نکات کلیدی هستند، مواجه می‌شوند. در‌واقع کلیات مطالب با بیان ساده و تصویر شده در این کتاب گردآوری شده است. به همین جهت اغلب دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری‌ها از مطالب کتاب درسی لقمه شیمی بسیار استقبال می‌کنند. کنکوری‌ها با مطالعه این کتاب کمک درسی با نمونه امتحانات نهایی و همچنین پرسش‌های چهار گزینه‌ای به خوبی آشنا شده و بر مهارت تست زنی تسلط کافی پیدا می‌کنند.

کتاب ۱۰ آزمون طرح نو شیمی کنکور

کتاب ۱۰ آزمون طرح نو شیمی کنکور متعلق به انتشارات قلم چی است. این کتاب مجموعه‌ای از آزمون‌های تالیفی و جامعی است که ذهن دانش آموزان را به چالش می‌کشد. این کتاب مناسب برای رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی است. کتابی زرد رنگ همراه با پرسش و پاسخ‌های متفاوت و کاربردی که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی شیمی پایه دوازدهم پرداخته شد. همانطور که به مراتب گفته شده، مجدد توصیه می‌شود که کنکوری ها از چندین منبع معتبر استفاده کنند و در‌واقع به یک الی دو کتاب اکتفا نکنند. دلیل خرید چند نمونه کتاب کمک درسی مخصوصاً برای درس مهم شیمی آن است که دانش آموز با انواع سوالات تالیفی و جامع آشنا می‌شود. به همین دلیل کمتر در جلسه آزمون اصلی، در تله‌های تستی به دام می‌افتد. در نتیجه حتماً از چندین کتاب و مجموعه‌های معتبر بهره ببرید.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML